chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De Arbo schrijft minimaal 4 tot 4,5m2 voor!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier hebben we wel nog knoflook saus in huis, maar geen vleesch meer.quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, dat is 4 tot 4,5 kubieke meter. Die oude waterput voldoet daar prima aan, 25 meter diepquote:Op woensdag 23 december 2020 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Arbo schrijft minimaal 4 tot 4,5m2 voor!![]()
TT![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
In dat geval zit je helemaal goed!quote:Op woensdag 23 december 2020 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat is 4 tot 4,5 kubieke meter. Die oude waterput voldoet daar prima aan, 25 meter diepOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
2 dagen geleden vegetarische shoarma gekregen, was goed gekruid en smaakte verder primaquote:Op woensdag 23 december 2020 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we wel nog knoflook saus in huis, maar geen vleesch meer.![]()
Nee, voor een stoel is geen plaats meer.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval zit je helemaal goed!![]()
Vegetarisch voedsel kan lekker zijn als het goed gekruid isquote:Op woensdag 23 december 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
2 dagen geleden vegetarische shoarma gekregen, was goed gekruid en smaakte verder prima![]()
Al mis ik wel de shoarma zaak in Maasje, die hier op de hoek is toch niet zo lekker als daar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gisteren roti met tempeh gegeten. Ook erg lekker. Jammer dat ik zelf nooit iets goeds met tempeh kan doen (iedereen adviseert frituren, maar dat lijkt me niets)quote:Op donderdag 24 december 2020 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vegetarisch voedsel kan lekker zijn als het goed gekruid is![]()
Al mis ik wel de shoarma zaak in Maasje, die hier op de hoek is toch niet zo lekker als daar![]()
Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren roti met tempeh gegeten. Ook erg lekker. Jammer dat ik zelf nooit iets goeds met tempeh kan doen (iedereen adviseert frituren, maar dat lijkt me niets)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Krokant krijg ik het wel, maar ik wel er meer mee doen. Ik vind de smaak anders niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.![]()
Gewoon in plakjes en dan aan beide kanten bruin bakken in olie en daarna even afblussen met ketjap en door elkaar husselen, zodat het aan alle kanten zit. Dit is een eenvoudige bereiding. Op internet zijn genoeg lekkere recepten.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren roti met tempeh gegeten. Ook erg lekker. Jammer dat ik zelf nooit iets goeds met tempeh kan doen (iedereen adviseert frituren, maar dat lijkt me niets)![]()
![]()
Ik kook er vrijwel niet mee thuis omdat ik te lastig vind om echt goed te krijgen voor mijn smaak.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Krokant krijg ik het wel, maar ik wel er meer mee doen. Ik vind de smaak anders niet zo lekker.
Wellicht kan @m1st1g je meer tips geven.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dunne plakjes bakken en dan een of andere sterke saus gebruiken. Zo probeer ik het meestal. Ik gebruik ook nog wel eens hoisin saus of van die gefermenteerde bonen saus (ook iets chinees).quote:Op donderdag 24 december 2020 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon in plakjes en dan aan beide kanten bruin bakken in olie en daarna even afblussen met ketjap en door elkaar husselen, zodat het aan alle kanten zit. Dit is een eenvoudige bereiding. Op internet zijn genoeg lekkere recepten.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:05 schreef devzero het volgende:
Oh @:paul is weer klaar met veronica kijken??
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:paul kun je even wat doen aan die gozer die random gifjes in DTS gooit!
Bij voorbaat dank!![]()
![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:paul kun je even wat doen aan die gozer die random gifjes in DTS gooit!
Bij voorbaat dank!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je weet wel, die ene user. Paul ofzo heet hij,,,,,,,quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij is vrolijkquote:Op donderdag 24 december 2020 00:11 schreef shiitake het volgende:
Ik had 'm ook als avatar, maar nog niet gebruikt.
Paul
![]()
Leave @shiitake alonequote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
ONZ / Shiitake was vanavond op tv!![]()
![]()
Alweer?quote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
ONZ / Shiitake was vanavond op tv!![]()
![]()
Ik neem je niet meer serieus en zal je verder negeren. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef Paul het volgende:
Shiitake was op tv
ONZ / Shiitake was vanavond op tv!* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Paul
![]()
Fan zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 00:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem je niet meer serieus en zal je verder negeren. Dan weet je dat.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Dit is eigenlijk het beste advies dat ik kan ook zou kunnen geven.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutraal smakende olie en dan op hoog vuur bakken. Dan krijg je wel het krokante en het bakt iets beter door als je het in beweging houd.
De enige keer dat ik er iets mee gedaan heb is er een tomaten-paprikasaus bij gemaakt en gekruid met wat iataliaanse kruiden.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kook er vrijwel niet mee thuis omdat ik te lastig vind om echt goed te krijgen voor mijn smaak.
Wellicht kan @:m1st1g je meer tips geven.![]()
quote:quote:![]()
![]()
Nee niet nu. Liever heb ik nu iets van toast met patéquote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een stevige punt
[ afbeelding ]![]()
de moet dann veel poepenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wie is zij?quote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
okequote:Op donderdag 24 december 2020 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, random foto van fok frontpage![]()
Probeer maar 48 stukjes pizzaquote:Op donderdag 24 december 2020 00:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In 48 stukjes. Dat is een makkelijke puzzel.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat ligt weer aan de grote van die stukjesquote:Op donderdag 24 december 2020 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer maar 48 stukjes pizza![]()
Pizzapunten zijn ook punten.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggenquote:Op donderdag 24 december 2020 01:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je moeder een bezoekje van danny en yvonneIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wie ga je taggen? @Paul?quote:Op donderdag 24 december 2020 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggen![]()
quote:![]()
Jaaaaaaa een week lang elke dag de hele dag door! Dwars door alle feestdagen heen
Een week is wel heel kort.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Jaaaaaaa een week lang elke dag de hele dag door! Dwars door alle feestdagen heen![]()
Eigenlijk wel he? Maar ja, ik ben een mild mensquote:
Meestal kan ik iemand zijn fouten wel snel vergeven maar dit zou onvergeeflijk zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? Maar ja, ik ben een mild mens![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat doet dan ga ik hem een week lang constant taggen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: