Darters zie je per definitie nooit heel kleinquote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zie je ze dan niet allebei heel klein?
En Vitesse?quote:Op zondag 20 december 2020 13:40 schreef yats het volgende:
Feyenoord heeft vandaag niets te klagen over de arbitrage.
Nee, geen rare beslissingen tot nu toe buiten dat moment van Nieuwkoop net.quote:
Hij scoort. Let op mijn woorden.quote:Op zondag 20 december 2020 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oeh Narsingh erin.
Dit gaat nu omgedraaid worden.
Galgenhumor vind ik persoonlijk wel de leukste humorquote:Op zondag 20 december 2020 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ging naar het Feyenoord-topic voor gefrustreerde Feyenoorders, maar ze beginnen het zelf ook grappig te vinden.
Dat verwacht ik ook. Feyenoord is al tijden zeer matig, maar pakt toch steeds punten.quote:Op zondag 20 december 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord maakt nog wel 1-1
Ze zijn al meer dan een jaar ongeslagen namelijk
Ja en Vitesse kan er ook helemaal niks van.quote:Op zondag 20 december 2020 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Feyenoord is al tijden zeer matig, maar pakt toch steeds punten.
Zeer zeker, maar dat is ook een kwaliteitquote:Op zondag 20 december 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Feyenoord had inmiddels wel de 1-1 mogen maken.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:01 schreef Zipportal het volgende:
FC Utrecht-fan krijgt bezoek van politie na selfie met luchtbuks
https://www.rtvutrecht.nl(...)e-met-luchtbuks.html
@:Paul
Een Feyenoordquote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef PSVCL het volgende:
Van Boekel is een Feyenoord in hart en nieren
Veel.quote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoeveel geluk heeft dat Vitesse joh
Niet zoveelquote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is de 1e keer dit seizoen dat we teveel krijgen. Dat mag ook best een keer.quote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Tegen Heerenveen ook al, dat is al 2.quote:Op zondag 20 december 2020 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer dit seizoen dat we teveel krijgen. Dat mag ook best een keer.
Overigens heeft Feyenoord ook niet te klagen. Dat Senesi daar geen rood kreeg?
Rood? Hou op hoor. Daar kon Senesi niks aan doen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer dit seizoen dat we teveel krijgen. Dat mag ook best een keer.
Overigens heeft Feyenoord ook niet te klagen. Dat Senesi daar geen rood kreeg?
Hou op man. Daar was 1-1 gewoon terecht. Dat zou het vandaag ook zijn overigens.quote:Op zondag 20 december 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen ook al, dat is al 2.
Ik wist al dat Yats dat rood zou vindenquote:Op zondag 20 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Rood? Hou op hoor. Daar kon Senesi niks aan doen.
vond ik niet. Vandaag wel ja.quote:Op zondag 20 december 2020 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hou op man. Daar was 1-1 gewoon terecht. Dat zou het vandaag ook zijn overigens.
Dat was de grootste schande sinds jaren, hou op met mequote:Op zondag 20 december 2020 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hou op man. Daar was 1-1 gewoon terecht. Dat zou het vandaag ook zijn overigens.
1-1 was inderdaad terecht geweest. De serie van Advocaat moest een keer ophouden.quote:Op zondag 20 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
Van harte @:yats
Al zou 1-1 wel meer dan verdiend zijn geweest, maar ach.
Tweede helft was nog best prima met dit armzalige reserve elftal. Koop je alleen geen reet voor.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Rood? Hou op hoor. Daar kon Senesi niks aan doen.
Daar kreeg Toure tegen PEC gewoon rood en 2 wedstrijden schorsing voor.quote:Op zondag 20 december 2020 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist al dat Yats dat rood zou vinden
Dat zag niemand aankomen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord haakt altijd af rond kerst
Vitesse kan er trouwens ook niks van, zullen nog wel een plaatsen zakken
Alvarez ook.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Daar kreeg Toure tegen PEC gewoon rood en 2 wedstrijden schorsing voor.
Nu is er een ongeslagen reeks in de Kuip, bereid je maar voorquote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef fetX het volgende:
Eindelijk van dat ‘oNGesLaGeN’ geleuter af.
Vond ze tegen PSV en Ajax toch meer dan aardig en hebben vergeleken met de rest natuurlijk een zwaar programma gehad.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef PSVCL het volgende:
Een paar plaatsen zakken? Heb je Groningen, Twente en Heerenveen gezien? Die kunnen niet beter.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef PSVCL het volgende:
Dat is geen argument.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Daar kreeg Toure tegen PEC gewoon rood en 2 wedstrijden schorsing voor.
Dat denk ik ook. Net als de winterstop.quote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel zou meer terecht zijn, maar deze nederlaag zal Feyenoord goed doen.
Mwuah, als ik daar wat lees zijn de meesten vrij realistisch hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iedereen behalve de analisten en Feyenoord supporters
Nee, dat is het beste argument tegen de VAR. De ene keer grijpt hij wel in, en nu in een vergelijkbare situatie niet. De VAR moet zich gewoon tot meetbare punten beperken (wel/geen buitenspel en wel/niet over de lijn).quote:
Dat ben ik ook met je eens.quote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is het beste argument tegen de VAR. De ene keer grijpt hij wel in, en nu in een vergelijkbare situatie niet. De VAR moet zich gewoon tot meetbare punten beperken (wel/geen buitenspel en wel/niet over de lijn).
Traoré, Labyad, Ekkelenkamp.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef De_Kraam het volgende:
Jørgensen, Linssen, Diemers.
Noem een slechter trio.
Zouden ze niet weten dat een wedstrijd uit 2 helften bestaat?quote:Op zondag 20 december 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wat, één ploeg die het spel dicteerde?
Froger, Joling, Gordon.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef De_Kraam het volgende:
Jørgensen, Linssen, Diemers.
Noem een slechter trio.
Hoe krijg je het uit je mond denk ik dan.quote:Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Zouden ze niet weten dat een wedstrijd uit 2 helften bestaat?
quote:Op zondag 20 december 2020 14:51 schreef PSVCL het volgende:
dit is gedaan, nu laat ado zich als makke lammetjes slachten door ajax
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
Dan krijgen we dat beneliga gezeik weer
Kemper moet de slechtste Eredivisie-speler zijn.quote:
Martin Jol heeft eindelijk een slechtere Tainioquote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kemper moet de slechtste Eredivisie-speler zijn.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
0-4 gemist omdat ik een krentenbol aan het pakken was
Dikzak.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Geniet ervanquote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Hierquote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Gaat hetquote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Bakis is een klootzak.
Zo, dat is eruit.
Bedankt Toto.quote:Op zondag 20 december 2020 15:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier
https://www.reddit.com/r/(...)as_jan_huntelaar_32/
Zijn cluppie doet ook best leuk mee tegenwoordig.quote:Op zondag 20 december 2020 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat je voor Ajax bent tegenwoordig.
Maar ze zullen wel een type Rusnak missen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zijn cluppie doet ook best leuk mee tegenwoordig.
Die kan er helemaal niets meer van.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze zullen wel een type Rusnak missen.
Alsof @Bluedisplay zich daar druk om maakt.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niets meer van.
Uiterlijk is ook niet zo best meer.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof @:Bluedisplay zich daar druk om maakt.
Groningen blijft altijd mijn nummer 1quote:Op zondag 20 december 2020 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat je voor Ajax bent tegenwoordig.
@Bluedisplay vond hem ook nog leuk toen Rusnak met een gebleekte dode cavia op zijn hoofd speelde.quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet zo best meer.
degradeerdquote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef PSVCL het volgende:
je ziet na de 0-1 al aankomen dat ze zich daarna vrijwillig laten slachten. mentaal zo zwak die kleine kutclubs in de eredivisie.
hoop dat ado eindelijk degdradeerd btw, waardeloze club
Degradeertquote:
Lage standaard die jongen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Bluedisplay vond hem ook nog leuk toen Rusnak met een gebleekte dode cavia op zijn hoofd speelde.
Tijdens de wedstrijd. Dit is heel pijnlijk voor ADOquote:Op zondag 20 december 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke compilatie tijdens de wedstrijd.
De Eredivisie wordt niet serieus genomen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd. Dit is heel pijnlijk voor ADO
Heel pijnlijk, maar o zo terecht. Dit kan toch niet...geef eens wat weerstand zeg. Laat Onana eens iets doen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd. Dit is heel pijnlijk voor ADO
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 20 december 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ha-HA
Hij zit nu ook steeds te tweeten dat ze overtredingen moeten maken.
GrAs OpVretUH
Sorry je ontkomt er niet aanquote:Op zondag 20 december 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen zin in die Promes grappen.
Een hoog 'als het draait' gehalte.quote:Op zondag 20 december 2020 15:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe staat dat Heerenveen zo hoog dan , lol
Martinez en Schuurs kan niet.quote:Op zondag 20 december 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
Sinds die wissels is ADO de betere partij
Je mag al blij zijn als ze er niet meer tegen krijgen, het lijkt nergens meer opquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 15:54 schreef Shreyas het volgende:
Promes, in de winterstop weg doen en nooit meer over praten.
Klopt, maar dat gaat al gebeuren toch? Spartak Moskou was concreet geïnteresseerd dacht ik.quote:
Dat doet het wel, want als je niet genoeg goals maakt verspeel je punten.quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Shreyas het volgende:
Twee goals tegen krijgen tegen ADO is echt schandalig, het maakt ook verder niet uit hoeveel goals je dan zelf maakt.
Je ziet aan alles dat het gewoon een hele slechte voetballer is. Ongelofelijk dat Ajax deze dwaas heeft gescout.quote:
Zelfs geen steekpass.quote:Op zondag 20 december 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Promes heeft nog niks goed gedaan vandaag.
Ten Hag moet sommige spelers verbieden om ooit te schieten op doel. Al zal hij dat zijn boezemvriend Klaiber wellicht wel altijd toestaan.quote:
Net als Martinez, Promes, Klaiber, Labyad, Traoré, Alvarez en Schuursquote:Op zondag 20 december 2020 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk lozen ze Ekkelenkamp in de winter.
Alvarez ook uit dit rijtje ja, maar die gaat al wel weg.quote:Op zondag 20 december 2020 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net als Martinez, Promes, Klaiber, Labyad, Traoré, Alvarez en Schuurs
Gelukkig speelde ze de tweede helft maar met vijf basisspelers.quote:Op zondag 20 december 2020 16:22 schreef PSVCL het volgende:
PSV moet dit Ajax gewoon pakken over 3 weken.. stelt niet zo veel voor eerlijk gezegd
Schuurs en blind zijn kansloos tegen de aanval van PSV , Klaassen in de pocket van Sangare en Dumfries schakelt Tadic wel uit.. de rest kan er niet veel vanquote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gelukkig speelde ze de tweede helft maar met vijf basisspelers.
Duurde niet langquote:Op zondag 20 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lek is boven! @:Lenny_Leonard
Wat vind jij hier van?quote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor feyenoord tyfusclub een keer niet lucky. Op naar nog meer nederlagen
Ah een PSVeetjequote:Op zondag 20 december 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e helft goed
2e helft heel slecht
Zo te zien valt dat reuze meequote:Op zondag 20 december 2020 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ heeft een probleem, volgens de commentator.
Zo Gertjan, gaat het?quote:Op zondag 20 december 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Een ziedende vermakelijke hork.
[ twitter ]
Not dunquote:Op zondag 20 december 2020 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij hier van?
Geloofsbelijders negeren massaal lockdown
Het grote voordeel van geen publiek vind ik toch wel dat de kinderdisco op de Kingside ons ook bespaard blijft.quote:Op zondag 20 december 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 heeft een groot probleem.
RETTEKETETEKTE
Ze zijn zo lekker gek.quote:Op zondag 20 december 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grote voordeel van geen publiek vind ik toch wel dat de kinderdisco op de Kingside ons ook bespaard blijft.
Wat was de motivering?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan Joost net.![]()
"Het wordt een legendarische avond."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |