hier ook al dingen aan voorbereidenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maar paul ik weet niet hoe laat je wil eten en hoe groot je kalkoen is maar die moet ondertussen wel de oven in wil je die op tijd klaa rhebben
goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook al dingen aan voorbereiden
Dus dts moet nu al op slotquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maar paul ik weet niet hoe laat je wil eten en hoe groot je kalkoen is maar die moet ondertussen wel de oven in wil je die op tijd klaa rhebben
eigenlijk welquote:
Denken dat paul serieus isquote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
maak ook een grote schaal kufte schoarma en kip ect op zijn turksquote:
nee maar dan krijgt die jongen nog een beetje aandacht. Af en toe moet je meespelen met kinderen.quote:
WAT DIZZ JE MIJquote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar dan krijgt die jongen nog een beetje aandacht. Af en toe moet je meespelen met kinderen.
Zelfde als dat je kind van 3 "je belt" dan neem je ook de telefoon op
ga je er aan doen danquote:
ongeloveloos hequote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Paul het volgende:
Misschien moet DTS maar dicht t/m 1 jan. zo brutaal iedereen hier
al gaat hij voor altijd dichtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Paul het volgende:
Misschien moet DTS maar dicht t/m 1 jan. zo brutaal iedereen hier
Dat kan jij niet aanquote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al gaat hij voor altijd dicht
knor knorquote:
quote:
Ik zal hem vanmiddag wel gaan taggen als een malle. Heeft MsL ook een rustig avondjequote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar dan krijgt die jongen nog een beetje aandacht. Af en toe moet je meespelen met kinderen.
Zelfde als dat je kind van 3 "je belt" dan neem je ook de telefoon op
En wat zou @Haags dan moeten doen de hele dag?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
doe niet zo gek... zou er geen moeite mee hebben
KLB eens modden zoals het heurt!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef Paul het volgende:
[..]
En wat zou @:haags dan moeten doen de hele dag?
wat lief.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal hem vanmiddag wel gaan taggen als een malle. Heeft MsL ook een rustig avondje
zat te doen hoor voor haagsie fok is meer als dtsquote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef Paul het volgende:
[..]
En wat zou @:haags dan moeten doen de hele dag?
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal hem vanmiddag wel gaan taggen als een malle. Heeft MsL ook een rustig avondje
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat lief.
@:mrsloveable kijk eens hoe lief konijnenmans is
en aan het werk. Slotje @ automatic @ DTS on 0.00 hourquote:
Mooi! Kan ik eindelijk eens wat puntjes pakkenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef Paul het volgende:
B
[..]
en aan het werk. Slotje @ automatic @ DTS on 0.00 hour
ingesteld
die 0.00 dt hunten!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi! Kan ik eindelijk eens wat puntjes pakken
so longgggggggggggggggggggquote:
hiep hiep hoiquote:
Dat is een mooie deal Fogelquote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
Net bij de bakker een too good to go tas gehaald. 45kr (4,5 euro ongeveer) voor een taart, kaneelbol en een krentenmik. Prima vangst. Alleen die taart al kost 199kr normaal 🍾
Dat is een goed systeem. Klant blij, winkel blij, Hoewel ik eigenlijk nooit die pakketten van de bakker koop, wel van de supermarkten. Die van de bakker geef ik uiteindelijk alles van weg omdat ik het niet lustquote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
Net bij de bakker een too good to go tas gehaald. 45kr (4,5 euro ongeveer) voor een taart, kaneelbol en een krentenmik. Prima vangst. Alleen die taart al kost 199kr normaal 🍾
Ik hoorde hier van een vriendin die bij de voedselbank als vrijwilligster werkt dat de mensen die keer heel veel en luxe krijgen \.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een goed systeem. Klant blij, winkel blij, Hoewel ik eigenlijk nooit die pakketten van de bakker koop, wel van de supermarkten. Die van de bakker geef ik uiteindelijk alles van weg omdat ik het niet lust
Ja, dat geloof ik graag ze zullen er wel met de benen uithangen of nietquote:
Afhalen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef X-23 het volgende:
Maar gelukkig hoefde ik de winkel niet in.
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.quote:
Gister niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.
Hoax! Konijntjes staan immers bovenaan ongeacht punten en posts!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |