SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Schandalig om zo slap te spelen. Even niet meer over kampioen worden praten, want na januari kan je heel wat punten achter staan.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De ene keer win je 13-0 van VVV, de andere keer speel je 1-1 tegen Willem II. Dit soort schizofrenie is echt typisch Ajax. Knettergek wordt ik er van. Ze kunnen in de stront zakken. Ik hoop dat het gourmetten niet lekker voor ze smaakt overmorgen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef peaceman het volgende:
Schandalig om zo slap te spelen. Even niet meer over kampioen worden praten, want na januari kan je heel wat punten achter staan.![]()
![]()
Wou je beweren dat het onzin is dan? Je hebt slechts een puntje voorsprong en in januari is heel veel te verspelen.quote:I love music |Ajax forever
Hier worden harde woorden gebruikt!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De ene keer win je 13-0 van VVV, de andere keer speel je 1-1 tegen Willem II. Dit soort schizofrenie is echt typisch Ajax. Knettergek wordt ik er van. Ze kunnen in de stront zakken. Ik hoop dat het gourmetten niet lekker voor ze smaakt overmorgenDit, dus.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De ene keer win je 13-0 van VVV, de andere keer speel je 1-1 tegen Willem II. Dit soort schizofrenie is echt typisch Ajax. Knettergek wordt ik er van. Ze kunnen in de stront zakken. Ik hoop dat het gourmetten niet lekker voor ze smaakt overmorgenRED ONS HENNIEGOD![]()
wat een klote wedstrijd, sta je voor en dan zo slapjes blijven spelen. Als je 3-0 of 4-0 voor staat mag het wel zoals tegen Ado. Ook niet leuk maar ook. Maar deze pot. En dan een kwartier voor tijd gaan ze aan de bak maar dan is het al te laat met de kwaliteit van voorin... Kater wedstrijd zeg....![]()
PSV is ook niks bijzonders een pot als vandaag hoe slecht het ook is gaan PSV, Ajax, AZ en Feyenoord gewoon hebben. Wat een drama maak jij zegquote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wou je beweren dat het onzin is dan? Je hebt slechts een puntje voorsprong en in januari is heel veel te verspelen.![]()
Je kan zomaar 0 uit 3 hebben in Januari![]()
Wat is dit toch ook een verschrikkelijk kutseizoen met een verschrikkelijke kutselectie en dito slappe zak als trainer.![]()
Wat een wedstrijd, al weer punt verlies alleen omdat je elke keer voorspelbaar aanvalt. Nu lijkt de keeper van Willem 2 een topper in tegenstelling tot Onana. Wat heeft Willem 2 goed gespeeld zeg volgens de commentator, nee Willem 2 heeft alleen voor de pot gehangen en puur op de counter gespeeld. Ajax maakt het zichzelf zo ontzettend moeilijk..![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN!!![]()
![]()
PSV kan altijd meer tegen Ajax.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV is ook niks bijzonders een pot als vandaag hoe slecht het ook is gaan PSV, Ajax, AZ en Feyenoord gewoon hebben. Wat een drama maak jij zeg
Maar goed ik hoop dat jij gelijk hebt.
Met deze instelling wordt het in elk geval helemaal niks.I love music |Ajax forever
Het verval is 4 weken geleden anders al ingezet hoor. Je wint met hangen en wurgen van de kleinste teams, puur op individuele klasse.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV is ook niks bijzonders een pot als vandaag hoe slecht het ook is gaan PSV, Ajax, AZ en Feyenoord gewoon hebben. Wat een drama maak jij zeg![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De ene keer win je 13-0 van VVV, de andere keer speel je 1-1 tegen Willem II. Dit soort schizofrenie is echt typisch Ajax. Knettergek wordt ik er van. Ze kunnen in de stront zakken. Ik hoop dat het gourmetten niet lekker voor ze smaakt overmorgenDus Ajax kan goed of slecht spelen, maar Willem 2 kan alleen maar slecht spelen in jouw optiek. Want als ze onverhoopt goed hebben gespeeld dan komt dat dus doordat Ajax niet goed was. Juist.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef coronatus het volgende:
Wat een wedstrijd, al weer punt verlies alleen omdat je elke keer voorspelbaar aanvalt. Nu lijkt de keeper van Willem 2 een topper in tegenstelling tot Onana. Wat heeft Willem 2 goed gespeeld zeg volgens de commentator, nee Willem 2 heeft alleen voor de pot gehangen en puur op de counter gespeeld. Ajax maakt het zichzelf zo ontzettend moeilijk..![]()
500 miljard op de bank en dan nog moeten voetballen met Toto divisie voetballers als Ekkelenkamp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo vaak een kutwedstrijd voor het einde van een 'blok'.
Klotezooi.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat gebeurde er nou waardoor Anthony geel kreeg?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Je moet toch de jeugd de kans geven, al vind ik Ekkelenkamp ook niet zo heel veel bijzonders. Daarentegen heeft Gravenberch wel wat een Ajax speler nodig heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
500 miljard op de bank en dan nog moeten voetballen met Toto divisie voetballers als Ekkelenkamp.
Je kan ook niet zomaar spelers halen aangezien een heleboel goede spelers niet meer naar de Eredivisie willen komen. En anders is salaris in verhouding met andere spelers niet reëel.
Maar om dan spelers als Klaiber en Promes te halen dat is ook weer wat..![]()
Hij trapte op het dijbeen van de Willem II speler. Dat had rood moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef XDo het volgende:
Wat gebeurde er nou waardoor Anthony geel kreeg?![]()
Mag toch hopen dat Promes zijn laatste pot voor Ajax heeft gespeeld.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:08 schreef coronatus het volgende:
[..]
Je moet toch de jeugd de kans geven, al vind ik Ekkelenkamp ook niet zo heel veel bijzonders. Daarentegen heeft Gravenberch wel wat een Ajax speler nodig heeft.
Je kan ook niet zomaar spelers halen aangezien een heleboel goede spelers niet meer naar de Eredivisie willen komen. En anders is salaris in verhouding met andere spelers niet reëel.
Maar om dan spelers als Klaiber en Promes te halen dat is ook weer wat..
Wel apart dat ten Hag hem blijft opstellen in deze tijden. Lijkt me toch onverantwoord.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klinkt als een karate trap. Het was een sneaky zachte subtiele natrap naar het dijbeen toe. Maar idd daar had hij geluk bij.. Moet afgeleerd worden, kan gewoon niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij trapte op het dijbeen van de Willem II speler. Dat had rood moeten zijn.![]()
Hopelijk gaat het met Kudus terug weer wat beter lopen.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
En Neres hopelijk ook, Tadic op links vind ik maar niks.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef XDo het volgende:
Hopelijk gaat het met Kudus terug weer wat beter lopen.![]()
Klopt. Dan maar kampioen. De rest is blijkbaar nog minder, anders hadden ze wel een beter doelsaldo of meer punten.quote:![]()
Moet ik nog zien, denk dat psv er overheen gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klopt. Dan maar kampioen. De rest is blijkbaar nog minder, anders hadden ze wel een beter doelsaldo of meer punten.![]()
Weet het wel zeker.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, denk dat psv er overheen gaat.![]()
Ik verwacht alleen een simpele overwinning tegen Feyenoord, rest ga je gewoon punten verspelen. Ajax maakt het spel, psv lekker op de counter..quote:Op woensdag 23 december 2020 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV kan altijd meer tegen Ajax.
Maar goed ik hoop dat jij gelijk hebt.
Met deze instelling wordt het in elk geval helemaal niks.![]()
Als het een beetje mee zit staat er straks op elke linie een speler die iets toevoegd. Wordt in ieder geval een interessante tweede seizoenshelft.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, denk dat psv er overheen gaat.![]()
Ajax is nog steeds beter dan PSV hoor, ik maak me daar ook niet zo druk om, gewoon naar jezelf blijven kijken.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit staat er straks op elke linie een speler die iets toevoegd. Wordt in ieder geval een interessante tweede seizoenshelft.![]()
Vorig seizoen was Promes best prima. Dat is toch wel een ander soort aankoop dan Klaiber. Zo'n Klaiber moet je gewoon niet willen kopen. Het zou ook erg lekker zijn als Ajax weer eens wat toppers voor in de voorhoede kon opleiden, maar dat blijft maar lastig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:08 schreef coronatus het volgende:
[..]
Je moet toch de jeugd de kans geven, al vind ik Ekkelenkamp ook niet zo heel veel bijzonders. Daarentegen heeft Gravenberch wel wat een Ajax speler nodig heeft.
Maar om dan spelers als Klaiber en Promes te halen dat is ook weer wat..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zag dit gewoon aankomen, maar goed. Je hebt in ieder geval nog het initiatief tov PSV. Die thuiswedstrijd wordt nu helemaal cruciaal, maar hopelijk zijn ze dan weer wat frisser, spelers hersteld en kunnen ze de boel resetten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Klaiber is gewoon nog steeds een degelijk alternatief voor Mazraoui... Rensch is er sowieso nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Promes best prima. Dat is toch wel een ander soort aankoop dan Klaiber. Zo'n Klaiber moet je gewoon niet willen kopen. Het zou ook erg lekker zijn als Ajax weer eens wat toppers voor in de voorhoede kon opleiden, maar dat blijft maar lastig.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Advocaat slachtoffer Promes: ‘Getuigen bevestigen dat hij heeft gestoken’quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Promes zijn laatste pot voor Ajax heeft gespeeld.
Wel apart dat ten Hag hem blijft opstellen in deze tijden. Lijkt me toch onverantwoord.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-gestoken~a59fc636/Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Als je ziet met wie hij beste maatjes is .. yikesquote:Op woensdag 23 december 2020 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Advocaat slachtoffer Promes: ‘Getuigen bevestigen dat hij heeft gestoken’
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-gestoken~a59fc636/RED ONS HENNIEGOD![]()
Yup, is een weergave van het verhaal bij Boulevard. Lijkt me dat Quincy vandaag voor het laatst in een Ajax-shirt hebben gezien. De publieke opinie zal nu wel de druk verder opvoeren om 'm in ieder geval tot de rechtzaak buiten de selectie te houden en dat lijkt me ook meer dan logisch...quote:Op woensdag 23 december 2020 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-gestoken~a59fc636/
Betekent wel dat je denk ik Danilo moet gaan terughalen bij TwenteOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eerder dat de rechtszaak is ben je toch ook zo een jaar verder. Lastige situatie.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, is een weergave van het verhaal bij Boulevard. Lijkt me dat Quincy vandaag voor het laatst in een Ajax-shirt hebben gezien. De publieke opinie zal nu wel de druk verder opvoeren om 'm in ieder geval tot de rechtzaak buiten de selectie te houden en dat lijkt me ook meer dan logisch...
Betekent wel dat je denk ik Danilo moet gaan terughalen bij TwenteVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja het is zeker lastig, ook voor het groepsproces. Maar je kan dit als merk Ajax en als werkgever niet lang meer blijven negeren als er meer bewijs naar boven komt. Zijn gewijzigde verklaring was al een veeg teken en er zal nu heus nog wel meer bewijs naar boven komen. Tuurlijk moet de rechter het beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat je hem tot die tijd niet op het veld wil hebben...quote:Op woensdag 23 december 2020 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder dat de rechtszaak is ben je toch ook zo een jaar verder. Lastige situatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
moet je wel bewijs hebben, dit is welles nietes vooralsnogquote:Op woensdag 23 december 2020 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is zeker lastig, ook voor het groepsproces. Maar je kan dit als merk Ajax en als werkgever niet lang meer blijven negeren als er meer bewijs naar boven komt. Zijn gewijzigde verklaring was al een veeg teken en er zal nu heus nog wel meer bewijs naar boven komen. Tuurlijk moet de rechter het beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat je hem tot die tijd niet op het veld wil hebben...![]()
Jullie zijn best matig hé“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kluivert heeft iemand doodgereden Hans. Waarom moet Promes dan weg?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, is een weergave van het verhaal bij Boulevard. Lijkt me dat Quincy vandaag voor het laatst in een Ajax-shirt hebben gezien. De publieke opinie zal nu wel de druk verder opvoeren om 'm in ieder geval tot de rechtzaak buiten de selectie te houden en dat lijkt me ook meer dan logisch...
Betekent wel dat je denk ik Danilo moet gaan terughalen bij Twente“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Rensch is dan ook geen rechtsback. Het is al te gênant voor woorden dat hij misbruikt wordt op die positie bij gebrek aan een alternatief nu Mazraoui geblesseerd is. Ik ben er namelijk van overtuigd dat Rensch er centraal achterin, of desnoods op linksback, wel klaar voor is.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klaiber is gewoon nog steeds een degelijk alternatief voor Mazraoui... Rensch is er sowieso nog niet klaar voor.![]()
Los van wat een advocaat nu zegt. Je weet dat hij bezig is in zijn hoofd hiermee, en je weet nog niet of hij onschuldig is. Dan is het gewoon onverantwoord om hem mee te nemen, laat staan op te stellen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-gestoken~a59fc636/Omdat Kluivert wel kon voetballen, lol.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kluivert heeft iemand doodgereden Hans. Waarom moet Promes dan weg?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb echt geen flauw benul waar je dit op baseert anders dan nostalgische gevoelens.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is nog steeds beter dan PSV hoor, ik maak me daar ook niet zo druk om, gewoon naar jezelf blijven kijken.![]()
Best een matige seizoensstart zo alles bij elkaar genomen. Zou ook eigenlijk niet weten op basis waarvan dit Ajax ineens veel beter zou worden. Het scorend vermogen is de afgelopen maanden opvallend hoog geweest, ik denk dat dit nog flink gaat terugvallen.![]()
PSV speelt alleen niet op de counter dit seizoen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen een simpele overwinning tegen Feyenoord, rest ga je gewoon punten verspelen. Ajax maakt het spel, psv lekker op de counter..![]()
Nachtje over geslapen, misschien verwachten we ook wel teveel. Je hebt van de 7 uitwedstrijden er 1 gelijk gespeeld en 1 verloren. Dat kan gewoon gebeuren. Enige echte onnodige zeperd is die thuiswedstrijd tegen Twente. 34 punten uit 14 wedstrijden is gewoon prima, alleen jammer dat PSV ook weinig heeft laten liggen.
Er zijn met al die blessures en pijntjes verzachtende omstandigheden. Hopelijk staan ze er tegen PSV. Die pot verliezen kan wel cruciaal doorwerken in de rest van januari.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
op de feiten en jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul waar je dit op baseert anders dan nostalgische gevoelens.
Natuurlijk gaat Ajax nog punten verliezen, maar PSV ook en waarschijnlijk meer.![]()
Dat was een dodelijk auto-ongeluk, met de nadruk op ongeluk. Dit is bewust een mes in iemands lijf steken, dat kun je moeilijk een ongeluk noemen, en zelfverdediging is door die verklaring van Promes zelf ook wel van tafel als scenario.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kluivert heeft iemand doodgereden Hans. Waarom moet Promes dan weg?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
4 punten minder dus dat valt allemaal wel mee, Kudus, Neres en Mazraoui terug zou geen verbetering opleveren denk je? Ik denk van wel hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:16 schreef Generationalpha het volgende:
Best een matige seizoensstart zo alles bij elkaar genomen. Zou ook eigenlijk niet weten op basis waarvan dit Ajax ineens veel beter zou worden. Het scorend vermogen is de afgelopen maanden opvallend hoog geweest, ik denk dat dit nog flink gaat terugvallen.![]()
Ja daarom, snap wel dat de advocaat van het slachtoffer zegt dat ‘ie heeft gestoken.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je wel bewijs hebben, dit is welles nietes vooralsnogVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je mist met Mazraoui, Neres, Kudus, Traore 4 spelers die normaal gesproken basisspeler zijn. We zijn geen Man City die normaal gesproken alles dubbel bezet hebben met topkwaliteit. Je hebt met Klaiber, Labyad en de oude krijger Huntelaar voor Nederlandse begrippen goede backups. Alvarez en Martinez zijn ook meer dan prima wissels. Als je kijkt wat er bij PSV en Feyenoord op de bank zit is dat echt wel minder, als er een basiskracht wegvalt.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:50 schreef Scorpie het volgende:
Man man man wat een verschrikkelijke wedstrijd gister. En dan de selectieOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord is brandhout, maar PSV krijg ik geen hoogte van. Zitten er ook een aantal tussen die zich goed aan het ontwikkelen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist met Mazraoui, Neres, Kudus, Traore 4 spelers die normaal gesproken basisspeler zijn. We zijn geen Man City die normaal gesproken alles dubbel bezet hebben met topkwaliteit. Je hebt met Klaiber, Labyad en de oude krijger Huntelaar voor Nederlandse begrippen goede backups. Alvarez en Martinez zijn ook meer dan prima wissels. Als je kijkt wat er bij PSV en Feyenoord op de bank zit is dat echt wel minder, als er een basiskracht wegvalt.![]()
die zijn voorin wel goed, dat die Gakpo nog niet voor NL is opgeroepen begrijp ik niet zo.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is brandhout, maar PSV krijg ik geen hoogte van. Zitten er ook een aantal tussen die zich goed aan het ontwikkelen zijn.![]()
Bij Ajax hoop je toch altijd wel dat er achter die basisspelers dan jonge talenten zijn die zich in geval van nood in de basis kunnen spelen en het fantastisch doen. Dan is zo'n Klaiber toch wel een teleurstelling.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist met Mazraoui, Neres, Kudus, Traore 4 spelers die normaal gesproken basisspeler zijn. We zijn geen Man City die normaal gesproken alles dubbel bezet hebben met topkwaliteit. Je hebt met Klaiber, Labyad en de oude krijger Huntelaar voor Nederlandse begrippen goede backups. Alvarez en Martinez zijn ook meer dan prima wissels. Als je kijkt wat er bij PSV en Feyenoord op de bank zit is dat echt wel minder, als er een basiskracht wegvalt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
was ook niet zo handig van de RVC om te eisen dat het een Nederlander moest zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij Ajax hoop je toch altijd wel dat er achter die basisspelers dan jonge talenten zijn die zich in geval van nood in de basis kunnen spelen en het fantastisch doen. Dan is zo'n Klaiber toch wel een teleurstelling.![]()
Ik heb zeker wel vertrouwen in Timber, Rensch (als linksback), Ekkelenkamp (al zou hij al een stap verder moeten zijn) Taylor, Brobbey en in Jong heb je ook nog Unuvar en Hansen met potentie. Feit blijft alleen dat die jonkies je er niet doorheen slepen op momenten als gisteren waarop het niet loopt of als je er teveel op terug moet vallen.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij Ajax hoop je toch altijd wel dat er achter die basisspelers dan jonge talenten zijn die zich in geval van nood in de basis kunnen spelen en het fantastisch doen. Dan is zo'n Klaiber toch wel een teleurstelling.
En dat Promes nu als brandhout speelt en er prive een zootje van maakt is dan ook niet lekker als alternatief.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel vertrouwen in Ekkelenkamp
@PowerLoungen
@GGMM
@El-Stinho![]()
Dat is het ook, het zijn dagkoersen. Maar ik had liever gehad dat je PSV al wat verder weg had staan en dat heb je met name thuis tegen Twente verzaakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:42 schreef WaikikiWim het volgende:
Nou nou wat een misere zegthuis winnen van PSV en de wereld ziet er weer heel anders uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ik heb gisteren niet gezien maar er is geen wedstrijd in de eredivisie geweest die je niet alsnog had kunnen winnen ondanks niet lekker voetballen, er worden ook in slechte wedstrijden nog voldoende kansen gecreëerdquote:Op donderdag 24 december 2020 09:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het ook, het zijn dagkoersen. Maar ik had liever gehad dat je PSV al wat verder weg had staan en dat heb je met name thuis tegen Twente verzaakt.![]()
Ik zeg ook niet dat altijd maar jeugd erin gooien een verstandige keus is. Ik zeg dat je hoop op een talent dat er gelijk staat, maar de realiteit leert gewoon dat je een paar uitzonderlijke talenten hebt die er al vroeg staan, een paar die zich relatief snel ontwikkelen en dan nog een hele berg die met mazzel misschien in de middenmoot in een grote competitie belanden uiteindelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel vertrouwen in Timber, Rensch (als linksback), Ekkelenkamp (al zou hij al een stap verder moeten zijn) Taylor, Brobbey en in Jong heb je ook nog Unuvar en Hansen met potentie. Feit blijft alleen dat die jonkies je er niet doorheen slepen op momenten als gisteren waarop het niet loopt of als je er teveel op terug moet vallen.
En dat Promes nu als brandhout speelt en er prive een zootje van maakt is dan ook niet lekker als alternatief.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is het ook, je had gisteren gewoon nog prima kunnen winnen. Het is vooral een combinatie van concentratieverlies en te weinig inzet waardoor je gisteren de punten laat liggen, net als tegen Twente. En dat zie je vaker gebeuren (tegen ADO bijvoorbeeld) en dat was ook al het grote probleem in het kampioensseizoen. Hopelijk is het een wakeup-call, maar goed, het blijft toch regelmatig terugkeren....quote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gezien maar er is geen wedstrijd in de eredivisie geweest die je niet alsnog had kunnen winnen ondanks niet lekker voetballen, er worden ook in slechte wedstrijden nog voldoende kansen gecreëerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik had de zeperd al voor de beker tegen Utrecht verwacht, toen ging het nog net goed, dat is dan net het verschil in urgentiegevoel tussen een beslissingsduel of 1 van de vele competitiewedstrijden.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het ook, je had gisteren gewoon nog prima kunnen winnen. Het is vooral een combinatie van concentratieverlies en te weinig inzet waardoor je gisteren de punten laat liggen, net als tegen Twente. En dat zie je vaker gebeuren (tegen ADO bijvoorbeeld) en dat was ook al het grote probleem in het kampioensseizoen. Hopelijk is het een wakeup-call, maar goed, het blijft toch regelmatig terugkeren....
Nu hopen dat iedereen er weer staat de 10e, dan komt het allemaal wel goed.![]()
Oh,dus nu moeten we maar hopen op blessures bij de concurrentie ipv ons eigen spel?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist met Mazraoui, Neres, Kudus, Traore 4 spelers die normaal gesproken basisspeler zijn. We zijn geen Man City die normaal gesproken alles dubbel bezet hebben met topkwaliteit. Je hebt met Klaiber, Labyad en de oude krijger Huntelaar voor Nederlandse begrippen goede backups. Alvarez en Martinez zijn ook meer dan prima wissels. Als je kijkt wat er bij PSV en Feyenoord op de bank zit is dat echt wel minder, als er een basiskracht wegvalt.![]()
Tegen Ajax straks wel, let maar op.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV speelt alleen niet op de counter dit seizoen.![]()
Verwacht ik ook wel maar of ze dat nog goed kunnen is dan de vraagquote:Op donderdag 24 december 2020 10:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Ajax straks wel, let maar op.![]()
Dat zeg ik niet, ik hoop vooral dat we zelf weer snel op volle oorlogssterkte zijn. Feit is wel dat we een betere bank hebben dan Feyenoord en PSV...quote:Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh,dus nu moeten we maar hopen op blessures bij de concurrentie ipv ons eigen spel?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik hoop vooral dat we zelf weer snel op volle oorlogssterkte zijn. Feit is wel dat we een betere bank hebben dan Feyenoord en PSV...
Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.![]()
Je hebt de helft van je tegengoals in de competitie deze maand gekregen, dat wijd ik dan toch aan concentratie gebrek net zoals je dan net niet de goals maakt die je normaal wel maakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.
Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef damsco het volgende:
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
teteteee teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaa
teteteee teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaaDit, dus.![]()
Die toppers straks zijn sowieso weer heel anders qua beleving, wat jij eigenlijk ook al zegt. Jullie staan er straks gewoon weer als de eerste topper is.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt de helft van je tegengoals in de competitie deze maand gekregen, dat wijd ik dan toch aan concentratie gebrek net zoals je dan net niet de goals maakt die je normaal wel maakt.![]()
Ik heb niets gezien, ook geen samenvatting. Waarom wordt er een back gewisseld in de 82ste minuut?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.
Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.
Waarom is die Ten Hag nou zo achterlijk bezig? Het is dat het stadion dicht zit anders was allang de pleuris uitgebroken.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel maar of ze dat nog goed kunnen is dan de vraag![]()
Gakpo is wel rustig voor de goal. Die moet niet te veel ruimte krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.![]()
Klaiber zat al wel een keer met lichte klachten op de grond tijdens de wedstrijd. Wellicht daardoor. Al bracht ie voetballend ook helemaal niks, dus dat is minstens zo'n goede reden.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, ook geen samenvatting. Waarom wordt er een back gewisseld in de 82ste minuut?
Waarom is die Ten Hag nou zo achterlijk bezig? Het is dat het stadion dicht zit anders was allang de pleuris uitgebroken.![]()
dat is bij hun nu net het probleem, ook zij zijn momenteel beter op de helft van de tegenstander zolang de juiste spelers aan de bal komen want van achteruit gaat het allemaal een stuk minder.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.![]()
Dat is ook het spel wat ze willen spelen lijkt mij?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is bij hun nu net het probleem, ook zij zijn momenteel beter op de helft van de tegenstander zolang de juiste spelers aan de bal komen want van achteruit gaat het allemaal een stuk minder.![]()
Dat zou mooi zijn want dat hebben ze tot nu toe nog geen wedstrijd langer dan een half uur volgehouden.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is ook het spel wat ze willen spelen lijkt mij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: