Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 21 december 2020 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET NEGATIEF
IK BEN HET ZONNETJE IN DEZE SC OP DONKERE DAGEN
Dat gaat weer genieten worden. Ik denk dat ik zelfs blijf bij de sessie ná VI.quote:Op maandag 21 december 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond maar weer een sessie inplannen.
Als ze alleen een kriebelhoestje hadden zaten ze niet bij deze cijfersquote:Op maandag 21 december 2020 16:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kunnen al die idioten met een kriebelhoestje stoppen met zich laten testen.
Sinds vandaag is er hier 200 meter verder zo’n xl testlocatie geopend waar je na een paar uur de uitslag krijgtquote:Op maandag 21 december 2020 16:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kunnen al die idioten met een kriebelhoestje stoppen met zich laten testen.
Sowieso toch wachten tot de sneltesten op de markt komen? Al heb ik daar een tijdje niets meer over gehoord.quote:Op maandag 21 december 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds vandaag is er hier 200 meter verder zo’n xl testlocatie geopend waar je na een paar uur de uitslag krijgt
Hopelijk kan je met die uitslag straks de kroeg in @:elan @:jancees
Die zijn er al wel tochquote:Op maandag 21 december 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso toch wachten tot de sneltesten op de markt komen? Al heb ik daar een tijdje niets meer over gehoord.
Oh, las dit stuk twee maanden terug van een TOPVIROLOOG.quote:Op maandag 21 december 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er al wel toch
Meen dat Oubaha een hele zooi heeft ingekocht voor zijn horeca
Kan dat niet lezen, ook niet incognitoquote:Op maandag 21 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, las dit stuk twee maanden terug van een TOPVIROLOOG.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-vrijheden-a4016332
Die zijn er wel via commerciële bedrijven, kost je alleen 80 euro uit eigen zak. Weet je wel binnen 20 minuten of je besmet bent of niet.quote:Op maandag 21 december 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso toch wachten tot de sneltesten op de markt komen? Al heb ik daar een tijdje niets meer over gehoord.
Laatste wat ik erover hoorde was vorige week ofzo, en dat ging om die ademtest (waar jij volgens mij ook op doelt). Die schijnen vanaf januari gebruikt te worden op testlocaties van de GGD.quote:Op maandag 21 december 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Coca colagodenquote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit wordt het beeld de komende wintermaanden @:KingRoland
[ afbeelding ]
en vast geen like van Teresa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |