Bij winst morgen:quote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaar
Het altijd sympathieke Cambuur lijkt met 6 punten voorsprong de kerstmis in te gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar weer wat vuurwerk afsteken.
In zomer al ja? Hele tijd niets meer van gehoord lolquote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was weer teruggehaald in de zomer.
Wat hij verder heeft gedaan op de club mag Joost weten.
2005 dacht ik?quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was verhuurd aan FC Thun toch
Die kent u nog uit de periode dat Ajax werd gecoacht door Blind of ergens omstreeks die jaren
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare uitdrukking trouwens, dat Joost het mag weten.
Is uit de tijd dat Joost van den Vondel nog enig aanzien genoot.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
15-0quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga niet Jong PSV kijken.
Morgen wel PSVVV
Best leuk potje tegen Almere.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga niet Jong PSV kijken.
Morgen wel PSVVV
En toch denk ik dat hij er deze ronde uitvliegt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij winst morgen:
Last 32 - Saaie kantoorklerk Hunt
Last 16 - Durrant/Lewis/Baggish
Durrant is scorend niet geweldig en de glimp van de Oude Lewis is er wel maar ook niet.
Dat weet ik, maar het setsysteem is wat anders.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij PC Finals verloor Rata van Karel.
Misschien werkt hij nu in het restaurant op de Toekomst.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In zomer al ja? Hele tijd niets meer van gehoord lol
Weinig te doen danquote:Op maandag 21 december 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien werkt hij nu in het restaurant op de Toekomst.
Als de duivel Joost heet klinkt hij toch een stuk minder indrukwekkend.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.
Dit ter informatie
Klopt, en na de avondsessie kunnen we nog in de tweede helft hopelijk kijken hoe Barça wéér puntenverlies lijdt.quote:
Ik ben tegen tokkies.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Cambuur lijkt met 6 punten voorsprong de kerstmis in te gaan.
Ik kijk uit naar Willem II - Ajaxquote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best leuk potje tegen Almere.
Die sla ik over denk ik. (tenzij PSV achter komt, maar die kans lijkt mij nihil)
Eens met deze man.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Geen idee. Cross is een laaijabillietie waarvan je nooit weet wat je aan hem hebt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij er deze ronde uitvliegt.
Dus de Duivel is ook nog eens homoseksueel? Ik wist niet dat de Lawineboys van die gelovige jongens warenquote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.
Dit ter informatie
eentje dan. Had toch geen flikker uitgemaakt verder.quote:
De return van Kudus is wel leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, WIllem 2 kan er niets van.
Feyenoord - Heerenveenquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar AZ-Vitesse en walg ervan dat dit om 16:30 al is.
Ja, ik ken 1 Joost, en dat is bepaald niet een van de slimste.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is erg leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De return van Kudus is wel leuk.
Preciesquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Darten is voor Tokkies en proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |