Die drummert is idd wel bijna die gozert van nirvanaquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:04 schreef Isorden het volgende:
Die zanger van de Foo Fighters hè....
Die lijkt wel HEUL VEUL op de drummert van Nirvana
Stond vast in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef Evenstar het volgende:
Snap alleen niet waarom deze er in staat. Zo speciaal is deze versie toch niet? Komt het dan echt door het woordje "hero"?
Broodjesontbijt (lol)quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga de wekker zetten voor Tim Hardin.
Mooiste nummer in de lijst. Tragisch laag.
Everlong is zeer zeker een Godennummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wel op Everlong van Foo Fighters gestemd. Godennummer. Verder luister ik nooit daar deze band.
WAARVAN AKTE
quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luister eigenlijk nooit meer Foo Fighters moet ik zeggen.
We hadden ook een Dushi. Maar die begon overal te plassen en die is nu dood.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooie naam![]()
![]()
Als mijn katten komende dagen nog veel bij m'n bureau rondhangen ga ik misschien ook maar even op zoom inschakelen
Wel nog in de lijst gelukkig. Ik speelt t dageljiks op gitaar, terijl t n piano nummer iesquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ook, stemlijstgenotquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geniale drumsessiequote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Everlong is zeer zeker een Godennummer
Foo Fighters is een band die je als springplank richting betere muziek moet gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind foo fighters een beetje het kensington van de moderne rock. Klinkt voornamelijk hetzelfde voor mij, heel eenvoudig en saai.
xhttps://zoom.us/wc/988519(...)bceeef193c00586a5ce0quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook een Dushi. Maar die begon overal te plassen en die is nu dood.
Hoe heten jouw katten?
Kon je die niet aan Patricia Paay slijten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook een Dushi. Maar die begon overal te plassen
Heb dan wel een hele verzameling Foo Fighters cd's, elpees, cassettes etc etc maar luister veel meer Opeth tegenwoordig en stonerrockbandjes enzo.quote:
Eens, learn to fly is wel prima nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind foo fighters een beetje het kensington van de moderne rock. Klinkt voornamelijk hetzelfde voor mij, heel eenvoudig en saai.
Geen katten, haaaat aan kattenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook een Dushi. Maar die begon overal te plassen en die is nu dood.
Hoe heten jouw katten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |