Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren roti met tempeh gegeten. Ook erg lekker. Jammer dat ik zelf nooit iets goeds met tempeh kan doen (iedereen adviseert frituren, maar dat lijkt me niets)
Krokant krijg ik het wel, maar ik wel er meer mee doen. Ik vind de smaak anders niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.
Gewoon in plakjes en dan aan beide kanten bruin bakken in olie en daarna even afblussen met ketjap en door elkaar husselen, zodat het aan alle kanten zit. Dit is een eenvoudige bereiding. Op internet zijn genoeg lekkere recepten.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren roti met tempeh gegeten. Ook erg lekker. Jammer dat ik zelf nooit iets goeds met tempeh kan doen (iedereen adviseert frituren, maar dat lijkt me niets)
Ik kook er vrijwel niet mee thuis omdat ik te lastig vind om echt goed te krijgen voor mijn smaak.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Krokant krijg ik het wel, maar ik wel er meer mee doen. Ik vind de smaak anders niet zo lekker.
Ja, dunne plakjes bakken en dan een of andere sterke saus gebruiken. Zo probeer ik het meestal. Ik gebruik ook nog wel eens hoisin saus of van die gefermenteerde bonen saus (ook iets chinees).quote:Op donderdag 24 december 2020 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon in plakjes en dan aan beide kanten bruin bakken in olie en daarna even afblussen met ketjap en door elkaar husselen, zodat het aan alle kanten zit. Dit is een eenvoudige bereiding. Op internet zijn genoeg lekkere recepten.
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:05 schreef devzero het volgende:
Oh @:paul is weer klaar met veronica kijken?
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:paul kun je even wat doen aan die gozer die random gifjes in DTS gooit!
Bij voorbaat dank!
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:paul kun je even wat doen aan die gozer die random gifjes in DTS gooit!
Bij voorbaat dank!
Je weet wel, die ene user. Paul ofzo heet hij,,,,,,,quote:
Hij is vrolijkquote:Op donderdag 24 december 2020 00:11 schreef shiitake het volgende:
Ik had 'm ook als avatar, maar nog niet gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |