Teringvervelend vooral.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet altijd hoe teringraar Frank Zappa's muziek is.
Zabbelzakquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je Zabadak ook gehoord vanavond?
Die heb ik nog op videobandquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
Nirvana MTV unplugged is denk ik hetgeen wat ik het meest gedraaid heb van mn nog karige verzameling lpkes
Gelukkig geen Giel, die ik samen met Staverman het hardst probeer te ontwijken. Plan: elke dag tot 4:00 door, dan slapen tot 8.30 à 10 (afhankelijk van hoeveel stemplaten/favorieten er in de ochtend staan) en op het middaguur nog een dutje doen van een uur of twee in het slot van Gijs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Die slot van 02:00 - 04:00 is ook altijd bezet door een net niet DJ.
Sleep wellquote:
Een echte baas blijft tot 1 januari wakkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig geen Giel, die ik samen met Staverman het hardst probeer te ontwijken. Plan: elke dag tot 4:00 door, dan slapen tot 8.30 à 10 (afhankelijk van hoeveel stemplaten/favorieten er in de ochtend staan) en op het middaguur nog een dutje doen van een uur of twee in het slot van Gijs.
De rest van de dj's is allemaal prima naar te beluisteren
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je ook nog een werkende videorecorder?
Hij klinkt als die Domien Verschuren of hoe die gozer ook heet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
Zat deze knakker niet altijd rond het uur van 4-6? Niet gek, hij is erg saai.
De jeugd is zeg maar iedereen die 29- isquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leg aan de jeugd even uit wat dat is.
dat is dan ook niet zo moeilijk. Vind deze kerel een beetje in dezelfde categorie van Bart Arens. Heeft ook niks rullevants te meldenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:13 schreef Evenstar het volgende:
Hij is in ieder geval net iets beter dan Rick
quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leg aan de jeugd even uit wat dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |