Ja ik weet niet of dat er hier van gaat komen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
24 uurs economie![]()
Jaren terug in San Francisco op vakantie geweest met de kerst. Winkels die rond die dagen gewoon 24 uur per dag open zijn. Jetlag hebben en dan rond 0300 gaan winkelen. Bizarre ervaring want er lopen dan gewoon nog best veel mensen in die winkels
weet jij waar mijn penisquote:
Ik heb geen idee, wanneer had je hem voor het laatst?quote:
Had nog wel uurtje eerder willen beginnen, in de middag nog lekker wat tijd voor jezelfquote:
Heb je ook nog veel reistijd erbij zitten?quote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had nog wel uurtje eerder willen beginnen, in de middag nog lekker wat tijd voor jezelf
Denk het nietquote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat er hier van gaat komen eerlijk gezegd.
Ik was destijds al redelijk verbaasd dat het hier tot 22.00 openging eerlijk gezegd.quote:
Bijna 2 uren op een dag. maar 20 minuten daarvan in werktijd in de ochtend ivm het vervoeren van de dagbestedingquote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel reistijd erbij zitten?
Ah oke, das toch nog best wat.quote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna 2 uren op een dag. maar 20 minuten daarvan in werktijd in de ochtend ivm het vervoeren van de dagbesteding
Zonder dat vervoer van de dagbesteding kan ik het in 35 minuten doen enkele ritquote:
Hier meestal 7 tot 1500. Maar ik heb flexibele werktijden dus het is ook wel eens 0400 tot 1200quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonder dat vervoer van de dagbesteding kan ik het in 35 minuten doen enkele rit
Oh dat is op zich wel chillquote:Op zondag 20 december 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier meestal 7 tot 1500. Maar ik heb flexibele werktijden dus het is ook wel eens 0400 tot 1200
Of tussendoor er een uurtje of twee tussenuit en dan s avonds nog een uurtje of twee
Ik doe dat ook weleens maar moet eerlijk bekennen dat ik het toch minder lekker vind dan afhaal of diepvriespizza kant en klaar.quote:
Nee ik bewaar alles tot het grote momentquote:
Haha ik bedoelde werken...quote:Op zondag 20 december 2020 16:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik bewaar alles tot het grote moment![]()
De NSB slaapt nooit, geen zin aan ongewenste bezoekjes
Ik vind het wel lekkerder dan diepvriespizza, afhaal is sowieso beter.quote:Op zondag 20 december 2020 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik doe dat ook weleens maar moet eerlijk bekennen dat ik het toch minder lekker vind dan afhaal of diepvriespizza kant en klaar.
Nice.quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekkerder dan diepvriespizza, afhaal is sowieso beter.
Maar zat een doe-het-zelf kit in het kerstpakket van de lady dus moet maar even
Oh lolquote:
Ik moet komende week wel even wat dingen afronden ja. Neem 2 weken vrij, laatste week dec en 1e week januari.quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh lol![]()
Ja moet dinsdag en woensdag nog, en jij?
Oh dat is ook wel lekker ja, in heb maar 1,5 week vrij totaal.quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet komende week wel even wat dingen afronden ja. Neem 2 weken vrij, laatste week dec en 1e week januari.
Ik ben eigenlijk nooit echt positief over vrij zijn in deze tijd, het is overal tering druk (pre corona).quote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel lekker ja, in heb maar 1,5 week vrij totaal.
Maar boeit me niet zoveel eigenlijk, je kunt toch niet veel doen nu
Snap ik wel ja, ik heb in de zomer ook meestal vakantie buiten de bouwvak. Lekker rustig als ik in de bouwvak aan het werk ben en lekker rustig als ik vrij benquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit echt positief over vrij zijn in deze tijd, het is overal tering druk (pre corona).
Pak liever dan de 1e week(en) van januari.
Nee, dat is de ellende. De WHO doet al een oproep aan Europa voor nog strengere maatregelenquote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel lekker ja, in heb maar 1,5 week vrij totaal.
Maar boeit me niet zoveel eigenlijk, je kunt toch niet veel doen nu
Eens, maar met kinderen wordt dat wel een ander verhaal helaas.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, ik heb in de zomer ook meestal vakantie buiten de bouwvak. Lekker rustig als ik in de bouwvak aan het werk ben en lekker rustig als ik vrij ben
We kunnen hier niet zo heel veel meer doen dan wat we nu hebben lijkt mijquote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is de ellende. De WHO doet al een oproep aan Europa voor nog strengere maatregelen
Dat lijkt mij ook totaal niet wenselijk.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen hier niet zo heel veel meer doen dan wat we nu hebben lijkt mij
Die heb ik nog niet, ben nog aan het oefenenquote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens, maar met kinderen wordt dat wel een ander verhaal helaas.
Oefen genot, beste genot.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ben nog aan het oefenen
Ik zou ook niet weten wat.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen hier niet zo heel veel meer doen dan wat we nu hebben lijkt mij
Eensquote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook totaal niet wenselijk.
Ik zou in deze tijden ook maar goed blijven oefenenquote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ben nog aan het oefenen
Waarom niet?quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou in deze tijden ook maar goed blijven oefenen
Niet echt een tijd om nu kinderen te krijgen
Lijkt mij nu echt niet lekker om een baby te krijgen.quote:
Genotquote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef Haags het volgende:
Politievakbond roept ook op om het werk neer te leggen op 31-12
Dat zou wel briljant zijn
Gaat uiteraard niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |