Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige filmquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog een aflevering en dan lekker bed in duiken en dan lekker luchtige serie aanzetten en in slaap doezelen.
Morgen ochtendquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Hoeveel wedden jullie op welk tijdstip dat dts weer open gaat?
Lieffiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige film
Die ken ik nog niet. Moeite waard om op mijn lijstje te zetten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben 'Huisvrouwen bestaan niet' aan het kijken, volgens mij echt een hele slechte maar wel grappige film
Ik zal het je straks vertellen, hij is net begonnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Moeite waard om op mijn lijstje te zetten?
Jij ooo ben aan werkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hee lieverdgelukkig kerstfeest
Hebben jullie er daar nog wat gezelligs van gemaakt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij ooo ben aan werk
Ja echt wel en lekker kerst dinerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben jullie er daar nog wat gezelligs van gemaakt?
Geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ging t nu echt om de tt titel😛😁
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt wel en lekker kerst diner
Gelijk heb je. Lig in bed en zet tv aan is frozen er op Haha ff laatste stukje kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog een aflevering en dan lekker bed in duiken en dan lekker luchtige serie aanzetten en in slaap doezelen.
Dank je x jij ook voor straks.quote:
Hey Jacq! Vrolijk Kerstfeest!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liggen nu met dikke buikjes in bed
Stoorzendert hij was open maar was ff wat gaande en toen tig trs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Lol DTS gesloten? Ik dacht dat dat een grap was...Vrolijk kerstfeest iedereen!
Lekker gegeten mop.? Ik ben.nog op t werkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey Jacq! Vrolijk Kerstfeest!![]()
![]()
Ah oké. App het me maar want ik duik zo mijn nest inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zal het je straks vertellen, hij is net begonnen
Er wordt hier niet geapt😛quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. App het me maar want ik duik zo mijn nest in
Zekers! Heb mijn jaarlijkse kalkoen weer gebakken. Was vanaf vanmorgen 10uur al bezig in de keuken!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker gegeten mop.? Ik ben.nog op t werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |