Ja een beetje, er openlijk voor uitkomen dat hij mijn tweets leuk vindt is riskant.quote:
Eet smakelijk maatquote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:drizzt_dourden @:ggmm @:rambodirk
Sorry, ik ga hier niet op klikken.quote:Op maandag 21 december 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
Regionale mongolen uut Borne. @:scrummie
Doe maar voor de eerste seconden. Interviewer met de goeiste stem.quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier niet op klikken.
Bazenvoedsel. Eet smakelijk!quote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een prima idee, ik volg het!quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier niet op klikken.
Lekker, wat is het hoofdgerecht?quote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik ziek thuis ben zal ik de komende paar dagen mogelijk wat meer reviews plaatsen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke serie voor @:scrummie
Beterschap.quote:Op maandag 21 december 2020 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangezien ik ziek thuis ben zal ik de komende paar dagen mogelijk wat meer reviews plaatsen.
Gemiste kans op @aTypisch te noemen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke serie voor @:scrummie
Heb je je al laten testenquote:Op maandag 21 december 2020 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangezien ik ziek thuis ben zal ik de komende paar dagen mogelijk wat meer reviews plaatsen.
Dat vond ik te makkelijk.quote:Op maandag 21 december 2020 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemiste kans op @:Atypisch te noemen.
Yes!quote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je al laten testen
Ik vraag dit voor @:elan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |