Done.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Vergeten jullie niet op @:El-Stinho te stemmen bij de #voetbaltwitteraar2020 verkiezing?
Spelregels: https://staantribune.nl/t(...)r-van-het-jaar-2020/
Ik volg die Engelse zooi niet.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef Coco het volgende:
Wat een gelul.
Is het nou goedgekeurd of nie @:zipportal ?
Die pagina niet gelezen, waar en hoe kan ik stemmen?quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Vergeten jullie niet op @:El-Stinho te stemmen bij de #voetbaltwitteraar2020 verkiezing?
Spelregels: https://staantribune.nl/t(...)r-van-het-jaar-2020/
Twitter.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Die pagina niet gelezen, waar en hoe kan ik stemmen?
Kan nu ook wel, blijkbaar heeft het sluiten geen enkel effect gehadquote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan waren er nog figuren als @:Caland en @:Wateropmars die bij 6k besmettingen zeiden dat de kroegen open konden
Kan ik niks aan doenquote:
Done deal.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef Coco het volgende:
Is het nou goedgekeurd of nie @:zipportal ?
Dit wordt het beeld de komende wintermaanden @KingRolandquote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Done deal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oedgekeurd~aa2cf977/
Eens.quote:Op maandag 21 december 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
De kroegen open gimmick wordt eigenlijk elke dag leuker
dit heb ik gemist, laat me raden: een meme op twitter waar men boos om wordtquote:Op maandag 21 december 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
De kroegen open gimmick wordt eigenlijk elke dag leuker
Wat is het leukste COR-topic momenteel? @Lenny_Leonardquote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Done deal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oedgekeurd~aa2cf977/
Het is een best makkelijke memequote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit heb ik gemist, laat me raden: een meme op twitter waar men boos om wordt
Flinke dalingquote:Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Het is een best makkelijke meme
Elke dag onder het NOS besmettingsbericht antwoorden met: mooi, dan kunnen de kroegen weer open of woorden van gelijke strekking.
Inmiddels krijgen we zelfs bijval van twitterend Nederland
JC was wat boos dat ik zijn tekst had gebruikt. Ik ga dus voor morgen een nieuwe tekst bedenken. Einde verhaal.quote:Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Het is een best makkelijke meme
Elke dag onder het NOS besmettingsbericht antwoorden met: mooi, dan kunnen de kroegen weer open of woorden van gelijke strekking.
Inmiddels krijgen we zelfs bijval van twitterend Nederland
Hopelijk dondert die brug in elkaar! (zonder gewonden)quote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit wordt het beeld de komende wintermaanden @:KingRoland
[ afbeelding ]
Krijg de tering.quote:Op maandag 21 december 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
Deze meme is zo makkelijk dat zelfs Scrummie mee kan doen
waar is JC?quote:Op maandag 21 december 2020 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JC was wat boos dat ik zijn tekst had gebruikt. Ik ga dus voor morgen een nieuwe tekst bedenken. Einde verhaal.
Jammer dat jij Stijn niet steunt.quote:Op maandag 21 december 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Oh god, die kansloze zelfpijperij genaamd voetbaltwitteraar van het jaar is er weer
Even snel muten die zooi
@Caland en ik hebben een goede verstandhouding dus het zou je sieren om daar geen wig tussen te drijven.quote:
Vond het in het begin wel leuk, maar het is een beetje zo’n circlejerkdingetje gewordenquote:
Ik denk niet dat @GGMM een wig wil drijven tussen jullie. Maar @GGMM gunt jou graag de overwinning in deze.quote:Op maandag 21 december 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland en ik hebben een goede verstandhouding dus het zou je sieren om daar geen wig tussen te drijven.
Ik heb wel wat ingevuld, maar ik zit meer op Twitter om kwijt te kunnen wat ik in mijn hoofd heb dan leuk te worden gevonden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het in het begin wel leuk, maar het is een beetje zo’n circlejerkdingetje geworden
Ik hoop dat @:el-stinho dat kan beamen.
Vermoeiende circlejerk.quote:Op maandag 21 december 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Oh god, die kansloze zelfpijperij genaamd voetbaltwitteraar van het jaar is er weer
Even snel muten die zooi
Dat was niet mijn bedoeling, maar als dat zo overkwam dan spijt mij dat.quote:Op maandag 21 december 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland en ik hebben een goede verstandhouding dus het zou je sieren om daar geen wig tussen te drijven.
leuk dat je je helden tegenwoordig in je digitale vriendenlijst kunt scharenquote:Op maandag 21 december 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
eens, daar hadden ze mee moeten stoppen toen @aad300 gewonnen hadquote:Op maandag 21 december 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het in het begin wel leuk, maar het is een beetje zo’n circlejerkdingetje geworden
Ik hoop dat @:el-stinho dat kan beamen.
Oh ja sorryquote:Op maandag 21 december 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiende circlejerk.
(ik ben niet genoemd door @:ggmm, ik ben woedend)
Nu al benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 21 december 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
Mijn kerstpakket is er.
Wil je weten wat erin zit? Hou FEE in de gaten!
@:lenny_leonard
Jeetje wat spannend dit.quote:Op maandag 21 december 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
Mijn kerstpakket is er.
Wil je weten wat erin zit? Hou FEE in de gaten!
@:lenny_leonard
Ik heb ook zo'n toetsenbord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |