Het is vooral een kwestie van nieuwe dingen proberen en niet bang zijn dat het gaat mislukken, dan weet je op een gegeven moment wel wat wel en niet bij elkaar past.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt lekker en goed koken is dat wel, vind ik.
Deze had er ook niet tussen mogen staan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Vrouwenmuziek is niet hetzelfde als muziek door vrouwen, Melting.
Daar wordt hij inderdaad niet mannelijker van.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Over bedrijfskleding gesproken, deze zanger kent het maar al te goed:
[ afbeelding ]
Sex met minderjarigen mag niet...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar wordt hij inderdaad niet mannelijker van.
Alleen Melting boycot hem nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sex met minderjarigen mag niet...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Dit is Gloria Estefan toch? Of toch de band?
Toch Miami Sound Machine dus. Lekker nummer wel. Al heel lang niet meer gehoord.quote:
Welk boek ben je aan het lezen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:56 schreef Melting het volgende:
Ik ga een half uurtje langer door. Dan is mijn biertje wel op.
Kan ik daarna lekker plat. Nog even lezen..... dat ontspant wel lekker.
Is het ook wel.quote:
maar dan klinkt het wel lekker!quote:
Ik ben voor! Lijkt me nog niet zo makkelijk trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, interessant thema.
Ik claim het alvast...
Ik hoor het voor het eerst, maar klinkt goed.quote:
Van mij mag je, zou bij mij ook een korte show worden. Zonder te zoeken kom ik tot 5 liedjes.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, interessant thema.
Ik claim het alvast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |