Vadsige papzak vs Ariërquote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu kameraad? Die moffies?
De Germanen!quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu kameraad? Die moffies?
Heeft @wimderon die ingestuurd?quote:Op maandag 21 december 2020 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk feitje: ergens in die toernooien zonder publiek werd deze foto op het grote scherm achter de darters getoond
Terecht wel.quote:Op maandag 21 december 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Die gozer van Dirrek wil graag geBLACKED worden allen.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Graag even duiding voor de WK toeristen onder ons @:el-stinho
Waarom moet ik het volgende potje zien
Tijdens een WK kijk je ELK potjequote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Moet jij weten.quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens waar zal ik kabouter pen-is eens mee opvrolijken?
A. Gloryhole
B. Hotwife brings home creampie
C. Wife fucked in the car by 3 strangers
U KUNT NU INZETTEN ALLEN.
Gabriel Clemens is de beste darter die u niet kent. En Nico Kurz is het grootste Duitse godstalent en tevens lid van de SS Divisie Hitlerjugend.quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
BENGIquote:
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?quote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gabriel Clemens is de beste darter die u niet kent. En Nico Kurz is het grootste Duitse godstalent en tevens lid van de SS Divisie Hitlerjugend.
Sta paraatquote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik MARCHIER even naar de koelkast jongens
EIN ZWEI EIN ZWEI EIN ZWEI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |