Ik sta ook helemaal rechts. Dat is KUT bij kleine toernooien, want andere oches staan heel dichtbij en als iemand naast je links staat, dan heb je een PROBLEEMquote:Op woensdag 23 december 2020 15:38 schreef Nober het volgende:
Als die oche een meter breder was zou Bunting dan nog steeds op het laatste stukje gaan staan?
Is Frank teveel in zichzelf gaan geloven?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Z’n vrouw zat bij de Slimste Mens, die was mokerslecht
Is "de vrouw van Frank Lammers" tegenwoordig voldoende BN om daaraan mee te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Wat een tijdquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Lieverds, kijken jullie straks ook mee, AZ-Vitesse. Half 5 al, ongekend.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Op de achtergrond denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Engnek van Denk, brrrquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Dit heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Szura het volgende:
Frank Lammers
Duh.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Goed dat je het zegt, die ga ik wel kijken jaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van Loonquote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Carice mag mijn dop ook wel even poetsen hoor
Pik van 35 cmquote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van LoonDie neukte eerst Jennifer Hofman HOE KAN DAT
Zal wel drie benen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zus van haar gaat met tumorhoofd Henri van LoonDie neukte eerst Jennifer Hofman HOE KAN DAT
De BN'ers raken toch ooit op hè.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is "de vrouw van Frank Lammers" tegenwoordig voldoende BN om daaraan mee te doen
Lekker elkaar uitnodigen voor al die programmatjes genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De BN'ers raken toch ooit op hè.
Voormalig keelgrijper heeft die al omzeep geholpenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:47 schreef Szura het volgende:
Waardeloze middag voor de bingo vooralsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |