Was maar een geintje héquote:Op donderdag 24 december 2020 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
alcohol was daar niet een makkelijke optie. Werd allemaal gereguleerd en bijgehouden wie hoeveel kocht. Plus dat het teringduur is want alles moet ingevlogen worden.
Dit was in een stuk wat officieel van canada is. Was een Inuit die ze op kwam halen
Fijn dat je dit jaar geen arm of been mistquote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kaap zelf nooit. principe kwestie. maar maak mij er zeker niet druk om.. ben ik goede stemming dit jaar ben ik nl geheel compleet
je weet het maar nooit op het internet hequote:
Andere jaren wel dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je dit jaar geen arm of been mist
Een vroegertje uit eigen zak dusquote:Op donderdag 24 december 2020 12:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alleen de pauze van 15:45 gaat niet door omdat we half 5 weg mogen
af en toe even een arm of been wisselenquote:
Geen idee, maar Jacq zegt dat ze dit jaar compleet is.quote:
Kon dat maarquote:Op donderdag 24 december 2020 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe even een arm of been wisselen
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Jacq zegt dat ze dit jaar compleet is.
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je dit jaar geen arm of been mist
ff blazen pppffffff pppffffff schijnt te helpenquote:
jaquote:Op donderdag 24 december 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vroegertje uit eigen zak dus
Ik word helemaal duizelig van dat geblaasquote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff blazen pppffffff pppffffff schijnt te helpen
HIer nu Fool's Overture van Supertrampquote:
nee maar elk jaar moest er wel 1 werken of was elders met kerstquote:
Dat is kut idd.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee maar elk jaar moest er wel 1 werken of was elders met kerst
Ja prec dit jaar dus keer mazzel.quote:
Groot geljkquote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja3 kwartiertje krijgen we maar.
Maar aan de andere kant, we hebben net iets langer pauze genomen
Tussen door wel ff adem halen hequote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik word helemaal duizelig van dat geblaas
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen door wel ff adem halen he
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
je weet het maar nooit op het internet he
Sorry, ik had het er ook bij moeten zeggenquote:
Ha knabbel en babbelquote:
Geeft niks.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry, ik had het er ook bij moeten zeggen
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Misschien is @:paul wel een 12 jarig meisje
kan niet, moderators moeten 18+ zijn voor de achter de schermen orgiesquote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Misschien is @:paul wel een 12 jarig meisje
Ja, ben dit soort plaatjes van jou niet gewendquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:49 schreef Paul het volgende:
@:derrabbit noemt mij een pedo > doorgegeven aan admins voor bannetje
Nee maar ben wel vrij, moet de kalkoen bereiden. Vanavond komen de ouders van @Mrsloveable daarom hebben we ook geen tijd voor DTS te modereren snap jequote:
begrijpelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar ben wel vrij, moet de kalkoen bereiden. Vanavond komen de ouders van @:mrsloveable daarom hebben we ook geen tijd voor DTS te modereren snap je
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar ben wel vrij, moet de kalkoen bereiden. Vanavond komen de ouders van @:mrsloveable daarom hebben we ook geen tijd voor DTS te modereren snap je
mooie uiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |