SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
jaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Sinds hij bij de PDC is meedraaien in de anonimiteit, zei hij dat nou?
Maar hij is de Bullet. Dus is de Bullet dan bullet proof? Of is zijn tegenstander bullet proof?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit nog een woordspeling in met Bullet proof, vooruit dan maar
Dit vind ik te moeilijk voor de woensdagmiddagquote:Op woensdag 23 december 2020 15:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hij is de Bullet. Dus is de Bullet dan bullet proof? Of is zijn tegenstander bullet proof?
Is hij nu De Dikste Van Darte?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
De Bunt is weer wat dikker geworden.
Is dit meer, minder, bovengemiddeld, benedengemiddeldquote:
de vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Bunting vroeger gepest zijn op school?
R.D.A.M. Phil, is dat de broer van dokter Phil?quote:
Dat is een pedante lulquote:Op woensdag 23 december 2020 15:18 schreef wdn het volgende:
j
[..]
ja![]()
ik ga bijna Olav Mol missen met zijn uitspraken.
De Zwaan haalt dat geld gewoon uit de gokkast van Barneyquote:
Ze moeten daar helemaal geen mening over hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat wat helemaal niet irritant, ongemakkelijk en cringewaardig
Wat een flapdrollen
Wij wel gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2020 15:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Ze hebben echt niks te bespreken he
Ze gaan het zo hebben over chipssmaken.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Ze hebben echt niks te bespreken he
Ik heb nu zin chipsquote:Op woensdag 23 december 2020 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan het zo hebben over chipssmaken.
Oh dan blijf ik nog even hangenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan het zo hebben over chipssmaken.
Doet me een beetje denken aan Feyenoord in de tijd van kneuzen als Bahia en Babovic allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:24 schreef Grifte het volgende:
Echt iedereen krijgt tegenwoordig het stempeltje cultheld opgeplakt.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:25 schreef Tagliano het volgende:
Kijk nou toch eens welk gifje ik tegenkom
[ afbeelding ]
Jaja, stop maar weer. Niet goed voor mijn hart dit.quote:
Stukje Bibi ouwe reus?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, stop maar weer. Niet goed voor mijn hart dit.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, stop maar weer. Niet goed voor mijn hart dit.
Smerig dikke reet voor zo'n meisje.quote:
Zeker, vind dartsen wel leuk om te kijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Dagoduck voelt zich wel thuis in dit topic.
Legendarische 12 grams gladde barrels.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds Bunting 2015 begon met andere barrels dan zijn succesformule ging het mis.
Dat had Gando net ook paar keer inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef The_Undertone het volgende:
Wel een beetje treurig dat je zo'n hoge finish nodig hebt op je eigen leg natuurlijk
Meet Bill.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is dit voor een film, ik vraag dit voor een vriend
Dat was vervelend met het oog op het volgende seizoen.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Caven kon zijn tourkaart niet meer vinden
Ik sta ook helemaal rechts. Dat is KUT bij kleine toernooien, want andere oches staan heel dichtbij en als iemand naast je links staat, dan heb je een PROBLEEMquote:Op woensdag 23 december 2020 15:38 schreef Nober het volgende:
Als die oche een meter breder was zou Bunting dan nog steeds op het laatste stukje gaan staan?
Is Frank teveel in zichzelf gaan geloven?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Z’n vrouw zat bij de Slimste Mens, die was mokerslecht
Is "de vrouw van Frank Lammers" tegenwoordig voldoende BN om daaraan mee te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Wat een tijdquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Lieverds, kijken jullie straks ook mee, AZ-Vitesse. Half 5 al, ongekend.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Op de achtergrond denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Engnek van Denk, brrrquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Dit heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Duh.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Goed dat je het zegt, die ga ik wel kijken jaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van Loonquote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Carice mag mijn dop ook wel even poetsen hoor
Pik van 35 cmquote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van LoonDie neukte eerst Jennifer Hofman HOE KAN DAT
Zal wel drie benen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van LoonDie neukte eerst Jennifer Hofman HOE KAN DAT
De BN'ers raken toch ooit op hè.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is "de vrouw van Frank Lammers" tegenwoordig voldoende BN om daaraan mee te doen
Lekker elkaar uitnodigen voor al die programmatjes genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De BN'ers raken toch ooit op hè.
Voormalig keelgrijper heeft die al omzeep geholpenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:47 schreef Szura het volgende:
Waardeloze middag voor de bingo vooralsnog
De loonslaven en dagjesmensen zien we vanavond weerquote:
Helft van Nederland werkt ook gewoon niet thuis genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De loonslaven en dagjesmensen zien we vanavond weer
Ingredienten Siberische ginseng (eleuthero), pepermunt, kaneel, gember, kamille 7%, citroengras, zoethout, kattenkruid, lindebloesem, natuurlijke citroenaroma, met andere natuurlijke aroma's, hop, vitamine B6 (18mg/100 ml) en vitamine B12 (54 mcg/100g) Gebruik Drink overdag 4 kopeen thee. Bevat zoethout: mensen met een hoge bloeddruk dienen overmatig gebruik te vermijden. Droog en afgesloten bewaren.quote:
Op zeker. Ik denk dat je die niet bij kunt houden ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ox heeft het prima voor elkaar.
is dat z'n vriendin?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ox heeft het prima voor elkaar.
Nooit van gehoord. Maar geniet ervan, maat. Niks mis met thee.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ingredienten Siberische ginseng (eleuthero), pepermunt, kaneel, gember, kamille 7%, citroengras, zoethout, kattenkruid, lindebloesem, natuurlijke citroenaroma, met andere natuurlijke aroma's, hop, vitamine B6 (18mg/100 ml) en vitamine B12 (54 mcg/100g) Gebruik Drink overdag 4 kopeen thee. Bevat zoethout: mensen met een hoge bloeddruk dienen overmatig gebruik te vermijden. Droog en afgesloten bewaren.
Best lekker smaakje. Sinds ik deze bij moeders heb geproefd ben ik weer thee gaan drinken zo nu en dan.
Dit even ter info trouwens
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker. Ik denk dat je die niet bij kunt houden ouwe reus.
Het is de celestial seasonings tension tamer.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar geniet ervan, maat. Niks mis met thee.
Oké, boomer.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik was in slaap gevallen
Ik schat Mani wat minder vadsig inquote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Bunting een beetje op Mani lijken?
In de breakquote:
Zou Bunting ook last hebben van koude handen Arjen?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijg je ervan als Febo je idool is. Labiel figuur.
Ik had hem al gevonden op gezondmarkt.nl. Gave draak zeg.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de celestial seasonings tension tamer.
Heeft de X-Factorquote:Op woensdag 23 december 2020 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
Boulton is toch ook verre van een geweldenaar
Vloergod.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
Boulton is toch ook verre van een geweldenaar
Gewoon bij de appie te koop allenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden op gezondmarkt.nl. Gave draak zeg.
Stinkstadquote:
Het wordt altijd 3-2 bij een vijfsetter.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt altijd 3-2 bij een vijfsetter.
Waar ontken ik dat dan precies?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt altijd 3-2 bij een vijfsetter.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk hem na de avondsessie wel even bij, misschien krijgen we er dan nog een paar.
Wat verwacht je dan dat ie gaat doen? Winnen na zo'n jaar?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Als Suljovic nu m'n unibet verneukt word ik WOEST
Daar zal hij van onder de indruk zijn denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Als Suljovic nu m'n unibet verneukt word ik WOEST
Of zegt ie koepelwerkwoord.quote:
Zijn worden blijven blijken lijken schijnen heten dunken voorkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |