Leave @shiitake alonequote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
ONZ / Shiitake was vanavond op tv!
Alweer?quote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
Ik neem je niet meer serieus en zal je verder negeren. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
Fan zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 00:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem je niet meer serieus en zal je verder negeren. Dan weet je dat.
Dit is eigenlijk het beste advies dat ik kan ook zou kunnen geven.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kook er vrijwel niet mee thuis omdat ik te lastig vind om echt goed te krijgen voor mijn smaak.
Wellicht kan @:m1st1g je meer tips geven.
quote:
quote:
Nee niet nu. Liever heb ik nu iets van toast met patéquote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een stevige punt
[ afbeelding ]
de moet dann veel poepenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
wie is zij?quote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op donderdag 24 december 2020 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, random foto van fok frontpage
Probeer maar 48 stukjes pizzaquote:Op donderdag 24 december 2020 00:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In 48 stukjes. Dat is een makkelijke puzzel.
Dat ligt weer aan de grote van die stukjesquote:Op donderdag 24 december 2020 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer maar 48 stukjes pizza
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggenquote:Op donderdag 24 december 2020 01:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je moeder een bezoekje van danny en yvonne
Wie ga je taggen? @Paul?quote:Op donderdag 24 december 2020 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggen
quote:
Een week is wel heel kort.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Jaaaaaaa een week lang elke dag de hele dag door! Dwars door alle feestdagen heen
Eigenlijk wel he? Maar ja, ik ben een mild mensquote:
Meestal kan ik iemand zijn fouten wel snel vergeven maar dit zou onvergeeflijk zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? Maar ja, ik ben een mild mens
quote:Op donderdag 24 december 2020 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |