Ik heb nog niks concreets in gedachten, misschien wordt het helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van mij mag je, zou bij mij ook een korte show worden. Zonder te zoeken kom ik tot 5 liedjes.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:32 schreef just me het volgende:
Dank voor de muziekjes
![]()
en je moet morgen van livelink uitslapen
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de Ladies Night. Altijd prima!
Slaap lekker en geniet van je vakantie
Goedemorgen.quote:
Ah, dat is vervelend om te horen. Misschien kun je vandaag nog wat slaap pakken? Geniet van je rust.quote:Op woensdag 23 december 2020 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wel "uitgeslapen", maar wel slecht geslapen.![]()
Ach..... ik ben vrij, dus dan is dat niet zo erg.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is vervelend om te horen. Misschien kun je vandaag nog wat slaap pakken? Geniet van je rust.
Goedemorgen just me.quote:
Beter koffie dan wijnquote:Op woensdag 23 december 2020 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Meteen al aan 2 koffie..... stuiter, stuiter, stuiter.
Zo vroeg op de morgen sowieso.quote:
ik ben bang dat ik dan hele rare dingen ga doenquote:Op woensdag 23 december 2020 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo vroeg op de morgen sowieso.
En van wijn ga je waarschijnlijk ook niet gaan stuiteren.
quote:Op woensdag 23 december 2020 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dan hele rare dingen ga doen![]()
Ik zou soms willen dat ik ging stuiteren van koffie.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen al aan 2 koffie..... stuiter, stuiter, stuiter.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou soms willen dat ik ging stuiteren van koffie.
Het is me nog nooit gelukt...
Goedemorgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat bijna niet, dan zou ik aan het infuus moeten...quote:Op woensdag 23 december 2020 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog meer, nog sterkere koffie drinken dan.
Heb je je test resultaat al?quote:
Nee, nog niet.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 23 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar de notaris geweest, de grond is nu officieel van ons. Daarna ieder met een lijstje naar een andere supermarkt en ik heb me aan mijn lijstje gehouden
Dat klinkt alsof Symph zich niet aan het lijstje heeft gehouden.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar de notaris geweest, de grond is nu officieel van ons. Daarna ieder met een lijstje naar een andere supermarkt en ik heb me aan mijn lijstje gehouden
Ook geen koffie gekregen bij de notaris en moeten tekenen met je eigen pen tegen dezelfde hoge kosten als 'normaal'?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij krijgt een 10 voor begrijpend lezen. Kasten en koelkast propvolquote:Op woensdag 23 december 2020 11:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Symph zich niet aan het lijstje heeft gehouden.
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij krijgt een 10 voor begrijpend lezen. Kasten en koelkast propvol5 pakken vla voor 5 dagen voor 1 persoon is wat veel zeg maar
Heeft hij er misschien ook een opblaaszwembadje bij gekocht?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij krijgt een 10 voor begrijpend lezen. Kasten en koelkast propvol5 pakken vla voor 5 dagen voor 1 persoon is wat veel zeg maar
We kregen wel koffie, maar die was nog smeriger dan die bij de aannemer onlangs, zei Symph, ik had uiteraard gewoon prima thee. En de pen kregen we ook, die mochten we mee naar huis nemen. Geen gepruts van de notaris, gelukkig, ze was ook heel aardig, maar de kosten zijn wel wat overdreven ja. Al vind ik de kosten van de hypotheekadviseur nog veel meer overdreven (en dat was de goedkoopste die ik kon vinden).quote:Op woensdag 23 december 2020 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen koffie gekregen bij de notaris en moeten tekenen met je eigen pen tegen dezelfde hoge kosten als 'normaal'?
Netjes, wegens de Krona kregen we in juni bij onze notaris helemaal niks, behalve de fikse rekening dus...quote:Op woensdag 23 december 2020 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We kregen wel koffie, maar die was nog smeriger dan die bij de aannemer onlangs, zei Symph, ik had uiteraard gewoon prima thee. En de pen kregen we ook, die mochten we mee naar huis nemen. Geen gepruts van de notaris, gelukkig, ze was ook heel aardig, maar de kosten zijn wel wat overdreven ja. Al vind ik de kosten van de hypotheekadviseur nog veel meer overdreven (en dat was de goedkoopste die ik kon vinden).
Ik was ook verbaasd hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, wegens de Krona kregen we in juni bij onze notaris helemaal niks, behalve de fikse rekening dus...
Gewoon vieren met z'n 2-enquote:Op woensdag 23 december 2020 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd hoor.
Wel een gek idee, er alleen handtekeningen zetten en dan zonder sleutels of wat dan ook weer naar huis gaan en boodschappen gaan doen.
Nog nietquote:Op woensdag 23 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik pijn in mijn vingers, ik ben super mario aan het spelen op de WIIquote:Op woensdag 23 december 2020 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb paarse vingertoppen van het snijden van de rode kool
Dat mag ik morgen ook weer doenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik pijn in mijn vingers, ik ben super mario aan het spelen op de WII
Ik heb dit spel pas gekocht (tweedehands) en ik blijf dingen ontdekken, zo leukquote:Op woensdag 23 december 2020 14:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag ik morgen ook weer doen
Ik heb nog een DJ set voor je eventueel...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb dit spel pas gekocht (tweedehands) en ik blijf dingen ontdekken, zo leuk
wat speel jij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |