Vooraf rijden er wat buitenlandse schaatsers (zoals in het schema te lezen is). Dat is om de wedstrijd geldig te maken wat limiettijden betreft. Onder meer Herzog en Swings rijden mee.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
De schema's zijn er inmiddels, maar zijn wat vreemd. Wat doen die losse ritten op de 1500m bijvoorbeeld aan het einde van dag één?
https://www.schaatsen.nl/(...)schema-wkkt-dag1.pdf
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef danos het volgende:
Kramer begint alweer te janken over het ijs, ga nou eerst maar eens aan de start verschijnen opa.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zit het met de tickets voor het EK Sprint en Allround?
https://www.nu.nl/schaats(...)rnooi-in-thialf.htmlquote:De winnaars van het NK allround (Patrick Roest en Antoinette de Jong) en het NK sprint (Hein Otterspeer en Jutta Leerdam) zijn al zeker van het EK. Dat betekent dat er nog acht tickets te vergeven zijn; twee per sekse voor het EK allround en twee per sekse voor het EK sprint.
Bij het WK-kwalificatietoernooi wordt een klassementje gemaakt van de 1.500 en 5.000 meter (mannen) en de 1.500 en 3.000 meter (vrouwen). De beste twee uit deze ranking mogen naar het EK allround (de Nederlands kampioenen niet meegeteld).
Voor plaatsing voor het EK sprint komt er een klassementje van de 500 meter en de 1.000 meter, waarbij de top twee (Nederlands kampioenen niet meegeteld) een ticket krijgt. De 500 meter wordt twee keer gereden bij het kwalificatietoernooi; alleen de snelste 500 meter telt voor het klassementje.
THE MATRIXquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef franklop het volgende:
Kijk nu al uit naar volgend jaar.
OKT genot
Homewrecker Nuisquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef franklop het volgende:
Nuis altijd een gevaar, voor hinderen van zijn tegenstander ja
Carrière verpester bovendienquote:
Op het WK wordt er maar 1 omloop gereden. Je moet dus durven alle risico's te nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef franklop het volgende:
Wel apart dat er maar 1 telt van de twee. Voor EK sprint snap ik wel
Dan zou nu 1 omloop ook logisch zijn tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het WK wordt er maar 1 omloop gereden. Je moet dus durven alle risico's te nemen.
Éen omloop is onder geen enkele omstandigheid logischquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zou nu 1 omloop ook logisch zijn toch
Mee eens hoor, maar als het WK 1 omloop is dan moet je kwalificatie ook hetzelfde zijn. Immers krijg je bij WK ook maar 1 kansquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Éen omloop is onder geen enkele omstandigheid logisch
Top 5 naar WB ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:49 schreef hhh38 het volgende:
Nuis gaat de Wereldbeker niet halen denk ik
Terwijl dat eerder zijn probleem was.quote:
Gewaagd!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Marcoss het volgende:
2 honderdsten tussen 2 en 4
Hersman: “ik durf wel te zeggen, het is nog niet beslist”
In de uitslag toch altijd in honderdste ? Alleen bij een gelijke tijd kijken ze er volgens mij naar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Hoezo doen ze de tijden nu weer in honderdsten? Dat was een poosje terug in duizendsten toch.
In beeld is het nooit in duizendsten geweest bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Hoezo doen ze de tijden nu weer in honderdsten? Dat was een poosje terug in duizendsten toch.
NK Afstanden in oktober nog wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In beeld is het nooit in duizendsten geweest bij het schaatsen.
Heb nog een cheesecake staan van het brunchpakket deze ochtendquote:
Oh, ik zie het ja, heb dat verder nog nooit gezien, eenmalig dan blijkbaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NK Afstanden in oktober nog wel.
Lekker nummertjequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:22 schreef franklop het volgende:
Voormalig Mevrouw De Bakker wordt gedraaid op achtergrond
En interviewtjes tussen doorquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Sodemieter op met die kraskaarten en dat gelul en die filmpjes
Tegenwoordig mevrouw Maduro toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:22 schreef franklop het volgende:
Voormalig Mevrouw De Bakker wordt gedraaid op achtergrond
Wat jammerquote:
Mevrouw Lanceequote:
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:
op wie gerekend?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef franklop het volgende:
Neemt 3,5 seconde voorsprong op de 3km voor het EK
Wat een jankerts, weer even 3 ritjes rijden in een weekend poepoe.quote:
tov Schouten? Dat is anderhalve seconde volgens mij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef franklop het volgende:
Neemt 3,5 seconde voorsprong op de 3km voor het EK
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tov Schouten? Dat is anderhalve seconde volgens mij.
Verkeerd gerekend, uiteraard 1,5 ongeveer op Schoutenquote:
Dat mag je wel hopen zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Achtereekte rijdt dit als training voor de 3km?
Koen denkt alleen maar aan Jutta. Kjeld alleen maar aan Kjeldquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat doorbreken is Jutta toch een stuk beter gelukt.
Vroeg ik me ook af, hopelijk is dat de verklaringquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Achtereekte rijdt dit als training voor de 3km?
Het is al jaren een soort mode, je maar afmelden voor een delel van het programma, ik zou als sponsor daar niet mee akkoord gaan.quote:
Niemand kan aan de echte Frenkie tippenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Je haarstijl lijkt helemaal niet op die van de Jong, met je rare kapsel.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
Het is al jaren een soort mode, je maar afmelden voor een delel van het programma, ik zou als sponsor daar niet mee akkoord gaan.
Vooral vervelend als daardoor 2 man alleen zouden moeten rijdenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
Het is al jaren een soort mode, je maar afmelden voor een delel van het programma, ik zou als sponsor daar niet mee akkoord gaan.
Ging toch een hele tijd goedquote:
Die wil zijn tijd aanscherpen voor plaatsing EK Sprintquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef Marcoss het volgende:
Voor Mulder staat ook niks meer op het spel natuurlijk.. die is er ook al
En Ntab niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die wil zijn tijd aanscherpen voor plaatsing EK Sprint
Prutser is het inderdaad, kan er niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:51 schreef Remco het volgende:
Ronald Mulder moet ook eens accepteren dat hij niets te zoeken heeft op een sprint toernooi.
"Hoeveel baby's zou deze ex-marinier aan zijn bajonet geregen hebben", denk ik danquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n altijd vermoeiende ex-marinier.
Jij hebt vreemde gedachten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Hoeveel baby's zou deze ex-marinier aan zijn bajonet geregen hebben", denk ik dan
Shit, helemaal vergeten. Hoe is de luchtcirculaasie?quote:
Ik wil maandag op de 10 een wereldrecord zien, Canadeesje uit de boeken.quote:
Als ze met deze wind de deuren open zetten dan kan het fantastisch wordenquote:Op zondag 27 december 2020 06:13 schreef Van_Poppel het volgende:
De luchtdruk is inmiddels naar 985 mbar gedaald.
Of eigenlijk buiten van Workum naar Bolsward (voor de wind). Alleen ligt er nu geen ijs.quote:Op zondag 27 december 2020 11:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag had de 10.000 moeten zijn met deze luchtdruk.
Je moet er maar van houden.quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 14:11 schreef DeeBee het volgende:
Lage luchtdruk GENOT, Calgary PR met 6 tienden verbeterd naar 38.0.
Op de 1000 meter?quote:
Minder luchtweerstand.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Straks nog een keer tegen elkaar, kan Kok jagen op Leerdam nog op kruising
Ze gaan straks niet harderquote:
Dat.baanrecord.komt.niet.quote:Op zondag 27 december 2020 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze gaan straks niet harder
Wel een fenomenale rit
Leuker dan Juttaquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Geen corona opgelopen.
Ik zat datzelfde weekend in een volle Kuip. Gelukkig ook geen corona gekregen.quote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mooi superspread event zou het geweest zijn.
Dat lijkt mij niet mogelijk. Hij heeft een prima PR, die tijden zijn wel vervolgen ben ik bang.quote:
Ook niet van de wedstrijd?quote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat datzelfde weekend in een volle Kuip. Gelukkig ook geen corona gekregen.
Ik had een 1.44 in mijn hoofd, maar staat blijkbaar op 1.43,5. Dan wordt het lastig idd.quote:Op zondag 27 december 2020 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet mogelijk. Hij heeft een prima PR, die tijden zijn wel vervolgen ben ik bang.
Dat gebeurt ook zelden natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee was een overtuigende overwinning
En toch winnenquote:
Nee, van Pascal.quote:
Zeer vervelend inderdaad. Was toch de fijnste website voor bepaalde overzichtjes.quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef franklop het volgende:
Valt me op dat schaatsstatistieken.nl niet helemaal meer wordt bijgewerkt
kan bij speedskatingresults geen overzicht krijgen van de top zoveel tijden in Heerenveen? Alleen maar BR'squote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeer vervelend inderdaad. Was toch de fijnste website voor bepaalde overzichtjes.
Op https://www.speedskatingnews.info en https://speedskatingresults.com moet ik vaak meer zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |