SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Talent heeft hij zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
Het Godstalent staat op uit de dood.
Veel comebacks idd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:00 schreef Zorro het volgende:
Auberginemans heeft wel een trend gezet met eerst 0-2 achterkomen en dan achteloos winnen.
Hij Guam, hij zag en hij overwon.quote:
Gebeurt op zich wel vaak toch?quote:
We kijken toch niet naar SBS 6 of wel..quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar weten ze dat in de tokkiehuiskamers ook?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben die broer van Baggish nu al zat.
Broer, broerder , broerdstquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben die broer van Baggish nu al zat.
Hebben we hier wat afbeeldingen bij, puur ter illustratie?quote:
PRESIDENTENFINISHquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
BWOOOH dit is een koningenfinish zeg
Lewis speelt weer op emotie ipv verstandquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom ga je dan ook voor 170 domme lul
Beetje zoals zijn eetgedrag dusquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lewis speelt weer op emotie ipv verstand
Boeiend, 1 pijl voor de bull en 2 voor een dubbel of 3 voor een dubbel. Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:07 schreef wimderon het volgende:
Adriaan heeft zichzelf de das om gedaan met het gaan voor de bull op 170. Zjak heeft altijd gelijk en gaat dit aanhalen in de analyse.
Mijn hart kotst hiervan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Het hart van @:el-stinho en mij huilt.
Misschien zijn er nog wel andere verhalen over zijn broer..quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, krijgen we nog een wedstrijd met dezelfde verhalen over zijn broer
Beste opmerking in dit topic.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiend, 1 pijl voor de bull en 2 voor een dubbel of 3 voor een dubbel. Zou het wat uitmaken?
@Slobeendquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Ton Kas is kut en Promenade is een overdreven hype.
Zo, kom maar op.
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Zo, kom maar op.
Ik vind die hele knakker niet zo leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit vind ik niet zo'n leuk grapje van Kon Tas.
@Slobeendquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Zo, kom maar op.
Erg jammer dat RTL7 weer Ton Kas uitzendt met nieuwjaar. Ik hoop dat Ton Kas snel zijn stembanden scheurt en al zijn opnames verdwijnen.quote:
Is iets een hype als er geen hond kijkt? #dtvquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Zo, kom maar op.
@Bluedisplay en ik zijn het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Promenade is een overdreven hype.
Zo, kom maar op.
Tegenwoordig kijkt iedereen met zijn hond en kat tv.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is iets een hype als er geen hond kijkt? #dtv
Het is dat @Caland al met de prijs ervandoor is, maar dit is dan de op één na beste opmerking in dit topic.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef Szura het volgende:
Zo, kom maar op.
Zo'n hele show van hem lijkt me wel gigantisch flauw.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die hele knakker niet zo leuk.
Ziedend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is iets een hype als er geen hond kijkt? #dtv
Leontien vindt dit geen leuke rubriekquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft Marco Borsato dat niet gedaan?
Eens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef Grifte het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van Promenade gekeken
Een soort evolutie van de Lama’s.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat is Promenade? Een soort limonade of dubbel fris?
Dit jaar z'n moeder al verloren en gister gehoord dat z'n broer een beroerte heeft gehad en op de IC ligt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet deze man zo?
(ik heb alleen beeld)
Kareltje met zijn Loekie Loeks Pretpalijsquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef Szura het volgende:
Ronald de Boer heeft dyslectische slaven uit Qatar ingehuurd voor z’n paraplu’s
JA.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiend, 1 pijl voor de bull en 2 voor een dubbel of 3 voor een dubbel. Zou het wat uitmaken?
En daarna Disney XDquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik heb wat gemist, FOX Sports wordt ESPN? Beetje zoals FOX Kids veranderde in Jetix.
Neuh, totaal niet. Wist je trouwens dat De Lama's een variant is van 'Whose Line Is It Anyway?'?quote:
xdquote:
Keek altijd Tom & Jerry bij CN.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cartoon Network werd ooit Animal Planet
Ziedend was ik toen.
Lol.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef Zorro het volgende:
Mogelijkerwijs is de volgende wedstrijd van Baggish nog veel emotioneler, met een net overleden broer.
Het dubbel vakje is groter dan het bull vakjequote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het altijd gierige Disneyquote:
Als je gewoon een beetje goed ken pijlen dan gooi je gewoon altijd raak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het dubbel vakje is groter dan het bull vakje
Je zou voor minder. Mooi voor hem dan, deze overwinning.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit jaar z'n moeder al verloren en gister gehoord dat z'n broer een beroerte heeft gehad en op de IC ligt.
Ik weet nog dat ik ook aardig mad was toen Cartoon Network verdween.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cartoon Network werd ooit Animal Planet
Ziedend was ik toen.
Dartshop Zaanstad staat ook klaar voor de amateurs.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef Szura het volgende:
Ja de seniele opa Teelur moet m gaan helpen
Maar Vincent is al heel close met Michael, dus die gaan de rest niet helpenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dartshop Zaanstad staat ook klaar voor de amateurs.
Kutbedrijf.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het altijd gierige Disney
SOOOOOOWquote:
Laatste twee potjes waren wel weer de moeite waard.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:18 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat een mooie partij was dat zeg!
Dirk moet toch de kwartfinale kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
Hup Van Duijvenbode. Cross v Hunt is een heel lelijk affiche.
Florida Man God.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:19 schreef Szura het volgende:
Wat zou Baggins hebben gestemd? Hij woont kennelijk in swing state Florida.
Als Durrant zijn scorende lijn hetzelfde blijft zéker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dirk moet toch de kwartfinale kunnen halen.
Alleen als chizzy fatsoenlijk speert en niet gaat zitten schouderworpaidsenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is stiekem wel een heel karige dag hé? Je lijkt alleen uit te kunnen kijken naar Jizzy v Brown en Aspinall v Waites.
Niet doen dit, Arjan heeft nog maar één setje nodig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Ja leuk voor zijn broer, die naar RTL7 aan het kijken is.
Arjan gaat over lijken.
Morgen voetbaldagje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is stiekem wel een heel karige dag hé? Je lijkt alleen uit te kunnen kijken naar Jizzy v Brown en Aspinall v Waites.
Godver dat duurde lang idd zegquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef Szura het volgende:
BINGO
Zoals Barney het in Nederland deed!!
Scherp! Inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef Szura het volgende:
BINGO
Zoals Barney het in Nederland deed!!
Harry dood?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
Henk Spaan bij Op1, @:caland gaat kijken.
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan Henk Spaan maar op twitter vind ik hem opvallend goed te pruimenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
Henk Spaan bij Op1, @:caland gaat kijken.
Tsja, een beetje spektaculaire filmpjes is lang geledenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:27 schreef K_uit_h het volgende:
Mooie diepgaande analyses altijd bij deze filmpjes.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaaaaaa weer dashcamfilmpjes
God god je zal er maar zo'n jeuk aan hebbenquote:
Was leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Wie praat me even bij over de middag
Sorry. Ben ontroostbaar ivm Snackpot.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
We gaan de bingo over Adrian Lewis niet kunnen afvinken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Geen Kudus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan de bingo over Adrian Lewis niet kunnen afvinken.
Tegenvaller, maar liever dat hij fit is in januari dan dat hij nu snel moet meedoen tegen Wilhelm Zwei.quote:
Snackpot kan niet darten op zolderquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de afwezigheid van de fans.
Het Vinnieverhaalquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mentaal zwakquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sfeer is minder en daardoor neemt spanning en adrenaline af. Het zal echt wel iets uitmaken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Junkie heeft fans nodig. Speelt al jaren als een drol ook met publiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zouden de omstandigheden voor zijn tegenstander anders zijn denk jequote:Op dinsdag 22 december 2020 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sfeer is minder en daardoor neemt spanning en adrenaline af. Het zal echt wel iets uitmaken.
De één is gewend om voor een kolkend ally pally te spelen, de ander is dat minder gewend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zouden de omstandigheden voor zijn tegenstander anders zijn denk je
Dit is net zo'n argument als bij voetbal dat een knollenveld voor beide teams even ongunstig is, is natuurlijk niet zo want de ene speelstijl heeft er meer last van dan de ander.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zouden de omstandigheden voor zijn tegenstander anders zijn denk je
Dat waren nog es tijden, met je klasgenootjes op de basisschool ruzie maken wie van the A-team jij mocht spelen.quote:
Jij denkt ook dat Feyenoord zo slecht speelt vanwege een lege Kuip?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is net zo'n argument als bij voetbal dat een knollenveld voor beide teams even ongunstig is, is natuurlijk niet zo want de ene speelstijl heeft er meer last van dan de ander.
De sympathieke Baggish heeft Vetpot verslagen voor z'n broer die bijna dood is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Dolan speerde in de eerste zet met 100+ gemiddeld, gooit ook een stuk sneller dan voorheen. Daarna enorme inzinking en Foulkes die kans heeft op 2-1 voor in sets, maar het wordt 2-1 voor Dolan en daarna was het gespeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef Tagliano het volgende:
Mandquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dolan speerde in de eerste zet met 100+ gemiddeld, gooit ook een stuk sneller dan voorheen. Daarna enorme inzinking en Foulkes die kans heeft op 2-1 voor in sets, maar het wordt 2-1 voor Dolan en daarna was het gespeeld.
Cullen scoorde heel goed maar miste ontiegelijk veel dubbels. Gelukkig voor hem was Jones vies slecht dus uiteindelijk een makkelijke overwinning.
Whitlock was weer heerlijk wisselvallig, maar ging op het einde uitstekend gooien. Op 2-1 in sets voor en 2-2 in legs zette hij zichzelf op 36 met Labanauskas op 164, gooit die Labanauskas opeens de 164 uit voor 2-2 en geeft een enorme tik aan Whitlock. Die laat zich niet van de wijs brengen en ging alleen maar beter gooien, won uiteindelijk laatste set vrij makkelijk.
Baggish was voor en na de wedstrijd emotioneel omdat z'n moeder dit jaar is overleden en z'n broer net getroffen was door een beroerte en op de IC lag. Lewis mist ongelooflijk veel dubbels en gooide net 80+ gemiddeld, 0-2 achter. Daarna begon Lewis opeens weer te schroeien en waren we op weg naar 2-2 in sets, maar Baggish peurt er 170 en 90 uit om Lewis twee enorme klappen te geven.
91 die laatstequote:Op dinsdag 22 december 2020 18:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dolan speerde in de eerste zet met 100+ gemiddeld, gooit ook een stuk sneller dan voorheen. Daarna enorme inzinking en Foulkes die kans heeft op 2-1 voor in sets, maar het wordt 2-1 voor Dolan en daarna was het gespeeld.
Cullen scoorde heel goed maar miste ontiegelijk veel dubbels. Gelukkig voor hem was Jones vies slecht dus uiteindelijk een makkelijke overwinning.
Whitlock was weer heerlijk wisselvallig, maar ging op het einde uitstekend gooien. Op 2-1 in sets voor en 2-2 in legs zette hij zichzelf op 36 met Labanauskas op 164, gooit die Labanauskas opeens de 164 uit voor 2-2 en geeft een enorme tik aan Whitlock. Die laat zich niet van de wijs brengen en ging alleen maar beter gooien, won uiteindelijk laatste set vrij makkelijk.
Baggish was voor en na de wedstrijd emotioneel omdat z'n moeder dit jaar is overleden en z'n broer net getroffen was door een beroerte en op de IC lag. Lewis mist ongelooflijk veel dubbels en gooide net 80+ gemiddeld, 0-2 achter. Daarna begon Lewis opeens weer te schroeien en waren we op weg naar 2-2 in sets, maar Baggish peurt er 170 en 90 uit om Lewis twee enorme klappen te geven.
Is dat een Darter?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:42 schreef Slobeend het volgende:
Na het darts allemaal naar Op1 allen @:el-stinho @:maxi-mus
[ twitter ]
Maar ik kijk dan voetbal.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:42 schreef Slobeend het volgende:
Na het darts allemaal naar Op1 allen @:el-stinho @:maxi-mus
[ twitter ]
Pffffff, het scheelde weinig vandaag!quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:55 schreef Szura het volgende:
Hannibal en BA redden het weer net hoor
Scheelde niet veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:55 schreef Szura het volgende:
Hannibal en BA redden het weer net hoor
Debieler dan dit gaat heel erg moeilijk worden.quote:
Ik verwacht er minstens drie:quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:01 schreef DKUp het volgende:
Is er al een GIF van deze briljante intro
Dat wel, maar zijn mond is echt raarquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Dat vind ik altijd wel een aardige gast.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:02 schreef Tagliano het volgende:
De logische vraag: raakvlakken darts tennis?
Dat is alleen een logische vraag voor een clichematige kutjournalist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |