Nirvana, want Territorial Pissingsquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Over de Foo Fighters gesproken. Jongens zeg het maar:
Nirvana of Pearl Jam?
Smoke on the water?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
Quizvraag...I
n welke Top 2000 klassieker wordt Frank Zappa genamecalled?
Mag ik ook 'geen van beiden' kiezen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nirvana of Pearl Jam?
Nirvana uiteraard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nirvana of Pearl Jam?
Heb ze beide in mijn lijst maar vind Nirvana toch wat beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tussen kiezen.
Met de moeders.quote:
Over Paay gesproken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nirvana, want Territorial Pissings
Ten is gewoon een geweldig album (understatement) en Eddie Vedder is een coole dude.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nirvana uiteraard.
Pearl Jam is een parodie op muziek.
Ik zet Nirvana wel vaker op thuis. Maar PJ heeft prachtige platenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ze beide in mijn lijst maar vind Nirvana toch wat beter.
Dit moet je niet luisteren tijdens een blowsessie.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet altijd hoe teringraar Frank Zappa's muziek is. De muzikale incorporatie van paddo's.
dag 1, nog steed moeizaaamquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was wel.. genant.
Waarom laat iemand dat in godsnaam doen?
Ja; tussen 12 en 6 nu ook reclame.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:02 schreef Kopiko het volgende:
Acht uur eerder van start:
Vanwege de langere nummers die erin staan
Da's bullshit toch?
Alleen vrouwen worden nat van Pearl Jamquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nirvana uiteraard.
Pearl Jam is een parodie op muziek.
Ik heb toevallig wat geblowd, maar dit kan ik wel hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit moet je niet luisteren tijdens een blowsessie.
Heb je Zabadak ook gehoord vanavond?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet altijd hoe teringraar Frank Zappa's muziek is. De muzikale incorporatie van paddo's.
nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je Zabadak ook gehoord vanavond?
Ik zou spontaan een badtrip krijgen met die gekke geluiden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wat geblowd, maar dit kan ik wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |