Dag was bijna om.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
Ze zit in de hoogste versnelling lijkt het.
Ik ga 1e kerstdag naar Hilversum of misschien wel de avond ervoor. Ook daar is het groot genoeg om afstand te houden!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan heel bewust 1e Kerstdag bij mijn schoonouders langs en de 2e Kerstdag zijn we bij vrienden aan een heel lange tafel met z'n viertjes.
Andersom had ik niet gedaan...
Jij in het oude huis, en zij in het nieuwe?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga 1e kerstdag naar Hilversum of misschien wel de avond ervoor. Ook daar is het groot genoeg om afstand te houden!
Wie weet, kan ik kennismaken met de nieuwe bewonersquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij in het oude huis, en zij in het nieuwe?
Eerste kerstdag bij mijn oudste broer en schoonzus eten.quote:
Broodje kroket...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij mijn oudste broer en schoonzus eten.
En tweede kerstdag gewoon maar wat brood, denk ik.
Of ik moet nog een lumineus idee krijgen voor die tijd.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij mijn oudste broer en schoonzus eten.
En tweede kerstdag gewoon maar wat brood, denk ik.
Of ik moet nog een lumineus idee krijgen voor die tijd.
Ze klonk alsof ze het niet zo leuk had...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mag dat ook al niet meer tegenwoordig?![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook goed.quote:
Je moet iets...... vorig jaar had mijn moeder nog wel wat in elkaar geflanst.quote:
Note to myself.... volgende keer een doek in haar mond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze klonk alsof ze het niet zo leuk had...
Ik had het er met mw. MM afgelopen week nog over, het interesseert me nu eigenlijk ook helemaal niet wat we eten. Ik wil vooral leuke dagen hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed.
Ben niet zo moeilijk wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Note to myself.... volgende keer een doek in haar mond.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
Als ik alleen zou eten, zou ik denk ik als voorafje ham met meloen nemen, dan een carpaccio en ijs toe. En als hoofdgerecht zou ik kerstkransjes eten (de hele dag door)
Jep, misschien kun jij iets voor je vader in elkaar flansenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet iets...... vorig jaar had mijn moeder nog wel wat in elkaar geflanst.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
Als ik alleen zou eten, zou ik denk ik als voorafje ham met meloen nemen, dan een carpaccio en ijs toe. En als hoofdgerecht zou ik kerstkransjes eten (de hele dag door)
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, misschien kun jij iets voor je vader in elkaar flansen
Ja..... ik denk.... die maken daar geen point van.quote:
Dan kun je er altijd nog tafeltje, ik schuif bij je aan, van makenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben verre van een keukenprins.
En ik weet dat hij een maaltijd heeft besteld van zo'n bezorgservice dingetje als Tafeltje-dek-je.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je er altijd nog tafeltje, ik schuif bij je aan, van maken
Koken is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben verre van een keukenprins.
En ik weet dat hij een maaltijd heeft besteld van zo'n bezorgservice dingetje als Tafeltje-dek-je.
Kan 'ie met 6 decks vooruit werken...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik denk.... die maken daar geen point van.
Echt lekker en goed koken is dat wel, vind ik.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt lekker en goed koken is dat wel, vind ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan 'ie met 6 decks vooruit werken...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Omdat het bijna Kerstmis is dan
[ afbeelding ]
Alle 3?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik in MuZ Trivia afgelopen week nog herkend van een actuele foto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |