Dat zei ik ook tegen mijn ex.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom.
"Ja, krijgt nu toch niks gedaan, dat kan volgend jaar wel weer allemaal."
Welke twitch stream?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie luisteren ook die twitch stream?
genotquote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, die luister ik nietquote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
die engine ook noemt: https://www.twitch.tv/h_intmedia
Nou - nu zijn we benieuwd....quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef DJMO het volgende:
ik wilde iets zeggen, maar ik weet niet meer wat
Zo oud ben je toch nog niet?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef DJMO het volgende:
Welke heb jij dan?quote:
let jij maar op het Stok topic zaterdagquote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou - nu zijn we benieuwd....
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef DJMO het volgende:
Dan was het vast een leugen;zei mijn beppe altijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef DJMO het volgende:
Die zit in mijn AT.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
let jij maar op het Stok topic zaterdag
Beppe heeft altijd gelijk!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was het vast een leugen;zei mijn beppe altijd.
Je mag van utrecht uitgaanquote:Op donderdag 24 december 2020 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zit in mijn AT.
Maar Noord-Holland is voor mij uren rijden.... En aangezien er even helaas niets te doen is in Amsterdam of Den Haag, maakt een tripje wat minder aantrekkelijk.
@stokjquote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
let jij maar op het Stok topic zaterdag
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeftquote:
wa?!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeft
Dat ligt wel in de planning jaquote:
wat zou jij onze kerstdagen anders willen wensen?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wilde onze fijne kerstdagen wensen?
Muis heeft vies veel gegeten en zat net te zeuren dat ze weer kilo's eraf moet krijgen na nieuwjaarquote:
Kijk deze man moves makenquote:
@Soury ?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeft
We kunnen wel even fitnessenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heeft vies veel gegeten en zat net te zeuren dat ze weer kilo's eraf moet krijgen na nieuwjaar
Ik fitness al genoeg met haarquote:
O daar noem je wat - sportscholen moeten het hebben van mensen met goede voornemens in het nieuwe jaar - maar ze zijn net in die belangrijke periode dicht...quote:
quote:
Kun je die pruik niet afzetten dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik fitness al genoeg met haar
wayooquote:Op donderdag 24 december 2020 23:53 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die pruik niet afzetten dan?
Het duurde even.....quote:Op donderdag 24 december 2020 23:53 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die pruik niet afzetten dan?
Lekker slipe.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:56 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar bed. proberen een verneukt slaapritme te herstellen.![]()
Jaa vriend was leuk hequote:
Nog even piesenquote:
Echt wel.quote:
jij ook! en een beetje lijmquote:Op donderdag 24 december 2020 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee maily. fijne kerstdagen gewenst.
Feliquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Over een half uur doe ik het licht uit
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Over een half uur doe ik het licht uit
Ha - daar ben ik ook naar aan het kijken..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/sintica
Dame gaat ook los.
HEHE jaa dit is leukquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/sintica
Dame gaat ook los.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha - daar ben ik ook naar aan het kijken..
Het is Friesquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is Fries![]()
Ik dact dat we deden alsof we een spraak gebrek hadden
quote:
Sprekker laakgebrek hebben toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is Fries![]()
Ik dact dat we deden alsof we een spraak gebrek hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |