Als ik er nu een kind in druk hoeft ze die pas over 9 maanden uit te poepen, dan zijn we wel weer van de grootste ellende afquote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij nu echt niet lekker om een baby te krijgen.
Niemand mag er bij, je zit binnen met je kind kan geen kant op.
linkje?quote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef Haags het volgende:
Politievakbond roept ook op om het werk neer te leggen op 31-12
Dat zou wel briljant zijn
Gaat uiteraard niet gebeuren.
Was gisteren al op het nieuws op tvquote:
dankquote:Op zondag 20 december 2020 16:43 schreef Haags het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)iet-uitgesloten.html
@:djmo
gisteren geen nieuws gezienquote:Op zondag 20 december 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren al op het nieuws op tv
Is ook niet erg, jij kijkt ook geen tv toch?quote:
Nee, nauwelijks . In het begin van de crisis nog wel eens de persco's gekeken, maar sinds ik zoveel wandel eigenlijk niet meerquote:Op zondag 20 december 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg, jij kijkt ook geen tv toch?
Heb je vandaag ook nog een wandeling gedaan?quote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks . In het begin van de crisis nog wel eens de persco's gekeken, maar sinds ik zoveel wandel eigenlijk niet meer
Ja, gaat niet goedquote:
zie WhatsAppquote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vandaag ook nog een wandeling gedaan?
wat?quote:
in je gatquote:
Lekker zelfgemaakt patatje saté voor haagsquote:
Ja idd. Ik ben een beelddenker en haat mezelf nu om die opmerkingquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zelfgemaakt patatje saté voor haags
Maak het nog even ergerquote:
Ik kan er nog een gifje in gooien als je dat graag hebtquote:
Nee doe maar nietquote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan er nog een gifje in gooien als je dat graag hebt![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]ransaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zo maakt haags altijd zijn saté en stoofpotjesquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |