quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NPO 3. Of NPO 1 Extra (KPN Kannaal 42)
Bedankt jonkiesquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind de mashup best leuk aan het begin altijd, maar het zo in beeld brengen was wel echt iets te veel van het goede, hoor
Wie had jou vastgeketend?quote:
Denk je eindelijk eens een rustige kerst te hebben door corona dat alle uitgebreide familie niet bij elkaar op bezoek komt, gaat random Nederland ineens op je netvlies zittenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
Die mensen op die schermpjes ik word er helemaal ongemakkelijk van
Mij een jonkie noemenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jonkies![]()
Oma heeft het gefixt
quote:
Ik vond het bij Serious Request niet eens zo heel erg hinderlijk omdat het niet zo vol in beeld werd geduwd.quote:
Niet gemerktquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Edit: sorry Sjors, eerst stond hier een ongepaste andere emoji, ik klikte verkeerd![]()
quote:
Jobi jouw geboortejaarplaat is ook wel een leukequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh Sweet Jane, eindelijk weer geluid
Ik weet nog steeds niet wanneer mijn stemlijst nummers precies komenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef molloot200 het volgende:
Mijn eerste stemlijst nummer komt tussen 4 en 5 bij Giel dus ik weet zeker dat ik die in ieder geval niet ga horen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die niet zo kenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jobi jouw geboortejaarplaat is ook wel een leuke
Uit welk jaar is Koffie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
En die van @:koffieleuk is echt prachtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |