ik ga de op nog een beetje aanpassenquote:
ITS THE MOST WUNDERFUL TIMEEEEEEEEEE OF THE YEARquote:
Ik krijg er helemaal een kerstig hyves gevoel vanquote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga de op nog een beetje aanpassen![]()
helemaal in de kerstsfeer
dat is helemaal de bedoeling!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal een kerstig hyves gevoel van![]()
Ik wist datquote:Op woensdag 23 december 2020 14:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is helemaal de bedoeling!!!
Hi puzzieequote:
Dat duurde wel ff ... maar logisch welquote:Op woensdag 23 december 2020 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hi puzziee![]()
Hoelang heeft dat verplaatsen geduurd gisteren?
Dus met wat ga jij je op eerste kerstdag verwennen?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ITS THE MOST WUNDERFUL TIMEEEEEEEEEE OF THE YEAR
Hoi schatjequote:
Waarom deed jij niet dansen met mij gisterenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:05 schreef Amee het volgende:
Merry Christmas, Baggeraars!
Zorg goed voor jezelf en je vooral niet ziek laten maken!
Huh? Ik ben niet ten dans gevraagdquote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi schatje
[..]
Waarom deed jij niet dansen met mij gisteren
ik deedquote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Huh? Ik ben niet ten dans gevraagd
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik deedDDDDUUUUUDDDDDDD00000RRRRRR
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
jammer voor hemquote:
daar ga ik wel vanuitquote:
op de brandstapel met pallets op het strandquote:
Om later zijn schedel aangespoeld te vinden ergens in het buitenland.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
op de brandstapel met pallets op het strand
het gaat nu wel een beetje de duistere kant opquote:Op donderdag 24 december 2020 13:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Om later zijn schedel aangespoeld te vinden ergens in het buitenland.
Nou nee. Wanneer je een dode op die manier zoals jij voorstelde, cremeert, is er grote kans dat er delen zijn die niet zijn verbrand.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gaat nu wel een beetje de duistere kant op
heter stoken!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou nee. Wanneer je een dode op die manier zoals jij voorstelde, cremeert, is er grote kans dat er delen zijn die niet zijn verbrand.
neuh dat lijkt me een beetje lastigquote:Op donderdag 24 december 2020 13:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Of je moet tot het eind bij hem blijven.
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh dat lijkt me een beetje lastig
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.
Ik heb dat al enkele keren op een strand gevonden
Wel lekker warm in deze (niet zo) koude dagenquote:Op donderdag 24 december 2020 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Oh cremeren ...wat een gezellig onderwerp
Gecondoleerd en sterkte met het verlies!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.
Ik heb dat al enkele keren op een strand gevonden
Denk het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:07 schreef X-23 het volgende:
[..]
Viel wel mee toch.
Zeker weer veel TR's gezet
quote:
zo staat het er wel veel trs nakijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:07 schreef X-23 het volgende:
[..]
Viel wel mee toch.
Zeker weer veel TR's gezet
Of gewoon gezellig auwehoeren.quote:
Beetje overdreven volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
A
[..]
[..]
zo staat het er wel veel trs nakijken
Ja was voor mij gevoel niet veel aan de hand. Zie overdag wel erger voorbij komen dan ditquote:
Ja, maar overdag zijn er genoeg mods om TR's weg te klikken. Rond deze tijd moet paul ze weg klikken en heeft daar geen zin in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was voor mij gevoel niet veel aan de hand. Zie overdag wel erger voorbij komen dan dit
Murp was er. En als je geen zin hebt moet je geen mod wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar overdag zijn er genoeg mods om TR's weg te klikken. Rond deze tijd moet paul ze weg klikken en heeft daar geen zin in.
Tsjaa.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was voor mij gevoel niet veel aan de hand. Zie overdag wel erger voorbij komen dan dit
Daarom was de hele tijd al,sprake dat het dicht zo gaan.quote:
Ik kijk nog een aflevering en dan lekker bed in duiken en dan lekker luchtige serie aanzetten en in slaap doezelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom was de hele tijd al,sprake dat het dicht zo gaan.
Lig er ook niet wakker van. Duik zo lekker mijn bed in.
Slaap wel Dotquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een grapje. En ja tig tr op kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foeffieeequote:
Lekker gegeten?quote:
Goed zoquote:
Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige filmquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog een aflevering en dan lekker bed in duiken en dan lekker luchtige serie aanzetten en in slaap doezelen.
Morgen ochtendquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Hoeveel wedden jullie op welk tijdstip dat dts weer open gaat?
Lieffiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige film
Die ken ik nog niet. Moeite waard om op mijn lijstje te zetten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige film
Ik zal het je straks vertellen, hij is net begonnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Moeite waard om op mijn lijstje te zetten?
Jij ooo ben aan werkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hee lieverdgelukkig kerstfeest
Hebben jullie er daar nog wat gezelligs van gemaakt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij ooo ben aan werk
Ja echt wel en lekker kerst dinerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben jullie er daar nog wat gezelligs van gemaakt?
Geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ging t nu echt om de tt titel😛😁
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt wel en lekker kerst diner
Gelijk heb je. Lig in bed en zet tv aan is frozen er op Haha ff laatste stukje kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog een aflevering en dan lekker bed in duiken en dan lekker luchtige serie aanzetten en in slaap doezelen.
Dank je x jij ook voor straks.quote:
Hey Jacq! Vrolijk Kerstfeest!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liggen nu met dikke buikjes in bed
Stoorzendert hij was open maar was ff wat gaande en toen tig trs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Lol DTS gesloten? Ik dacht dat dat een grap was...Vrolijk kerstfeest iedereen!
Lekker gegeten mop.? Ik ben.nog op t werkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey Jacq! Vrolijk Kerstfeest!![]()
![]()
Ah oké. App het me maar want ik duik zo mijn nest inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zal het je straks vertellen, hij is net begonnen
Er wordt hier niet geapt😛quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. App het me maar want ik duik zo mijn nest in
Zekers! Heb mijn jaarlijkse kalkoen weer gebakken. Was vanaf vanmorgen 10uur al bezig in de keuken!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker gegeten mop.? Ik ben.nog op t werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |