Lekker de kaplaarsjes aan allen. Ik doe even mijn gele ster op mijn jas.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik MARCHIER even naar de koelkast jongens
EIN ZWEI EIN ZWEI EIN ZWEI
Uit veiligheidsoverwegingen idd..quote:Op maandag 21 december 2020 22:06 schreef BB-King het volgende:
Hebben ze bewust een oud lijk naast Jelle gezet trouwens?
Gabriel is een lieve zachtaardige man die niet nog niet goed bestand is tegen een kolkend podium.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?
Lijkt me uberhaupt niet verstandig te lang naar de beste man te kijkenquote:Op maandag 21 december 2020 22:06 schreef Szura het volgende:
Dat jasje van Draaijer hypnotiseert als je er te lang naar kijkt
Als we op WK's af zouden moeten gaan is Suljovic ook een kutspeler, terwijl dat niet is.quote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Viel Clemens vorig jaar op t wk niet redelijk door de mand tegen Hendo?
Dat klopt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we op WK's af zouden moeten gaan is Suljovic ook een kutspeler, terwijl dat niet is.
Als je moeite hebt met Duits kun je beter meteen stoppen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
Leer een fatsoenlijke taal, teringmoffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |