100k volgend jaar?? Wowquote:Ik zie de koers volgend jaar wel stijgen naar 60.000 dollar of zelfs 100.000 dollar.’’
Genoeg mensen die vergelijkbare bedragen hebben geinvesteerd zonder aandachtsgeil te zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 22:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Deze familie heeft in cryptoland geschiedenis geschreven.
Zou zijn vrouw gelijk hebben gezegd, "ja goed idee, doen we met onze kinderen"?quote:Op zondag 20 december 2020 22:26 schreef Kreator het volgende:
Stel dat ze voor 300.000 euro bitcoins hebben gekocht destijds.
Dat is 500 bitcoins. D's nu 4.7 miljoen euro.
Veel, maar niet genoeg om in extreme luxe te leven. Ook best een risico om je gehele vermogen in zoiets volatiels te stoppen.
Nee, dat iedereen een eigen badkamertje heeft.quote:Op zondag 20 december 2020 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Het nieuws is dus dat er een familie ergens in luxe leeft in Portugal?
Hij is al in 2010 ingestapt. Als je toen voor 100 euro aan bitcoins had gekocht hoef je nu nooit meer te werken.quote:Op zondag 20 december 2020 22:26 schreef Kreator het volgende:
Veel, maar niet genoeg om in extreme luxe te leven. Ook best een risico om je gehele vermogen in zoiets volatiels te stoppen.
500 BTC = ¤ 9,7 miljoen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:26 schreef Kreator het volgende:
Als de geldpersen blijven draaien en de dollar steeds meer aan waarde verliest gaat men zoeken naar middelen zoals goud en de jongste generatie naar crypto. Zeker aangezien je op de bank niets aan rente krijgt voor je spaargeld.quote:Op zondag 20 december 2020 22:35 schreef LXIV het volgende:
Een paar jaar terug zou ik een topic als dit gebruikt hebben om de waanzin van investeren in BTC uit te leggen. Vorig jaar nog leek ik toch gelijk te krijgen. Maar niet dus. Blijkbaar ben ik te oud om te kunnen begrijpen waarom deze munt ook na de hype blijft stijgen. Bizar.
Ik heb gerekend met de gegevens uit het artikel.quote:Op zondag 20 december 2020 22:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is al in 2010 ingestapt. Als je toen voor 100 euro aan bitcoins had gekocht hoef je nu nooit meer te werken.
Natuurlijk zijn het de geldpersen en als je kijkt naar het aantal euro’s nu (dus marketcap) en de koers van BTC dan valt het nog wel mee. Maar toch. Niet dat de ECB een verstandig monetair beleid voert, maar de cryptocoinwereld zijn ook een stelletje cowboys.quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als de geldpersen blijven draaien en de dollar steeds meer aan waarde verliest gaat men zoeken naar middelen zoals goud en de jongete generatie naar crypto. Zeker aangezien je op de bank niets aan rente krijgt voor je spaargeld.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Vier slaapkamers met vier eigen badkamers. Dat heb je nodig met drie dochters hoor.’’ De meiden zijn inmiddels 15, 13 en 10 jaar oud.
Was hem net aan zoeken.quote:Op zondag 20 december 2020 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oud 'nieuws'
NWS / Didi woont in afwachting van bitcoinprijsexplosie op camping met gezin
Paypal en Square ondersteunen nu Bitcoin, het wordt gezien als alternatief voor goud en de US dollar die ooit gaat ploffen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:35 schreef LXIV het volgende:
Een paar jaar terug zou ik een topic als dit gebruikt hebben om de waanzin van investeren in BTC uit te leggen. Vorig jaar nog leek ik toch gelijk te krijgen. Maar niet dus. Blijkbaar ben ik te oud om te kunnen begrijpen waarom deze munt ook na de hype blijft stijgen. Bizar.
Of aandelen. Als grote spelers met hun vermogen vluchten naar goud etc dan moet zelfs een leek het gaan opvallen dat er meer aan de hand is. Maar let op. Zodra de mainstream weer massaal over bitcoin gaat berichten ben je al te laat. Dan gaat natuurlijk het plebs massaal in crypto en de grote spelers dumpen de boel en kopen dan weer goedkoop in.quote:Op zondag 20 december 2020 22:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Paypal en Square ondersteunen nu Bitcoin, het wordt gezien als alternatief voor goud en de US dollar die ooit gaat ploffen.
Het schijnt dat er dit jaar zo veel geld is bijgedrukt dat het 20% is van al het geld dat ooit is gecreeerd. Giga inflatie incoming en een veilige haven is dan goud en Bitcoin.
Ja. Vastgoedprijzen ontploffen natuurlijk ook. Maar wat wil je, met geldpersen die op volle toeren draaien, negatieve rentes en hoge belastingen. Iedereen zoekt maar in paniek iets om zijn vermogen veilig te stellen. Als je in euro’s blijft dan weet je zeker dat je je geld verliest.quote:Op zondag 20 december 2020 22:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Paypal en Square ondersteunen nu Bitcoin, het wordt gezien als alternatief voor goud en de US dollar die ooit gaat ploffen.
Het schijnt dat er dit jaar zo veel geld is bijgedrukt dat het 20% is van al het geld dat ooit is gecreeerd. Giga inflatie incoming en een veilige haven is dan goud en Bitcoin (en vastgoed maar dat is wat moeilijker om snel aan te schaffen of liquide te maken).
jaquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit dat gezin dat een paar jaar geleden in dwdd zat? Of was dat een ander gezin?
Welnee, ze hebben juist meer van de wereld gezien en meegemaakt dan al hun vriendjes en vriendinnetjes bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wat leven ze in rijkdom hé de Taihuttu's. Kinderen weggehaald bij vriendjes en vriendinnetjes, nu aan de thuisstudie niet verder komend dan de omgeving van pa en ma. Reizend van plek naar plek.
Ik vind het maar een “onrustig” leven... papa die 24/7 met die cosinus bezig is, want die handel stopt niet na het avondeten. En als het goed gaat zal meneer wel te genieten zijn, maar anders vrees ik dat het wel eens een hele nare man kan zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 00:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Welnee, ze hebben juist meer van de wereld gezien en meegemaakt dan al hun vriendjes en vriendinnetjes bij elkaar opgeteld.
En tegen de tijd dat ze 23~25 zijn weten ze ook nog eens veel beter hoe de wereld werkt dan hun leeftijdsgenoten. Ze kunnen wereldwijd aan de slag als digital nomad en (cryptocurrency) ondernemer ipv werken voor een NL baas.
Goed verhaal weer.quote:Op maandag 21 december 2020 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een “onrustig” leven... papa die 24/7 met die cosinus bezig is, want die handel stopt niet na het avondeten. En als het goed gaat zal meneer wel te genieten zijn, maar anders vrees ik dat het wel eens een hele nare man kan zijn.
Dat zijn een boel negatieve aannames...quote:Op maandag 21 december 2020 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het maar een “onrustig” leven... papa die 24/7 met die cosinus bezig is, want die handel stopt niet na het avondeten. En als het goed gaat zal meneer wel te genieten zijn, maar anders vrees ik dat het wel eens een hele nare man kan zijn.
Ja, ik vind het een vrij asociale keuze. Het is geen reis, maar een soort rondtrekken. Die man werkt 24/7 want de wereldhandel is ook 24/7.quote:Op maandag 21 december 2020 01:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zijn een boel negatieve aannames...
Mensen die jouw advies destijds hebben gevolgd zijn rekt.quote:Op zondag 20 december 2020 22:35 schreef LXIV het volgende:
Misschien bij gebrek aan beter?quote:Op zondag 20 december 2020 22:35 schreef LXIV het volgende:
Ik wil best een gokje wagen en tegen Elon Musk speculeren.quote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef tfors het volgende:
De tulpenzeepbel duurde ook jaren voordat het over was. Gaat ook een keer komen met BTC, dat lijkt me duidelijk.Goud heb je wat aan en is uniek. BTC kun je zo klonen en als betaalsysteem zijn er wel betere cryptos of systemen te bedenken. Maar ik zou niet speculeren op een daling, wie weet hoe hoog het kan gaan voordat we bij de top zijn, wordt in ieder geval mooie chaos dan!
Daarnaast, met goud kun je nog iets. Het is een gewilde grondstof.quote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef tfors het volgende:
De tulpenzeepbel duurde ook jaren voordat het over was. Gaat ook een keer komen met BTC, dat lijkt me duidelijk.Goud heb je wat aan en is uniek. BTC kun je zo klonen en als betaalsysteem zijn er wel betere cryptos of systemen te bedenken. Maar ik zou niet speculeren op een daling, wie weet hoe hoog het kan gaan voordat we bij de top zijn, wordt in ieder geval mooie chaos dan!
quote:Op maandag 21 december 2020 00:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Welnee, ze hebben juist meer van de wereld gezien en meegemaakt dan al hun vriendjes en vriendinnetjes bij elkaar opgeteld.
En tegen de tijd dat ze 23~25 zijn weten ze ook nog eens veel beter hoe de wereld werkt dan hun leeftijdsgenoten. Ze kunnen wereldwijd aan de slag als digital nomads, Youtuber en cryptocurrency ondernemer ipv werken voor een NL baas zoals 99,99% van hun leeftijdsgenoten.
die zijn er nietquote:Op maandag 21 december 2020 06:02 schreef Hexagon het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd naar families die straatarm zijn na mislukte speculaties op een nepmunt
Ja tuurlijk zijn die er. Instappen op het verkeerdequote:Op maandag 21 december 2020 08:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid dalingen die er zijn geweest zijn die er ongetwijfeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |