hier ook al dingen aan voorbereidenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maar paul ik weet niet hoe laat je wil eten en hoe groot je kalkoen is maar die moet ondertussen wel de oven in wil je die op tijd klaa rhebben
goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook al dingen aan voorbereiden
Dus dts moet nu al op slotquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maar paul ik weet niet hoe laat je wil eten en hoe groot je kalkoen is maar die moet ondertussen wel de oven in wil je die op tijd klaa rhebben
eigenlijk welquote:
Denken dat paul serieus isquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maak ook een grote schaal kufte schoarma en kip ect op zijn turksquote:
nee maar dan krijgt die jongen nog een beetje aandacht. Af en toe moet je meespelen met kinderen.quote:
WAT DIZZ JE MIJquote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar dan krijgt die jongen nog een beetje aandacht. Af en toe moet je meespelen met kinderen.
Zelfde als dat je kind van 3 "je belt" dan neem je ook de telefoon op
ga je er aan doen danquote:
ongeloveloos hequote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Paul het volgende:
Misschien moet DTS maar dicht t/m 1 jan. zo brutaal iedereen hier
al gaat hij voor altijd dichtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Paul het volgende:
Misschien moet DTS maar dicht t/m 1 jan. zo brutaal iedereen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |