Al in de donatiebalk gezetquote:Op donderdag 24 december 2020 23:24 schreef maily het volgende:
FEE / Prettige Kerstdagen mijn liefste Fok!kers!
Vandaag niks speciaal hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik eet altijd lekker.![]()
Jij ook nog lekker gegeten?
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Moniekske![]()
Ik wens jou en de jouwen een fijne kerst en een goed 2021!![]()
Hoogtepunt van het jaar voor alle ambtenaren toch.quote:
Dit jaar niet met familie.Morgen ben ik alleen,en de 2de kerstdag met Soul.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen zeker? Met familie?
En een cadeautjequote:Op donderdag 24 december 2020 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit jaar niet met familie.Morgen ben ik alleen,en de 2de kerstdag met Soul.
Dat ook nog.quote:
Tussen het koken, bakken, eten en praten door kom ik hier ook nog wel even om jou gezelschap te houdenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja het gaat hier ook een beetje anders dan andere jaren. Maar daar doe je niets tegen.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het bij Baxshop gekocht is,en dat ik het zeker leuk ga vinden volgens Soul.quote:
Dat zijn de leukste cadeautjes. Daar is over nagedachtquote:Op donderdag 24 december 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het bij Baxshop gekocht is,en dat ik het zeker leuk ga vinden volgens Soul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |