abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196969989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hey een niet BNW-er in BNW
En ook dat mag
pi_196970028
Study investigates effects of COVID-19 vaccine on male fertility

MIAMI – The University of Miami is investigating the possible effects of the coronavirus vaccine on male fertility.

Lead researchers Dr. Ranjith Ramasamy, a reproductive urologist with U Health, initiated an earlier study which found the virus was present in the testicles for up to six months following infection.

That spurred his team to question the virus’ effect on sperm and reproduction.

His team is now looking at the potential impact of the vaccine as well.

“We’re evaluating the sperm parameters and quality before the vaccine and after the vaccine. From the biology of the COVID vaccine we believe it shouldn’t affect fertility but we want to do the study to make sure that man who want to have kids in the future to assure them it’s safe to go ahead and get the vaccine,” Ramasamy said.

Study participants must have a fertility evaluation before receiving the vaccine.

To protect fertility, some men may want to consider freezing their sperm prior to vaccination.

https://www.local10.com/n(...)e-on-male-fertility/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196970030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zuster krijgt Bells-Palsey na vaccinatie. Hoop voor haar dat alles snel weer okay is:

[ twitter ]
Bewijs dat het door het vaccin komt en dat dit geen fake shit is?
Kan dat hele mens nergens vinden
pi_196970120
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Study investigates effects of COVID-19 vaccine on male fertility

MIAMI – The University of Miami is investigating the possible effects of the coronavirus vaccine on male fertility.

Lead researchers Dr. Ranjith Ramasamy, a reproductive urologist with U Health, initiated an earlier study which found the virus was present in the testicles for up to six months following infection.

That spurred his team to question the virus’ effect on sperm and reproduction.

His team is now looking at the potential impact of the vaccine as well.

“We’re evaluating the sperm parameters and quality before the vaccine and after the vaccine. From the biology of the COVID vaccine we believe it shouldn’t affect fertility but we want to do the study to make sure that man who want to have kids in the future to assure them it’s safe to go ahead and get the vaccine,” Ramasamy said.

Study participants must have a fertility evaluation before receiving the vaccine.

To protect fertility, some men may want to consider freezing their sperm prior to vaccination.

https://www.local10.com/n(...)e-on-male-fertility/
Mooi dat ze dat onderzoeken en dat ze zelf aangeven dat het niet waarschijnlijk is
  zaterdag 26 december 2020 @ 18:07:55 #255
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196970236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook in de religieuze gemeenschap zijn er "complotwappies":

[ twitter ]
of gewoon realistisch ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196970854
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nog geen bewezen effectiviteit dus logisch dat het niet vergoed wordt.
Net als magnetiseren, iriscopie en andere onzin. Als je dat wil verzeker je je maar apart
Er is wel bewezen effect en het wordt daarom elders wel vergoed. Punt is hoe dan ook dat er geen onbegrensheid is aan wat we bereid zijn uit te geven. Niet alleen aan het uiteinde van de behandeling, maar ook vooraf (gedurende het gezonde leven), in het begin van een ziekte en in het midden. Denk bijvoorbeeld aan een ex-kankerpatiënt die een behoorlijke kans heeft op terugval en -zeker na het eerste jaar- minder vaak gecontroleerd wordt dan voor preventie ideaal is. Dat is het gevolg van een kosten-batenanalyse, en dat kost levens(jaren).

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 26-12-2020 20:45:51 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196971672
twitter
pi_196972669
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:50 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Er is wel bewezen effect
Niet bij slokdarmkanker
quote:
en het wordt daarom elders wel vergoed. Punt is hoe dan ook dat er geen onbegrensheid is aan wat we bereid zijn uit te geven. Niet alleen aan het uiteinde van de behandeling, maar ook aan vooraf (gedurende het gezonde leven), in het begin van een ziekte en in het midden. Denk bijvoorbeeld aan een ex-kankerpatiënt die een behoorlijke kans heeft op terugval en -zeker na het eerste jaar- minder vaak gecontroleerd wordt dan voor preventie ideaal is. Dat is het gevolg van een kosten-batenanalyse, en dat kost levens(jaren).
Er is een rem op de kosten en nut. logisch
pi_196972689
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:43 schreef devlinmr het volgende:

Er is een rem op de kosten en nut. logisch
Ja, dat was ooit logisch. Nu is de rem er af en gaan we vol gas de afgrond in.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196972746
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:44 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Ja, dat was ooit logisch. Nu is de rem er af en gaan we vol gas de afgrond in.
Nee. Er worden alleen mensen in de ic opgenomen waarbij de artsen de kansen op overleven hoog inschatten.
Leeftijdsdiscriminatie en het ontzeggen van het recht op gezondheidszorg mogen nooit voor komen
pi_196972977
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee. Er worden alleen mensen in de ic opgenomen waarbij de artsen de kansen op overleven hoog inschatten.
Leeftijdsdiscriminatie en het ontzeggen van het recht op gezondheidszorg mogen nooit voor komen
Nee? De kosten zijn niet meer te overzien. En het ontzeggen van het recht op gezondheidszorg komt voor. Je haalt het zelf aan. Ik stel enkel dat de grenzen (vooral aan de kant van de patiënten overigens) verschoven moeten worden om anderen aspecten van het leven te kunnen waarborgen.
pi_196973793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 00:55 schreef Orwell het volgende:

[..]

retracted:
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31180-6/fulltext

Het zeer veel besproken antimalariamiddel hydroxychloroquine lijkt toch effect te hebben op coronapatiënten op verpleegafdelingen. Door het middel te gebruiken is de kans op overplaatsing naar de intensive care 53 procent lager dan bij coronapatiënten die het middel niet kregen. Zo concluderen onderzoekers van de Isala Klinieken in de regio Zwolle.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)stel-coronapatienten
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 02:59 schreef Orwell het volgende:
we zitten in een enorme levensbedreigende pandemie.
en laten we nu een (spotgoedkoop- geen big pharma interesse dus) medicijn wat al decennia geen gevaarlijke rare bijwerkingen heeft what so ever, en dat in de eerste lijn Opzienbarende resultaten laat zien in de bestrijding van cojana, nu gewoon bij het grof vuil zetten want misschien is het wel heel gevaarlijk voor besmette mensen..
geef me een breuk.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een deel van Bijwerkingen zoals gezien bij <1:100:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt volledig ongevaarlijk dus :')
Ik slik al zo'n 25 jaar ofzo hydroxychloroquine eigenlijk sinds een paar jaar, eerst was het Plaquenil.

Ik heb namelijk Lupus of eigenlijk SLE / CDLE / SCLE en de hele zooi eigenlijk :')
Nooit gedacht dat het nu een medicijn zou worden die bij deze Corona ellende gebruikt zou worden.

https://www.ntvg.nl/artik(...)ngsmethoden/volledig

Ik heb eigenlijk geen bijwerkingen ervan, ja snel moe maar dat hoort er een beetje bij,
maar in ieder geval geen hallucinaties en psychose hoor, maar dat staat wel bij meer
medicijnen in een bijsluiter, ik denk wel eens ''voor de zekerheid'' ofzo..

Ik heb soms wel last van mijn ogen, maar dat komt omdat ik ook nog eens overgevoelig ben voor
(zon) licht.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lichtovergevoeligheid

Dus ik denk dat het wel mee zal vallen, maar goed ik ben geen dokter....
Ik denk ook wel eens .. ''zal ik er gewoon mee stoppen'' maar dat durf ik dan ook weer niet,
een Lupus uitbraak ik ook peen pretje, dus ik slik het nog steeds.
pi_196977813
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik slik al zo'n 25 jaar ofzo hydroxychloroquine eigenlijk sinds een paar jaar, eerst was het Plaquenil.

Ik heb namelijk Lupus of eigenlijk SLE / CDLE / SCLE en de hele zooi eigenlijk :')
Nooit gedacht dat het nu een medicijn zou worden die bij deze Corona ellende gebruikt zou worden.
wordt het dus niet
quote:
https://www.ntvg.nl/artik(...)ngsmethoden/volledig

Ik heb eigenlijk geen bijwerkingen ervan, ja snel moe maar dat hoort er een beetje bij,
maar in ieder geval geen hallucinaties en psychose hoor, maar dat staat wel bij meer
medicijnen in een bijsluiter, ik denk wel eens ''voor de zekerheid'' ofzo..

Ik heb soms wel last van mijn ogen, maar dat komt omdat ik ook nog eens overgevoelig ben voor
(zon) licht.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lichtovergevoeligheid

Dus ik denk dat het wel mee zal vallen, maar goed ik ben geen
dokterr....
Ik denk ook wel eens .. ''zal ik er gewoon mee stoppen'' maar dat durf ik dan ook weer niet,
een Lupus uitbraak ik ook peen pretje, dus ik slik het nog steeds.
Precies het punt wat gemaakt wordt dus. De bijwerkingen wegen op tegen de kwaal. Als het niks zou doen zouden ze je het niet geven. Vandaar dat het niet gebruikt wordt voor Covid19
pi_196977882
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Nee? De kosten zijn niet meer te overzien. En het ontzeggen van het recht op gezondheidszorg komt voor. Je haalt het zelf aan. Ik stel enkel dat de grenzen (vooral aan de kant van de patiënten overigens) verschoven moeten worden om anderen aspecten van het leven te kunnen waarborgen.
Men ontzegd niemand wat, maar soms moet je kiezen en in geval van Covid19 en oudere mensen met zeer slechte vooruitzichten in een ver gevorderd stadium van dementie oid is het menselijker ze niet op de IC op te nemen. Dit gaat dan ook in samenspraak met de familie
pi_196983677
twitter

Kwakzalver. Frikandellen gelijk stellen aan vaccins _O-
pi_196984173
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad, frikandellen worden veel minder rigoureus getest en zijn aan minder controles onderhevig dan vaccins. Niet te vergelijken dus
  zondag 27 december 2020 @ 11:40:02 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196984618
quote:
[ twitter ]
Wat een man, de charlatan is weer bezig met zijn volksverlakkerij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196984665
quote:
[ twitter ]
Wat een debiele vergelijking. Daarnaast heb ik altijd nog de keuze om die frikandel te eten.
pi_196985140
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat een debiele vergelijking. Daarnaast heb ik altijd nog de keuze om die frikandel te eten.
Wat een debiele vergelijking
Je hebt ook de keuze gevaccineerd te worden.
pi_196985278
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat een debiele vergelijking
Je hebt ook de keuze gevaccineerd te worden.
Als je niet naar buitenland mag reizen of als je straks niet mag werken als je niet gevaccineerd bent, dan is die keuze wel beperkt. Toch?
pi_196985318
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je niet naar buitenland mag reizen of als je straks niet mag werken als je niet gevaccineerd bent, dan is die keuze wel beperkt. Toch?
Dat heet chantage.
pi_196985409
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee hoor, dan leer je dat keuzes maken consequenties heeft.
Als ik voor mijn werk naar India of ergens in Afrika moet zijn moet ik ook verplicht gevaccineerd worden/zijn. Kan het weigeren, maar dan kom ik die landen niet in
pi_196985418
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dat heet chantage.
Nee, dat heet volwassen worden.
pi_196985537
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee hoor, dan leer je dat keuzes maken consequenties heeft.
Als ik voor mijn werk naar India of ergens in Afrika moet zijn moet ik ook verplicht gevaccineerd worden/zijn. Kan het weigeren, maar dan kom ik die landen niet in
Of op straat belanden of gevaccineerd worden en dan nog denken dat je een keuze hebt? :W
pi_196985692
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Of op straat belanden of gevaccineerd worden en dan nog denken dat je een keuze hebt? :W
Op straat belanden??? Weer lekker aan het overdrijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')