SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Het beste adres voor al uw primeurs!
A twist in my society is de versie die gaat over corona.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:07 schreef Zorro het volgende:
A Twist in my Sobrietey is een mooie manier om te zeggen "Ik ben toch weer gaan zuipen"?
It's a hard knock lifequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tering mn eerste post vanochtend en meteen vanuit bed een topic openen
Vroeger regelde Diaan dat nog, maar die heeft tegenwoordig haar handen vol aan Peaceman...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ze er nou echt voor de lyrics
Dat doe je 1 januari maar joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat ik straks nog even ga slapen.
Ik dacht Totoquote:
Ik denk het niet, A Ton of Love begon echt om 3 over 6 al.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand of er de hele nacht door reclame is geweest uiteindelijk?
Om 3 uur was er geen reclame volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, want ik zat te maffenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alsof er wel veel gras is daar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gezien, op metalfestival Graspop.
Kan het niet echt metal noemen, maar goed.
25000 uur? Toe maar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die mix van Bart waar hij 2500 uur aan besteed heeft, That was Yesterday
Ken je deze niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien of gehoord dat het bij muziek wordt gedaan in ieder geval.
Jukebox Heroquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
4 van Foreigner is echt een heeeerlijk album, Break it Up, Urgent, Juke Box Hero, Nightlife.
En dan wordt in Nederland alleen de ballad een hit. Mmmmja.
En pop is er ook al niet.quote:
En omdat iedereen alleen kerst viert.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
Dit jaar moeten we het record topics wel gaan verbreken toch? Omdat ze al vannacht begonnen zijn
Is hij zo een handje vol jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeger regelde Diaan dat nog, maar die heeft tegenwoordig haar handen vol aan Peaceman...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat. Staat hier nog in de kast op vinyl, rechtreeks uit de 80s,quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
4 van Foreigner is echt een heeeerlijk album, Break it Up, Urgent, Juke Box Hero, Nightlife.
En dan wordt in Nederland alleen de ballad een hit. Mmmmja.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef peaceman het volgende:
Het is tijd voor ontbijt dus ik moet gaan... tot laters jongens en meisjes![]()
Dat moet nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte vandaag! Is het nog gelukt met het gedicht? Of moet je dat nog?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef peaceman het volgende:
Het is tijd voor ontbijt dus ik moet gaan... tot laters jongens en meisjes
Bye peacemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Eet smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot over 10 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ook al nietquote:
Leuke updatequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Ik wist niet dat Jezus zo'n vinger in de pap had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus werd Jagged Little Pill echt 30 miljoen keer verkocht
Goedemorgen Pipquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ze er nou echt voor de lyrics
prima album hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Ik was een van de dertig miljoenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar zijn we dankbaar voor!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Alanis er ook bij dit jaar
Dat Boston ooit het bestverkochte debuutalbum had is inderdaad erg smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Jezus was dan ook een echte Alanis-fan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
T is n beetje de laatste del rey van de 90squote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een doventolk hoor je dan ook niet.quote:
Thank Uquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vind dit nummer dus niks.vorige week voor het eerst gehoord maar nee niet voor mij
Moi aussi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was een van de dertig miljoen
Echt he, is voor de echte lyricsfetisjistenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Als je heel goed luistert hoor je "Thank you, India""
Nou, als je gewoon luistert ook wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |