Dezequote:Op donderdag 24 december 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
10-12 minuten? En dan bak je m van deeg? Of voorgebakken?
Had daar geen kpd linkje moeten staan?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ben ondertussen lekker beziggeweest met touw en knopen;
CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Daarom laat ik het altijd mijn vader doenquote:Op donderdag 24 december 2020 15:03 schreef Myraela het volgende:
Wat is spekkoek bakken kut zeg. De periodes tussen elke laag zijn te kort om iets anders te doen, maar te lang om erbij te blijven. Ik heb hier het geduld niet voor.
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Daarom laat ik het altijd mijn vader doen
Ah zijn kleintjes. Maar dan moet het met spijs ook goed gaan hoor. Dat wordt dan prima meegebakken dus moet voor zus ook kunnen.quote:
Wat veel! En lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef AnneX het volgende:
Kunstige knopen gc joel.
Dat je soberso begonnen bent aan spekkoek vond ik al knap.👍🏼
De wekker zetten en ondertussen een spelletje doen op de phone ofzo.
Wekkers zijn handig.
De ‘aangeklede’ kaasfonduebox werd gebracht.
Alle hapjes gegaard en voorbereid, ow de toet alleen al.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ben ondertussen lekker beziggeweest met touw en knopen;
CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Niks wordt minder van boter.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Godver de godver.
Dan haal je twee delen van een recept door elkaar en pleur je ergens 200g boter in ipv 1 el![]()
Recept verhonderddubbelen of zo?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Godver de godver.
Dan haal je twee delen van een recept door elkaar en pleur je ergens 200g boter in ipv 1 el![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Godver de godver.
Winkels zijn vast open nog, en anders morgen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Ohh...alle extra's bij @:AnneX kaasfondue. Bedenk me dat ik dat allemaal ben vergeten te bestellen. Stokbrood heb ik wel en ook wel amsterdamse uitjes en augurkjes. De tomaatjes heb ik vanochtend opgesnoept, helemaal niet aan gedacht om ze te bewaren.
Wegtiefen en opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 24 december 2020 16:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Recept verhonderddubbelen of zo?
Ik heb vast genoeg te eten. Niet genoeg groenten maar dat haal ik dan morgen wel in. En overmorgen met de bospaddenstoelen kroketquote:Op donderdag 24 december 2020 16:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Winkels zijn vast open nog, en anders morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |