Mwuah, als ik daar wat lees zijn de meesten vrij realistisch hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iedereen behalve de analisten en Feyenoord supporters
Nee, dat is het beste argument tegen de VAR. De ene keer grijpt hij wel in, en nu in een vergelijkbare situatie niet. De VAR moet zich gewoon tot meetbare punten beperken (wel/geen buitenspel en wel/niet over de lijn).quote:
Dat ben ik ook met je eens.quote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is het beste argument tegen de VAR. De ene keer grijpt hij wel in, en nu in een vergelijkbare situatie niet. De VAR moet zich gewoon tot meetbare punten beperken (wel/geen buitenspel en wel/niet over de lijn).
Traoré, Labyad, Ekkelenkamp.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef De_Kraam het volgende:
Jørgensen, Linssen, Diemers.
Noem een slechter trio.
Zouden ze niet weten dat een wedstrijd uit 2 helften bestaat?quote:Op zondag 20 december 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wat, één ploeg die het spel dicteerde?
Froger, Joling, Gordon.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef De_Kraam het volgende:
Jørgensen, Linssen, Diemers.
Noem een slechter trio.
Hoe krijg je het uit je mond denk ik dan.quote:Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Zouden ze niet weten dat een wedstrijd uit 2 helften bestaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |