Ow, ik sta er niet bij stil dat niet iedereen boodschappen doet met de auto.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet het ook allemaal meesjouwen. Dat is een beetje de reden. En ook omdat we niet zo georganiseerd zijn.
Spruitjes en broccoli was in de bonus, dus de groentes voor 1e Kerstdag hebben we nu. Volgens mij hebben we bij de slager een rollade besteld, dus dat gaat ook goedkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel handig dat je weet wat je wil eten, als je boodschappen gaat doen ja.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef just me het volgende:
Nu mag dit topic zeker niet vol Melting
misschien als livelink haar man lief aankijktquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik sta er niet bij stil dat niet iedereen boodschappen doet met de auto.
Volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Spruitjes en broccoli was in de bonus, dus de groentes voor 1e Kerstdag hebben we nu. Volgens mij hebben we bij de slager een rollade besteld, dus dat gaat ook goedkomen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Spruitjes en broccoli was in de bonus, dus de groentes voor 1e Kerstdag hebben we nu. Volgens mij hebben we bij de slager een rollade besteld, dus dat gaat ook goedkomen.
Ja, dat heeft mijn man geregeld. En we hebben het over rollade gehad. Er is in ieder geval vlees besteld, dat weet ik wel zeker.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn man geregeld. En we hebben het over rollade gehad. Er is in ieder geval vlees besteld, dat weet ik wel zeker.
Dat worden ballen gehakt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn man geregeld. En we hebben het over rollade gehad. Er is in ieder geval vlees besteld, dat weet ik wel zeker.
Doorregen runderlappen, heerlijk stoofvlees waar je dan een half uur voor het diner achter komt...quote:
niets mis meequote:
Kan alleen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
Vanwege dat het nu vakantie is, zit ik aan een biertje.
Heel toepasselijk heet het Gebrouwen Door Vrouwen Gluh Weizen.
Ben benieuwd.
Dan doen we 1e kerstdag gewoon kaasfondue en 2e Kerstdag het vleesquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorregen runderlappen, heerlijk stoofvlees waar je dan een half uur voor het diner achter komt...
Drinkt toch lekkerder dan wijn uit een frisglas.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan alleen maar goed zijn.
Ik zit aan spa rood in een wijnglas. Het is stom, ik weet het, maar ik vind het uit een wijnglas dan toch feestelijker om te drinken.
Uit ervaring kan dat zeggen dat dat prima smaaktquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Drinkt toch lekkerder dan wijn uit een frisglas.
Kijk, een slimme meid enz...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan doen we 1e kerstdag gewoon kaasfondue en 2e Kerstdag het vlees
Dat doe ik ook wel eens als de wijnglazen op zijn. Of wijn uit een plastic bekertje, dat geeft dan weer zo'n leuk vakantiegevoel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Drinkt toch lekkerder dan wijn uit een frisglas.
Nee, begrijp ik. Maar wij zijn gewoon als gezin, dus dan kan het wel. Met bezoek zou ik het ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, een slimme meid enz...
Kaasfondue hebben we ook nog overwogen, maar ik wil nu niet met z'n allen in een bak kaas zitten grutten...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Uit ervaring kan dat zeggen dat dat prima smaakt
Gewoon doen waar jij je goed bij voeltquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, een slimme meid enz...
Kaasfondue hebben we ook nog overwogen, maar ik wil nu niet met z'n allen in een bak kaas zitten grutten...
Dat heb ik nooit begrepen. Waarom drink je het op vakantie niet uit een glas?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens als de wijnglazen op zijn. Of wijn uit een plastic bekertje, dat geeft dan weer zo'n leuk vakantiegevoel.
En als dat nou met zijn broek op z'n enkels over straat rennen is?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt
Heb jij altijd een bierglas bij je ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Waarom drink je het op vakantie niet uit een glas?
Ow, ik dacht dat je visite had.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. Maar wij zijn gewoon als gezin, dus dan kan het wel. Met bezoek zou ik het ook niet doen.
niet visualiseren, niet doenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En als dat nou met zijn broek op z'n enkels over straat rennen is?
Wel als ik weet dat ik bier ga drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij altijd een bierglas bij je ?
Campinggevoel dan. Bij onze tentspullen zitten geen wijnglazen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Waarom drink je het op vakantie niet uit een glas?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel als ik weet dat ik bier ga drinken.
Die optie is in alle opzichten uitgesloten...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En als dat nou met zijn broek op z'n enkels over straat rennen is?
Ik ben niet van het kamperen, dus ik heb die ervaring niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Campinggevoel dan. Bij onze tentspullen zitten geen wijnglazen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die optie is in alle opzichten uitgesloten...
Nee, mijn ouders komen (als het goed gaat) op 27 december eten. En dan eten we soep en hapjes. Dan gaan we niet aan tafel eten. Daar kunnen we geen afstand houden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je visite had.
De klok en de klepel weer, kennelijk...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders komen (als het goed gaat) op 27 december eten. En dan eten we soep en hapjes. Dan gaan we niet aan tafel eten. Daar kunnen we geen afstand houden.
Zo doen wij het ook op 3e kerstdagquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders komen (als het goed gaat) op 27 december eten. En dan eten we soep en hapjes. Dan gaan we niet aan tafel eten. Daar kunnen we geen afstand houden.
Zo klinkt het wel een beetje, maar zo te zin is het Pat Suzuki????quote:
Maar wel fijn om te horen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dit heb ik lang niet gehoord...
Wij gaan heel bewust 1e Kerstdag bij mijn schoonouders langs en de 2e Kerstdag zijn we bij vrienden aan een heel lange tafel met z'n viertjes.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook op 3e kerstdag
Junior, vrouw en kindjes en mijn ex mag ook komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |