Yesquote:
Dancing-, Killer-, Ruthless-, Ice-...quote:Op woensdag 23 december 2020 23:21 schreef Berkery het volgende:
Queen heeft de meeste nummers in de top 2000 (34), en Ik tel 5 nummers met 'Queen' in de titel. Welke 5?
Wacht niet op mij voor goedkeuring, ik ga pitten![]()
Daar dacht ik wel aan, maar ik had alleen de Queen-versie in mijn hoofd en ik kon me al niet voorstellen dat die erin stond. Maar het waren de Sex Pistols.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:30 schreef koffieleuk het volgende:
God Save The Queen!
@:Janneke141 punt is voor jou wat mij betreft
Lijkt me mooiquote:Op donderdag 24 december 2020 00:38 schreef pipster het volgende:
RHCP - Snow
Blue Nile - Tinseltown in the Rain
Scorpions -Wind of Change
Neil Young - Like a Hurricane
Bruce Springsteen- Thunder Road
The Doors en Katarina and the Waves staan er helaas niet in.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Xavier Rudd - Follow The Sun, The Doors - Waiting for The Sun, Norah Jones - Sunrise, George Michael - Don't Let The Sun Go Down On Me, Bruce Springsteen - Waiting On A Sunny Day, Armin van Buuren - Sunny Days, Katrina & The Waves - Walking On Sunshine..
Te laat misschien , maar wel met de aanvuliing tot 10!quote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Sunny Afternoon - Kinks
House Of The Rising Sun - Animals
Black Hole Sun - Soundgarden
Ain't No Sunshine - Bill Whithers
Waiting For The Sun - The Doors
Here Comes The Sun - Beatles
Always The Sun - Stranglers
En te laat...
Is dat de beroemde Take Me Home, Country Roads curve misschien?quote:
Die heb ik heel bewust verwijderd, anders is het natuurlijk wel heel makkelijk...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Strafpunt voor niet definiëren van de x- en y-as
De grafiek heb ik zelf gemaakt, geen idee wat er in omloop is.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:42 schreef ReibRekkel het volgende:
Is dat van hoog naar laag of van laag naar hoog want beide zijn in omloop
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is dat de beroemde Take Me Home, Country Roads curve misschien?
quote:
De tijd kan gewoon doorlopen...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op de plek van Take Me Home, Country Roads bedoelde ik natuurlijk Thank God I'm A Country Boy.. Stop de tijd!
Is het Undefined van As I Lay Dying?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik heel bewust verwijderd, anders is het natuurlijk wel heel makkelijk...
Nooit van gehoord, dusquote:Op donderdag 24 december 2020 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is het Undefined van As I Lay Dying?
Nee, dat ziet er zo uit...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sebastián van cockney rebel?
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is het je moeder op een driewieler van de Gebroeders Ko?
Sorry echt heel moeilijk te doen zonder enig idee van schaal. T kan net zo goed een plaat zijn die tussen 1100 en 1300 heeft bewogen
Stond ooit in de Top 100, ja...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat we een notoire daler zoeken, een grote hit van het eerste uur..
Die dan niet...quote:Barry Ryan - Eloise?
Die staat nu nog een stuk hoger dan de gezochte song...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Animals - House of the Rising Sun?
Die stond alleen in 2000 in de Top 100.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Europe - Final Countdown? Stond vroeger in de Top 100
Riders on the Storm?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Luister nu eens naar de Top 4000...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |