SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Toch vreemd...... laatste keer dat ik keek, toch niet.quote:
Het woordje 'killer' paste er niet meer achter...quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch vreemd...... laatste keer dat ik keek, toch niet.
Echt wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woordje 'killer' paste er niet meer achter...
Dan even een modje vragen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde dat echt er bij zetten, maar ik was te snel voor mijn toetsenbord...
Waarmee draai je nu?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
Ik had nog gekeken, en hij stond goed.
Maar toen ik hem aanklikte versprong hij.
Fogel zit in de autoquote:
Ja, en ik denk dat ik inderdaad een slotje aangeklikt had.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee draai je nu?
VDJ? Staat dat ingesteld op auto BPM pitch?
Dat mag nooit een excuus zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Done!
MUZ / [FB & FAQ] What a mod gotta do
Draai je met 6 decks?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat ik inderdaad een slotje aangeklikt had.
Nu uitgezet, dus even kijken over 6 nummers (draai met 6 decks).
Klopt. Maar nu kan ik verder vooruit plannen en 5 nummers klaarzetten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai je met 6 decks?
Waarom in hemelsnaam? Twee is toch wel genoeg, je mixt niks...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu kan ik verder vooruit plannen en 5 nummers klaarzetten.
Wel zo makkelijk.
Maar dan moet ik een complete show klaar hebben, staan toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Gebruik dan de Automix queue binnen VDJ, daar kan je er honderden in kwijt en vloeit alles naadloos in elkaar over...
Spice Girls imitatie uit 1997.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Draait dit wel in het juiste tempo?
Die kan je gaandeweg gewoon aanvullen, je kan er in schuiven, van alles...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een complete show klaar hebben, staan toch?
Of kan ik die aanpassen naar gelang ik wens?
Zal van de week eens kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan je gaandeweg gewoon aanvullen, je kan er in schuiven, van alles...
Als je wil, kan ik je er wel wegwijs in maken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal van de week eens kijken.
Dank voor de tip.
Is goed. Maar niet nu dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik je er wel wegwijs in maken.
Er zijn zoveel mogelijkheden...
Ook een goede taktiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben net terug van boodschappen doen. Ik doe het in etappes. Elke dag een beetje en dan hopen dat we met de Kerstdagen de spullen hebben die we nodig hebben.
Dat weet ik nog niet helemaal, want echt een beeld wat we gaan eten heb ik nog niet. Tweede Kerstdag kaasfondue, dat is het enige wat vast staat.quote:
Elke keer weer die winkel in?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben net terug van boodschappen doen. Ik doe het in etappes. Elke dag een beetje en dan hopen dat we met de Kerstdagen de spullen hebben die we nodig hebben.
Ik kon gisterenavond opeens nog een bestelling bij Picknick doen en dat wordt donderdagmiddag bezorgd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik moet het ook allemaal meesjouwen. Dat is een beetje de reden. En ook omdat we niet zo georganiseerd zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke keer weer die winkel in?
Waarom niet alles in 1 keer?
Het is wel handig dat je weet wat je wil eten, als je boodschappen gaat doen ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet helemaal, want echt een beeld wat we gaan eten heb ik nog niet. Tweede Kerstdag kaasfondue, dat is het enige wat vast staat.
Ik zie het ook.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
TT is overigens aangepast, zie ik nu..
Meneer de boskever heeft dat gedaan, zie ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
TT is overigens aangepast, zie ik nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |