Laten wijzigen in iets andersquote:Op donderdag 24 december 2020 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met je naam gedaan...
Haha, nam die eigenlijk omdat de Grand Prestiges op waren in de AH, maar bevalt goedquote:
Alle hekkensluiters.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Zijn dit de platen die het net niet gehaald hebben
ik vrees dat ze ook niet zo snel weer terugkeren. of het moet een dodenbonus worden.quote:
Al weer meerdere keren gebruikt, mijn grote dank!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Is het al weer tijd om m'n site te spammen?
https://www.pino112.nl/top2000/
Statistiekjesgalore![]()
Gekapt maar dan omgekeerd.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten wijzigen in iets anders![]()
nietus, hij is mijn grootste fanquote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bugno3 het volgende:
@:Kopiko is mijn grootste fannog nooit zoveel likes gehad.
quote:
Hoeveel likes heb jij al?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
nietus, hij is mijn grootste fan
klinkt als een persoonlijk probleem.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zullen mogelijk nog vaak zinnen van mij gaan zien met \ op het einde. Heb een nieuwe toetsenbord met een verticale enter-toets
Wow, onverwacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten wijzigen in iets anders![]()
Tja, je zegt gewoon verdraaid goeie dingenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bugno3 het volgende:
@:Kopiko is mijn grootste fannog nooit zoveel likes gehad.
Dit had ik moeten weten.quote:
geen idee... geen tijd om te kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, je zegt gewoon verdraaid goeie dingen
Toch fijn deze houvastquote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
smakeloos walgelijk land? ja inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |