SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Foulkes gaat 75 gemiddeld gooien.quote:
Wat stond die fantastisch te gooien zeg. Een groot nieuw talent is ontdekt.quote:
Het is maar waar je je druk om maakt. Ik heb er niet zoveel last van.quote:Op maandag 21 december 2020 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zelfs hoge finishes bij Prijs zijn kut, gewoon omdat je weet dat er gelijk weer die tiefus juich act erachteraan komt.
Hopelijk MvG-Dimitri, Smith-Dirk, Wright-Wade, Price/Jose-Aspinallquote:
Doe maar ekkes wisselen Pietertjequote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Graag mening van @:Poepz0r hierover
Hallo poepiequote:Op maandag 21 december 2020 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe maar ekkes wisselen Pietertje
Ik heb een land te redden KILLERVIRUSquote:Op maandag 21 december 2020 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo poepie
Blijf je deze keer langer dan drie minuten
dagjesvolk gespotquote:Op maandag 21 december 2020 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe maar ekkes wisselen Pietertje
Waarom houden ze graag 40 over?quote:Op maandag 21 december 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk, al die vragen die je gewoon kunt googelen.
(of op FOK! kunt stellen)
Sowquote:Op maandag 21 december 2020 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker in verdiept Arjen Otten mongool
Ik ben erquote:Op maandag 21 december 2020 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Waar is vriend @:zipportal eigenlijk?
Gun het die gozer welquote:Op maandag 21 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin m te knijpen dat Lewis hier doorglibbert
Splinter Chabotquote:Op maandag 21 december 2020 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten er verder in dit kwart?
3. Gerwyn Price v Luke Woodhouse or Jamie Lewisquote:Op maandag 21 december 2020 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten er verder in dit kwart?
Drink drie biertjes te veel met hem zou ik zeggenquote:Op maandag 21 december 2020 21:55 schreef Lonaa het volgende:
Zou ie ook zo schreeuwen als ie klaarkomt?
Omdat hij daar één goede en twee matige sets afleverde?quote:Op maandag 21 december 2020 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als hij net zo gooit als in R1, waarom niet
Zou mooi zijn als De Sousa de semi kon halen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3. Gerwyn Price v Luke Woodhouse or Jamie Lewis
30. Brendan Dolan v Mike De Decker or Edward Foulkes
14. Jose de Sousa v Ross Smith or David Evans
19. Mervyn King v Max Hopp or Gordon Mathers
6. Nathan Aspinall v Scott Waites or Matt Campbell
27. Vincent van der Voort v Ron Meulenkamp or Boris Krcmar
11. Daryl Gurney v William O'Connor or Niels Zonneveld
22. Chris Dobey v Jeff Smith or Keane Barry
Ik heb zo mijn grenzen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Drink drie biertjes te veel met hem zou ik zeggen
Die Price heeft ook wel een pretloting eigenlijk. Pas bij Jose een lastige.quote:Op maandag 21 december 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3. Gerwyn Price v Luke Woodhouse or Jamie Lewis
30. Brendan Dolan v Mike De Decker or Edward Foulkes
14. Jose de Sousa v Ross Smith or David Evans
19. Mervyn King v Max Hopp or Gordon Mathers
6. Nathan Aspinall v Scott Waites or Matt Campbell
27. Vincent van der Voort v Ron Meulenkamp or Boris Krcmar
11. Daryl Gurney v William O'Connor or Niels Zonneveld
22. Chris Dobey v Jeff Smith or Keane Barry
Ik weiger over het antwoord op die vraag na te denken.quote:Op maandag 21 december 2020 21:55 schreef Lonaa het volgende:
Zou ie ook zo schreeuwen als ie klaarkomt?
Heb MvG Sousa finale genot.quote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als De Sousa de semi kon halen.
Ik drink Tripel Karmeliet.quote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Szura het volgende:
Texels Tripel is op, zal ik nog een Bock pakken?
Ga een boek lezen. Veel beter voor de ontwikkeling van je breinquote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Szura het volgende:
Tot dusver heeft Price het hier al moeilijk genoeg meequote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Price heeft ook wel een pretloting eigenlijk. Pas bij Jose een lastige.
In dat geval slof ik naar de k0elkast voor nog een Hertog Jan.quote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Szura het volgende:
Ik zei ook hardop 'bah' nadat ik het gedacht hadquote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik weiger over het antwoord op die vraag na te denken.
King haalt de kwart hierquote:Op maandag 21 december 2020 21:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Price heeft ook wel een pretloting eigenlijk. Pas bij Jose een lastige.
🍆 P O M P E N 🍆quote:Op maandag 21 december 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die was dit weekend al
[ afbeelding ]
Price altijd kut op het WK.quote:Op maandag 21 december 2020 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tot dusver heeft Price het hier al moeilijk genoeg mee
Dat zegt meer over Price dan Lewisquote:Op maandag 21 december 2020 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tot dusver heeft Price het hier al moeilijk genoeg mee
Ik zet in op Hendersonquote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke van de darters is wel je type?
quote:
Henderson natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet om over naar huis te schrijven geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thats enough interwebz for todayquote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die beukt je schaamlippen eraf genot.
Gildingquote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist dat de combinatie poepzor, vrouwen en DRT mis zou moeten gaanquote:Op maandag 21 december 2020 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die beukt je schaamlippen eraf genot.
Ik gooi mee.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist dat de combinatie poepzor, vrouwen en DRT mis zou moeten gaan
Hier worden de dagjesmensen van de echte liefhebbers gescheiden.quote:
Leuk feitje: ergens in die toernooien zonder publiek werd deze foto op het grote scherm achter de darters getoondquote:
Dit is een ontzettend sympathieke clash.quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier worden de dagjesmensen van de echte liefhebbers gescheiden.
Vadsige papzak vs Ariërquote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu kameraad? Die moffies?
De Germanen!quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu kameraad? Die moffies?
Heeft @wimderon die ingestuurd?quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk feitje: ergens in die toernooien zonder publiek werd deze foto op het grote scherm achter de darters getoond
Terecht wel.quote:Op maandag 21 december 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Die gozer van Dirrek wil graag geBLACKED worden allen.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Graag even duiding voor de WK toeristen onder ons @:el-stinho
Waarom moet ik het volgende potje zien
Tijdens een WK kijk je ELK potjequote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Moet jij weten.quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens waar zal ik kabouter pen-is eens mee opvrolijken?
A. Gloryhole
B. Hotwife brings home creampie
C. Wife fucked in the car by 3 strangers
U KUNT NU INZETTEN ALLEN.
Gabriel Clemens is de beste darter die u niet kent. En Nico Kurz is het grootste Duitse godstalent en tevens lid van de SS Divisie Hitlerjugend.quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
BENGIquote:
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?quote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gabriel Clemens is de beste darter die u niet kent. En Nico Kurz is het grootste Duitse godstalent en tevens lid van de SS Divisie Hitlerjugend.
Sta paraatquote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik MARCHIER even naar de koelkast jongens
EIN ZWEI EIN ZWEI EIN ZWEI
Lekker de kaplaarsjes aan allen. Ik doe even mijn gele ster op mijn jas.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik MARCHIER even naar de koelkast jongens
EIN ZWEI EIN ZWEI EIN ZWEI
Uit veiligheidsoverwegingen idd..quote:Op maandag 21 december 2020 22:06 schreef BB-King het volgende:
Hebben ze bewust een oud lijk naast Jelle gezet trouwens?
Gabriel is een lieve zachtaardige man die niet nog niet goed bestand is tegen een kolkend podium.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?
Lijkt me uberhaupt niet verstandig te lang naar de beste man te kijkenquote:Op maandag 21 december 2020 22:06 schreef Szura het volgende:
Dat jasje van Draaijer hypnotiseert als je er te lang naar kijkt
Als we op WK's af zouden moeten gaan is Suljovic ook een kutspeler, terwijl dat niet is.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?
Dat klopt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we op WK's af zouden moeten gaan is Suljovic ook een kutspeler, terwijl dat niet is.
Als je moeite hebt met Duits kun je beter meteen stoppen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
Leer een fatsoenlijke taal, teringmoffen.
Duitsers die moeite hebben met Engels moet je kaltstellen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met Duits kun je beter meteen stoppen.
quote:
Want hij hep geen toerkaart.quote:Op maandag 21 december 2020 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtig hoe ze doen alsof Kurz een koekenbakker is.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dit is die kerel uit Toy Story 2.
Misschien in plaats van de elleboogquote:Op maandag 21 december 2020 22:10 schreef wimderon het volgende:
CUMMING MAN BINGO
Als @:SlechteWoordgrappen die gewoon op de kaart had gezet.
Clemens gaat het nooit worden. Geen topper.quote:Op maandag 21 december 2020 22:10 schreef Szura het volgende:
Clemens moet eens ff flink doorpakken op een major, zodat we voorgoed van de Hopp-hype af geraken
Vorig jaar in de L32 pas verloren met 96 gemiddeld van Humphries.quote:
Die suggestie kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 21 december 2020 22:10 schreef wimderon het volgende:
CUMMING MAN BINGO
Als @:SlechteWoordgrappen die gewoon op de kaart had gezet.
Even quotenquote:Op maandag 21 december 2020 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clemens gaat het nooit worden. Geen topper.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dit is die kerel uit Toy Story 2.
Stukje Reagan.quote:
quote:
In feite kun je alleen een beetje heupwiegen op Wonderwalllllllll.quote:Op maandag 21 december 2020 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die danseressen kunnen echt niet, dansen op dit soort shit
Dit is niet waarquote:Op maandag 21 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Kurz kán gewoon niet beter dan 87 gemiddeld.
Zo ziet ze er inderdaad wel uit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Was dat trouwens Francis Hoenselaere naast Jelle?
Als je zou zeggen dat ze in de plaatselijke bibliotheek werkt, zou je het ook geloven.
Waar was je vorig WK?quote:Op maandag 21 december 2020 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
Kurz kán gewoon niet beter dan 87 gemiddeld.
Heb je je wodka redbull review al gepost? Of heb ik er overheen gelezen?quote:Op maandag 21 december 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een gigantische zak borrelnoten aan het verorberen.
Kaplaarzen zouden hem goed staan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Kurz ziet eruit alsof hij je elk moment een wagon in kan rammen
Dit was mijn korte maar bondige review.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je je wodka redbull review al gepost? Of heb ik er overheen gelezen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |