Klinkt op zich als een redelijk verhaal van je moederquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zit geloof ik al volHeb alles al wel geproefd en tussendoor zo nu en dan een kniepertie en een croissantje.
De knieperties waren gisteren prima geluktEr zijn wel 20+ recepten online, maar ma wist me te vertellen dat die al-le-maal niet goed waren hoor. Er moest echt geen kruidnagel in, wel kaneel, maar ook jenever. Prima, doen we oma's recept met jenever hoor
Mijn moeder had twee weken terug ook knieperties gebakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zit geloof ik al volHeb alles al wel geproefd en tussendoor zo nu en dan een kniepertie en een croissantje.
De knieperties waren gisteren prima geluktEr zijn wel 20+ recepten online, maar ma wist me te vertellen dat die al-le-maal niet goed waren hoor. Er moest echt geen kruidnagel in, wel kaneel, maar ook jenever. Prima, doen we oma's recept met jenever hoor
Met zo'n ijzerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
Klinkt op zich als een redelijk verhaal van je moeder![]()
Moet dat per se met zo'n ijzer of kan het ook zonder?
yup! Toet staat al klaar, straks alleen nog de speculaas erover.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bericht voor je vader, Isa! Dus ook voor je moeder!
Er kwam ook nog een kerstpakket van het theater, althans dat heeft mnX voor mij gehaald.
Een grote doos met van de lokale grote ( ah, jumbo) en kleine (oa. kookwinkel) ondernemers met veel smakelijke verrassingen. Bijv. een fles om volgende maand te komen vullen met olijfolie.
Een hemaworst, broodjes, sap, koekjes etc. En heel veel waardebonnen met % kortingen voorkomende maanden.
Grappig...bij feestelijk eten in gangen begin ik ‘altijd’ met de toet.
Straks eens kijken naar het recept met sinaasappel, muffins, kwark/room als trifle.
Hebben jullie dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nope, altijd oldskool met soort vlees/vis/kaas van hoofdgerecht en dan de rest eromheen bouwenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bericht voor je vader, Isa! Dus ook voor je moeder!
Er kwam ook nog een kerstpakket van het theater, althans dat heeft mnX voor mij gehaald.
Een grote doos met van de lokale grote ( ah, jumbo) en kleine (oa. kookwinkel) ondernemers met veel smakelijke verrassingen. Bijv. een fles om volgende maand te komen vullen met olijfolie.
Een hemaworst, broodjes, sap, koekjes etc. En heel veel waardebonnen met % kortingen voorkomende maanden.
Grappig...bij feestelijk eten in gangen begin ik ‘altijd’ met de toet.
Straks eens kijken naar het recept met sinaasappel, muffins, kwark/room als trifle.
Hebben jullie dat ook?
Ah! Dan ga ik eens kijken of de banketbakker hier ze kant en klaar verkoopt ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo'n ijzer
Een heul ouderwetse. Dus geen thermostaatIk heb een verbrande knokkel. En omdat geen thermostaat wordt het ding stééds heter en heter. Dus als de knieperties wat te donker worden, dan trek je de stekker er uit. En dan even later weer stekker er in. En dat dan 30x.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup! Toet staat al klaar, straks alleen nog de speculaas erover.
Dat kerstcadeau klinkt geweldig
Net even mijn kerstcadeautjes uitgepakt
Dit klinkt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat fijn! Hoe moet het nou precies?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr, best fris buiten, maar wel erg lekker. Nu koude wangen en neus, de rest is warm
Antwoord gekregen van het restaurant vwb de knolselderij, maar niet voor het nagerecht 🤣.
Maar dan eet ik het toch vanavond, dan is de koelkast ook leger, want iedere keer valt er van alles om (niet alle bakjes blijven op elkaar staan)
Pfoequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ken het niet, Molo. Wat was er wel zo tof aan dit spel?
Wij hadden overigens lekkere dingetjes besteld bij Kelly's Expatshop en dagen lang zou het worden afgeleverd op vrijdag 25 december
Ik vroeg net aan Jross of dat er nog steeds stond: nope, nu stond er helemaal geen datum meer
Ik mag kiezenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat fijn! Hoe moet het nou precies?
Och ermquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe neust 30 minuten in de krant
Iedereen: ... kwebbelkwebbelkweb...
* DancingPhoebe pakt telefoon op
Iedereen: DP HET IS KEEHEEERTST!!![]()
Die staat al lang op onze verlanglijst, wel een aanrader dus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Molo het volgende:
Kent iemand het spel Azul? Heb een intense haat aan spellen maar deze was erg erg tof
Besteld, wordt afgeleverd komende maandag op vakantieadres
Jij eet zeepaard?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:36 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het kerst-kook topic nog even aangevuld: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
met Frankenkoen!
[ afbeelding ]
Paar potjes gespeeld bij zwager, was erg tof vond ik iig, maar verre van een kenner dus hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die staat al lang op onze verlanglijst, wel een aanrader dus?
Brunch was geslaagdnu tijd voor een dutje
afgelopen nachten waren steeds ver na 3u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |