koekkoekquote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)cinatie-br~a30492d4/
Zo zie je maar weer, wappies heb je in alle lagen van de bevolking.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Drekkoning het volgende:
Thierry is niet de enige daar.quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
Hugo zit aan de drugs? Die ogen...
Kijk op 1
hij staat aardig strak.....quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
Kijk op 1
Vind trouwens wel dat Andreas Voss heel erg aan 't kijken was of de Jonge wel de juiste dingen zei (aan het begin)quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
Kijk op 1
Ik zou heel snel van huisarts wisselen als de mijne dat soort onzin uitkraamt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Drekkoning het volgende:
Wacht, het vaccin zit al in de test? Dan ben ik al 3 keer gevaccineerd, feestje bij mij thuis? #yoloquote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Drekkoning het volgende:
Het risico van hoog gekwalificeerde werkomgevingen die op hun manier in een tunnel zitten.quote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel 's (IT) werk voor AstraZenica gedaan. De mensen die ik gesproken heb waren vrijwel zonder uitzondering gepromoveerd, waren actief in publicaties en dergelijken. Ik twijfel echt niet aan de kunde van de mensen op de vloer, net als ik niet twijfel aan de kunde van de mensen op de vloer bij het RIVM. De complexiteit komt wanneer je economische, politieke, sociale en allerlei andere belangen moet gaan wegen, dan kan het wel 's verkeerd ingeschat worden.
Klopt jaquote:Op maandag 21 december 2020 22:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vind trouwens wel dat Andreas Voss heel erg aan 't kijken was of de Jonge wel de juiste dingen zei (aan het begin)
Een immuniteitsparty.quote:Op maandag 21 december 2020 22:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht, het vaccin zit al in de test? Dan ben ik al 3 keer gevaccineerd, feestje bij mij thuis? #yolo
Wat doet die vent daar... moet die geen IT systeem met scripts gaan inrichten ?quote:Op maandag 21 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
Kijk op 1
Hij praat over de goedkeuring van een drug maar het lijkt of hij zelf aan de drugs is met die schoteltjes en de snelheid waarmee hij praat...quote:Op maandag 21 december 2020 22:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij staat aardig strak.....
en nog steeds geen antwoorden op vragen geven hahaha
hij niet.....de ICTérs tijdens kerst welquote:Op maandag 21 december 2020 22:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat doet die vent daar... moet die geen IT systeem met scripts gaan inrichten ?
Ik schrijf scripts voor klantenservice in mijn werk... die paar bijwerkingen heb je echt in een paar uur in een script verwerkt! Tenzij je het eerst nog met acteurs moet gaan testen...quote:Op maandag 21 december 2020 22:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij niet.....de ICTérs tijdens kerst wel
Ik vraag me wel af, met al die medici die hij om zich heen heeft, als hij dat echt zou gebruiken zou het toch wel opvallen. En dan moet je hem toch helpen, die man staat dan op omvallen. Ik kan me niet eens voorstellen hoe zwaar deze baan op dit moment moet zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 22:58 schreef popje het volgende:
[..]
Hij praat over de goedkeuring van een drug maar het lijkt of hij zelf aan de drugs is met die schoteltjes en de snelheid waarmee hij praat...
overheid he.....en er moeten ook nog 4 koppelingen tussen systemen komen en ze zijn nog in disucssie welke data er gedeeld mag/moet worden tussen die systemen, dat laatste doen ze meestal al jaren overquote:Op maandag 21 december 2020 23:00 schreef popje het volgende:
[..]
Ik schrijf scripts voor klantenservice in mijn werk... die paar bijwerkingen heb je echt in een paar uur in een script verwerkt! Tenzij je het eerst nog met acteurs moet gaan testen...
Tja. Desnoods doe je het met papiertjes en neem je 20.000 dataverwerkers in dienst die die papiertjes in een database inkloppen. Er is echt wel een mouw aan te passen, vertraging hoeft het niet te veroorzaken.quote:Op maandag 21 december 2020 23:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
overheid he.....en er moeten ook nog 4 koppelingen tussen systemen komen en ze zijn nog in disucssie welke data er gedeeld mag/moet worden tussen die systemen
Als dat gaat met de snelheid waarmee het elektronisch patienten dossier werd ingevoerd... dan hebben we in 2022 een koppeling tussen al die decentrale instanties...quote:Op maandag 21 december 2020 23:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
overheid he.....en er moeten ook nog 4 koppelingen tussen systemen komen en ze zijn nog in disucssie welke data er gedeeld mag/moet worden tussen die systemen
Oh hopelijk kan Gordon toch naar Nederland komen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Benny het volgende:
Zo. Vliegverkeer van en naar Zuid Afrika ook in de ban
is die weer aan het afkicken daar ?quote:Op maandag 21 december 2020 23:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh hopelijk kan Gordon toch naar Nederland komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |