nietus, hij is mijn grootste fanquote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bugno3 het volgende:
@:Kopiko is mijn grootste fannog nooit zoveel likes gehad.
quote:
Hoeveel likes heb jij al?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
nietus, hij is mijn grootste fan
klinkt als een persoonlijk probleem.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zullen mogelijk nog vaak zinnen van mij gaan zien met \ op het einde. Heb een nieuwe toetsenbord met een verticale enter-toets
Wow, onverwacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten wijzigen in iets anders![]()
Tja, je zegt gewoon verdraaid goeie dingenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Bugno3 het volgende:
@:Kopiko is mijn grootste fannog nooit zoveel likes gehad.
Dit had ik moeten weten.quote:
geen idee... geen tijd om te kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, je zegt gewoon verdraaid goeie dingen
Toch fijn deze houvastquote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
smakeloos walgelijk land? ja inderdaad.
Het eerste was afdoende.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
smakeloos walgelijk land? ja inderdaad.
Een Bos is nu eenmaal een verzameling van bomen, ik wilde van die 81 af, Bos was niet beschikbaar dus dan maar zo..quote:
van de landen binnen het Koninkrijk der Nederlanden.[9] Nederland ligt voor het overgrote deel in het noordwesten van Europa, aan de Noordzee. Naast het Europese deel zijn er nog de drie bijzondere gemeenten in de Caribische Zee, die ook wel Caribisch Nederland worden genoemd. Europees Nederland wordt in het zuiden begrensd door België, langs de oostgrens door Duitsland en aan west- en noordzijde door de zee. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam, de regeringszetel is Den Haag.quote:
Verdraaid - da's wáár ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
nietus, hij is mijn grootste fan
NUFF SAIDquote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee... geen tijd om te kijken
Ja, extra editten omdat ik er niet tegen kan als dat gebeurt.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
klinkt als een persoonlijk probleem.
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
van de landen binnen het Koninkrijk der Nederlanden.[9] Nederland ligt voor het overgrote deel in het noordwesten van Europa, aan de Noordzee. Naast het Europese deel zijn er nog de drie bijzondere gemeenten in de Caribische Zee, die ook wel Caribisch Nederland worden genoemd. Europees Nederland wordt in het zuiden begrensd door België, langs de oostgrens door Duitsland en aan west- en noordzijde door de zee. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam, de regeringszetel is Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |