chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 25-12-2020 15:59:02 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar liet ik hem ook staan. past wel vond ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar liet ik hem ook staan. past wel vond ik![]()
![]()
Beter dan Haags z'n zelfpijperijquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
1813 Homesick Dua Lipa & Chris Martin
1812 White Flag Dido
1811 Just The Way You Are Bruno Mars
1810 Beautiful People Ed Sheeran ft. Khalid
1809 Virtual Insanity Jamiroquai
1808 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk
1807 I Can't Make You Love Me George Michael
1806 (They Long To Be) Close To You Carpenters
1805 Dancing On My Own Calum Scott
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot
1803 Smooth Santana & Rob Thomas
1802 Woman From Tokyo Deep Purple![]()
![]()
LIJSTJES"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is voor mij makkelijk aan te rijden. Hoewel het haast niet te doen is als het echt mooi weer is. Dan sta je altijd vast op de dijk, zowel op de heenweg als op de terugwegquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou van het strand en de zee
Ik was er altijd te vinden als ik bij mij opa en oma was. DIe woonde in 's-Gravenzande. Vorig jaar nog een paar dagen daar bij mijn neef geweest, die woont op loopafstand van het strandIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammer is dat dan he,quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is voor mij makkelijk aan te rijden. Hoewel het haast niet te doen is als het echt mooi weer is. Dan sta je altijd vast op de dijk, zowel op de heenweg als op de terugwegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk moet je dan gewoon op de fiets gaan, dan fiets je de hele file voorbij. Maar ik haat fietsenquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ken gwn 8 van deze artiestenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:57 schreef Dven het volgende:
1813 Homesick Dua Lipa & Chris Martin
1812 White Flag Dido
1811 Just The Way You Are Bruno Mars
1810 Beautiful People Ed Sheeran ft. Khalid
1809 Virtual Insanity Jamiroquai
1808 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk
1807 I Can't Make You Love Me George Michael
1806 (They Long To Be) Close To You Carpenters
1805 Dancing On My Own Calum Scott
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot
1803 Smooth Santana & Rob Thomas
1802 Woman From Tokyo Deep Purple![]()
![]()
LIJSTJES
Maar 1 nummer maar. Die van dido![]()
![]()
Scootertje aanschaffenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet je dan gewoon op de fiets gaan, dan fiets je de hele file voorbij. Maar ik haat fietsen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook een optie.... als mijn schuur groter wasquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken gwn 8 van deze artiesten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
pleurquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: