quote:
Ja ik weet niet of dat er hier van gaat komen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
24 uurs economie![]()
Jaren terug in San Francisco op vakantie geweest met de kerst. Winkels die rond die dagen gewoon 24 uur per dag open zijn. Jetlag hebben en dan rond 0300 gaan winkelen. Bizarre ervaring want er lopen dan gewoon nog best veel mensen in die winkels
weet jij waar mijn penisquote:
Ik heb geen idee, wanneer had je hem voor het laatst?quote:
Had nog wel uurtje eerder willen beginnen, in de middag nog lekker wat tijd voor jezelfquote:
Heb je ook nog veel reistijd erbij zitten?quote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had nog wel uurtje eerder willen beginnen, in de middag nog lekker wat tijd voor jezelf
Denk het nietquote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat er hier van gaat komen eerlijk gezegd.
Ik was destijds al redelijk verbaasd dat het hier tot 22.00 openging eerlijk gezegd.quote:
Bijna 2 uren op een dag. maar 20 minuten daarvan in werktijd in de ochtend ivm het vervoeren van de dagbestedingquote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel reistijd erbij zitten?
Ah oke, das toch nog best wat.quote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna 2 uren op een dag. maar 20 minuten daarvan in werktijd in de ochtend ivm het vervoeren van de dagbesteding
Zonder dat vervoer van de dagbesteding kan ik het in 35 minuten doen enkele ritquote:
Hier meestal 7 tot 1500. Maar ik heb flexibele werktijden dus het is ook wel eens 0400 tot 1200quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonder dat vervoer van de dagbesteding kan ik het in 35 minuten doen enkele rit
Oh dat is op zich wel chillquote:Op zondag 20 december 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier meestal 7 tot 1500. Maar ik heb flexibele werktijden dus het is ook wel eens 0400 tot 1200
Of tussendoor er een uurtje of twee tussenuit en dan s avonds nog een uurtje of twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |