Foo Fighters is zoals Real Sociaedad voor voetbalfansquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foo Fighters is een band die je als springplank richting betere muziek moet gebruiken.
Dat is dan ook wat ik heb gedaan, en ik waardeer ze daarvoor nog steeds.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foo Fighters is een band die je als springplank richting betere muziek moet gebruiken.
Die videoclip is sowieso episch met Tenacious D erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens, learn to fly is wel prima nog
Nou nou nou.quote:
Dat was wel.. genant.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kon je die niet aan Patricia Paay slijten?
Hoeveel videos van Juan Valeron heb jijn gelzien?>quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Videoclip van Low dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die videoclip is sowieso episch met Tenacious D erbij
Jij ook aan de Opeth. Ik hoor daar nooit iemand over in 15 jaar en nu ben jij al de 2dequote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb dan wel een hele verzameling Foo Fighters cd's, elpees, cassettes etc etc maar luister veel meer Opeth tegenwoordig en stonerrockbandjes enzo.
WALGELIJKE POSTquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Foo Fighters is zoals Real Sociaedad voor voetbalfans
Ze zijn niet bang voor gezeik, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was wel.. genant.
Waarom laat iemand dat in godsnaam doen?
Laat je niet doen.quote:
Ik vind white limo wel echt geweldig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens, learn to fly is wel prima nog
Alice in Chains.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Over de Foo Fighters gesproken. Jongens zeg het maar:
Nirvana of Pearl Jam?
Geen van beidenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nirvana of Pearl Jam?
Nirvanaquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nirvana of Pearl Jam?
Soundgarden.quote:
Daar kan ik niet tussen kiezen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nirvana of Pearl Jam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |