ik ga de op nog een beetje aanpassenquote:
ITS THE MOST WUNDERFUL TIMEEEEEEEEEE OF THE YEARquote:
Ik krijg er helemaal een kerstig hyves gevoel vanquote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga de op nog een beetje aanpassen![]()
helemaal in de kerstsfeer
dat is helemaal de bedoeling!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal een kerstig hyves gevoel van![]()
Ik wist datquote:Op woensdag 23 december 2020 14:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is helemaal de bedoeling!!!
Hi puzzieequote:
Dat duurde wel ff ... maar logisch welquote:Op woensdag 23 december 2020 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hi puzziee![]()
Hoelang heeft dat verplaatsen geduurd gisteren?
Dus met wat ga jij je op eerste kerstdag verwennen?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ITS THE MOST WUNDERFUL TIMEEEEEEEEEE OF THE YEAR
Hoi schatjequote:
Waarom deed jij niet dansen met mij gisterenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:05 schreef Amee het volgende:
Merry Christmas, Baggeraars!
Zorg goed voor jezelf en je vooral niet ziek laten maken!
Huh? Ik ben niet ten dans gevraagdquote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi schatje
[..]
Waarom deed jij niet dansen met mij gisteren
ik deedquote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Huh? Ik ben niet ten dans gevraagd
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik deedDDDDUUUUUDDDDDDD00000RRRRRR
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
jammer voor hemquote:
daar ga ik wel vanuitquote:
op de brandstapel met pallets op het strandquote:
Om later zijn schedel aangespoeld te vinden ergens in het buitenland.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
op de brandstapel met pallets op het strand
het gaat nu wel een beetje de duistere kant opquote:Op donderdag 24 december 2020 13:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Om later zijn schedel aangespoeld te vinden ergens in het buitenland.
Nou nee. Wanneer je een dode op die manier zoals jij voorstelde, cremeert, is er grote kans dat er delen zijn die niet zijn verbrand.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gaat nu wel een beetje de duistere kant op
heter stoken!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou nee. Wanneer je een dode op die manier zoals jij voorstelde, cremeert, is er grote kans dat er delen zijn die niet zijn verbrand.
neuh dat lijkt me een beetje lastigquote:Op donderdag 24 december 2020 13:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Of je moet tot het eind bij hem blijven.
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh dat lijkt me een beetje lastig
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.
Ik heb dat al enkele keren op een strand gevonden
Wel lekker warm in deze (niet zo) koude dagenquote:Op donderdag 24 december 2020 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Oh cremeren ...wat een gezellig onderwerp
Gecondoleerd en sterkte met het verlies!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan het vuur aan het eind doven, terwijl nog niet alles verbrand is. En dan komt vloed en neemt de overgebleven delen mee.
Ik heb dat al enkele keren op een strand gevonden
Denk het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:07 schreef X-23 het volgende:
[..]
Viel wel mee toch.
Zeker weer veel TR's gezet
quote:
zo staat het er wel veel trs nakijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:07 schreef X-23 het volgende:
[..]
Viel wel mee toch.
Zeker weer veel TR's gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |