Nooit van gehoord. Maar geniet ervan, maat. Niks mis met thee.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ingredienten Siberische ginseng (eleuthero), pepermunt, kaneel, gember, kamille 7%, citroengras, zoethout, kattenkruid, lindebloesem, natuurlijke citroenaroma, met andere natuurlijke aroma's, hop, vitamine B6 (18mg/100 ml) en vitamine B12 (54 mcg/100g) Gebruik Drink overdag 4 kopeen thee. Bevat zoethout: mensen met een hoge bloeddruk dienen overmatig gebruik te vermijden. Droog en afgesloten bewaren.
Best lekker smaakje. Sinds ik deze bij moeders heb geproefd ben ik weer thee gaan drinken zo nu en dan.
Dit even ter info trouwens
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker. Ik denk dat je die niet bij kunt houden ouwe reus.
Het is de celestial seasonings tension tamer.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar geniet ervan, maat. Niks mis met thee.
Oké, boomer.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik was in slaap gevallen
Ik schat Mani wat minder vadsig inquote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Bunting een beetje op Mani lijken?
In de breakquote:
Zou Bunting ook last hebben van koude handen Arjen?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijg je ervan als Febo je idool is. Labiel figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |