SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ontdek hier een verborgen talent van Mad.quote:
Ik heb het eerder gemeld, heb er mee in ska bandjes gespeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ontdek hier een verborgen talent van Mad.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer kan ik even niet meer horen...
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.quote:
Die afgrijselijke TV docu van Niks & Simplo uit Volendam over hun zoektocht naar de roots van Art & Garfunkel, die 100 keer herhaald is...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.
Ben je helderziend of zo?
Waarom neem je alles over van melting, kan je je beter afvragen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.
Ben je helderziend of zo?
Mooiquote:Op zondag 20 december 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de grote bek van Badr Hari ook weer dichtgetimmerd is...![]()
Toen was Mohammed er ook al...quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
June Lodge? en een prins - Someone loves you honey
Heeft hij weer verloren van Rico?quote:Op zondag 20 december 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de grote bek van Badr Hari ook weer dichtgetimmerd is...![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
June Lodge? en een prins - Someone loves you honey
Nee, van een ander die hij had bestempeld als 'Heerenveen' en hij zou dan Real Madrid zijn.quote:
Verschrikkelijk, die twee...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die afgrijselijke TV docu van Niks & Simplo uit Volendam over hun zoektocht naar de roots van Art & Garfunkel, die 100 keer herhaald is...
quote:Op zondag 20 december 2020 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van een ander die hij had bestempeld als 'Heerenveen' en hij zou dan Real Madrid zijn.
Bam, kop dicht!
Tot de volgende keerquote:Op zondag 20 december 2020 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om mij stilletje terug te trekken.
Doei en dank!
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 december 2020 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Doei en dank!
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 20 december 2020 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Doei en dank!
Dat is wel een hele specifieke tijd.quote:Op zondag 20 december 2020 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens om 0:20 uur afhaken, hoe fijn de muziek ook is
Waarom 00:20 ?quote:Op zondag 20 december 2020 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens om 0:20 uur afhaken, hoe fijn de muziek ook is
Ik haak pas af om 00:35quote:Op zondag 20 december 2020 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een hele specifieke tijd.
Ik ga door tot 0.30.
Daarna haak ik ook af.
Ik vrees dat het meestal ook een paar minuten over half 1 is bij mij.quote:
Bij mijn zoon doet soms zijn hele lichaam mee. Als je dan met hem op de bank zit, schudt de hele bank.quote:Op zondag 20 december 2020 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, had ik heel irritant een wiebel tic met mijn rechtervoet ontwikkeld, beginy links nu ook .
quote:Op zondag 20 december 2020 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mijn zoon doet soms zijn hele lichaam mee. Als je dan met hem op de bank zit, schudt de hele bank.
Dat is wel een coverkoningin zeg. En net nu ik op Rush kom ook nog.quote:
Geen epi hoop ik?quote:Op zondag 20 december 2020 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mijn zoon doet soms zijn hele lichaam mee. Als je dan met hem op de bank zit, schudt de hele bank.
Wie/wat is Vera?quote:Op zondag 20 december 2020 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie net dat Vera naar 0:30 uur is verzet, speciaal vanwege de show van Melting
Nee, hij heeft dat als hij gestressed is of juist als hij heel ontspannen is. Meestal stress.quote:
Doen ze goed.quote:Op zondag 20 december 2020 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie net dat Vera naar 0:30 uur is verzet, speciaal vanwege de show van Melting
Gelukkig, mijn linkervoet kan het niet zo goed, maar die rechterer is af en to echt irritant snelquote:Op zondag 20 december 2020 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat als hij gestressed is of juist als hij heel ontspannen is. Meestal stress.
quote:Op zondag 20 december 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
Ik durf niet meer in POL te posten. Heb daar nu al 3x iets gepost wat hier had moeten komen te staan. Ik schaam me diep.
Je moet sowieso niet in POL willen posten. Een erger forum bestaat er niet op FOK!quote:Op zondag 20 december 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
Ik durf niet meer in POL te posten. Heb daar nu al 3x iets gepost wat hier had moeten komen te staan. Ik schaam me diep.
Politici lullen vaak ook maar een slag in de rondtequote:Op zondag 20 december 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
Valt wel mee. Ik post mee in het topic over Amerikaanse politiek. Maar als je dan ineens Annie en Bob de Rooij daar gaat posten, sta je wel goed voor lul.quote:Op zondag 20 december 2020 00:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet in POL willen posten. Een erger forum bestaat er niet op FOK!
quote:Op zondag 20 december 2020 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik post mee in het topic over Amerikaanse politiek. Maar als je dan ineens Annie en Bob de Rooij daar gaat posten, sta je wel goed voor lul.
quote:Op zondag 20 december 2020 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik post mee in het topic over Amerikaanse politiek. Maar als je dan ineens Annie en Bob de Rooij daar gaat posten, sta je wel goed voor lul.
Veel plezier met je detective. De man met de oorbel heeft het gedaan.quote:Op zondag 20 december 2020 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga me nu toch richting TV verplaatsen. Melting, bedankt voor weer een fijne show.![]()
Welterusten allemaal (voor straks)
Lever maar een leuke, intelligente, humoristische, vrijgezelle dame (rond mijn leeftijd) dan ga ik wel weer dansen.quote:
Veel plezier en welterusten.quote:Op zondag 20 december 2020 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga me nu toch richting TV verplaatsen. Melting, bedankt voor weer een fijne show.![]()
Welterusten allemaal (voor straks)
quote:Op zondag 20 december 2020 00:30 schreef livelink het volgende:
Doe Maar onder invloed van anti-depressiva - 32 jaar (sinds een dag of twee)
Goedemorgen.quote:Op zondag 20 december 2020 10:11 schreef just me het volgende:
Goedemorgen
![]()
Ik merk aan mijn stramme benen dat ik de laatste dagen niet veel heb gelopen en daar ga ik nu verandering in brengen. Even op de koffie bij iemand en daar moet ik 30 minuten voor lopen
Dank jequote:Op zondag 20 december 2020 10:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En fijne wandeling gewenst.
Kan per ongeluk zijn. Ik stuur ook weleens per ongeluk appjes naar de verkeerde in mijn contactenlijst.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg ik net een appje van een huishoudelijke hulp die hier al anderhalf jaar niet meer is geweest. Waarom.....
Wel met mijn voornaam.quote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan per ongeluk zijn. Ik stuur ook weleens per ongeluk appjes naar de verkeerde in mijn contactenlijst.
*Grom*quote:'wget' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
Vervelend dat zwaan, kleef aan gedoe...quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef brother52 het volgende:
Morgen eens even kijken of ik ergens getest kan worden.
Collega is positief getest en ik ben met haar in contact geweest.
Balen. Hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef brother52 het volgende:
Er is een landelijk telefoonnummer maar ik kom waarschijnlijk ook wel boven drijven in het bron- en contactonderzoek. Als ze mij morgenochtend niet bellen, dan neem ik maar contact met hun op.quote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vervelend dat zwaan, kleef aan gedoe...
Lokale GGD via de Coronamelder app?
Succes!
He, wat een narigheid weer. Kutvirus. Ik was eerst wat sceptisch mbt de lockdown, maar inmiddels sta ik er 100% achter. Alles om het aantal besmetting weer wat naar beneden te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef brother52 het volgende:
Klopt, donderdag heb ik contact met haar gehad. Zou me dan dinsdag kunnen laten testen... en als ze me niet willen testen hoest ik gewoon een paar keer wanneer ik met de ggd aan de lijn zit.quote:Op zondag 20 december 2020 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
He, wat een narigheid weer. Kutvirus. Ik was eerst wat sceptisch mbt de lockdown, maar inmiddels sta ik er 100% achter. Alles om het aantal besmetting weer wat naar beneden te krijgen.
Ik dacht dat jij je dan over 5 dagen mag laten testen, brother zolang je zelf geen klachten hebt.
Gelukkig geen klachten dus nu. Dat is voor nu wel het belangrijkste denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, donderdag heb ik contact met haar gehad. Zou me dan dinsdag kunnen laten testen... en als ze me niet willen testen hoest ik gewoon een paar keer wanneer ik met de ggd aan de lijn zit.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, donderdag heb ik contact met haar gehad. Zou me dan dinsdag kunnen laten testen... en als ze me niet willen testen hoest ik gewoon een paar keer wanneer ik met de ggd aan de lijn zit.
Waarschijnlijk in je downloads, te vinden via Windows Verkenner.quote:Op zondag 20 december 2020 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
2020-12-20 19:43:50 (4,06 MB/s) - '1608234444-5fdbb5cc52ede-6abdc30889768598fd38d118d7456bfb.pdf' opgeslagen [50585004/50585004]
Top, maar waar dan, haha.
Nee, geen klachten, ook geen verhoging. Ik hoest wel een beetje maar niet meer dan anders.quote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig geen klachten dus nu. Dat is voor nu wel het belangrijkste denk ik.
Ik ga het meemaken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef just me het volgende:
[..]als zij doorgegeven heeft dat zij met jou contact heeft gehad zullen ze vast wel morgen contact met je opnemen.
Moet zeggen dat ik dat allemaal prima geregeld vond. Ook telefoontjes tussendoor hoe het ging!
quote:Op zondag 20 december 2020 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken.
Heb vrijdag gezien dat de testlocatie op dezelfde plek is waar ik altijd in de pendelbus naar Lowlands stap. Krijg ik dit jaar misschien toch nog een beetje een festivalgevoel
Dat ken ik wel, maar dit was de eerste nacht die ik niet geslapen heb deze week. Na 2 nachten aaneengesloten niet slapen neem ik nu wel pammetje. Stom gelul ook dat slapen, zou zo makkelijk moeten zijnquote:
Dat heb ik ook, als ik 's avonds naar bed ga.quote:Op maandag 21 december 2020 05:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dit was de eerste nacht die ik niet geslapen heb deze week. Na 2 nachten aaneengesloten niet slapen neem ik nu wel pammetje. Stom gelul ook dat slapen, zou zo makkelijk moeten zijnM'n zus hoeft maar te gaan liggen en die slaapt, wil ik ook.
Ik val niet in slaap en slaap niet door. Dus ik lig alleen maar te woelen vaak.Kon vannacht alleen niet blijven liggen, dat is wel vrij zeldzaam. Ook met pammetje slaap ik niet echt door. 3-4 uur als ik mazzel heb en dan dus zo duf als een konijn 's ochtends door het pammetje. Dus die wil ik ook liever niet nemen.quote:Op maandag 21 december 2020 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik 's avonds naar bed ga.
quote:
Nee, ik heb nog niks gehoord, ook geen melding gehad in de app.quote:Op maandag 21 december 2020 12:01 schreef just me het volgende:
[..]en heb je al iets gehoord? Ben je naar voren gekomen in het contactonderzoek van je collega?
Dan zelf maar aan de bel trekken! Ik had ook geen melding in de app maar mijn ex had die app ook niet op zijn telefoon staan en tja.. dan werkt het nietquote:Op maandag 21 december 2020 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gehoord, ook geen melding gehad in de app.
Ondertussen nog niet gebeld dus heb ik zelf maar even contact opgenomen. Morgenochtend word ik getest.quote:Op maandag 21 december 2020 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zelf maar aan de bel trekken! Ik had ook geen melding in de app maar mijn ex had die app ook niet op zijn telefoon staan en tja.. dan werkt het niet
Goed geregeld !quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ondertussen nog niet gebeld dus heb ik zelf maar even contact opgenomen. Morgenochtend word ik getest.
Good luck!quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ondertussen nog niet gebeld dus heb ik zelf maar even contact opgenomen. Morgenochtend word ik getest.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg net een kerstkaart binnen met de tekst:
“We wensen je een vaccinerend 2021!”
Briljant!
Nee nog niet echt, ik neem een paar dagen vrijquote:Op maandag 21 december 2020 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je weer een beetje bijgekomen van de logeerpartij, just me?
quote:Op maandag 21 december 2020 16:15 schreef just me het volgende:
[..]
Nee nog niet echt, ik neem een paar dagen vrij
Oh, dat is inderdaad heel erg vervelend, zeg. Fijn dat het nog overgenomen kon worden!quote:Op maandag 21 december 2020 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben vanmiddag nog even razendsnel namens een sponsor een kerstpakket voor de actie in elkaar gedraaid, zo sneu dat er een gever niks meer van zich liet horen
Triest, meld je dan niet aan...quote:Op maandag 21 december 2020 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben vanmiddag nog even razendsnel namens een sponsor een kerstpakket voor de actie in elkaar gedraaid, zo sneu dat er een gever niks meer van zich liet horen
Ach ja maar als je alleen even denkt wat boodschappen te sjouwen...quote:
Nobel voornemen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik werd de laatste weken gebombardeerd met mailtjes van de bloedbank. Kom doneren, want er dreigen tekorten. We hebben al onze donoren hard nodig!
Dus ik vandaag meteen om 17.00 toen ik klaar was met werken naar Utrecht gereisd. Geen tijd om eerst te eten, want de bloedbank was maar tot 20.00 open.
Kwam ik daar om 18.00 aan, stond er een rij buiten. Na 20 minuten in de regen te hebben gestaan was ik werkelijk nog geen meter verder gekomen. Na een half uur ben ik dus maar weer naar huis gegaan.
En ik heb dus ook nog steeds geen winterjas aan en dan is het inderdaad best koud. Maar vooruit, ik ben weer thuis, pizza ligt in de oven en ik ben weer opgewarmd. De bloedbank moet het voorlopig maar met 1 donor minder doen. Ik meld me af totdat dit hele corona-gedoe voorbij is en ik gewoon vanuit mijn werk door kan naar de bloedbank.
Ik had echt niet verwacht dat ik buiten zou komen te staan. Ik zou ook zeggen, maak een afkapping en gooi er wat buitenverwarmingen tegenaan. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nobel voornemen.
Maar ook niet echt slim om zonder winterjas te gaan.
Raar dat dat niet op afspraak gaat, zoals bijna alles momenteel...quote:Op maandag 21 december 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik werd de laatste weken gebombardeerd met mailtjes van de bloedbank. Kom doneren, want er dreigen tekorten. We hebben al onze donoren hard nodig!
Dus ik vandaag meteen om 17.00 toen ik klaar was met werken naar Utrecht gereisd. Geen tijd om eerst te eten, want de bloedbank was maar tot 20.00 open.
Kwam ik daar om 18.00 aan, stond er een rij buiten. Na 20 minuten in de regen te hebben gestaan was ik werkelijk nog geen meter verder gekomen. Na een half uur ben ik dus maar weer naar huis gegaan.
En ik heb dus ook nog steeds geen winterjas aan en dan is het inderdaad best koud. Maar vooruit, ik ben weer thuis, pizza ligt in de oven en ik ben weer opgewarmd. De bloedbank moet het voorlopig maar met 1 donor minder doen. Ik meld me af totdat dit hele corona-gedoe voorbij is en ik gewoon vanuit mijn werk door kan naar de bloedbank.
Ja, dat is inderdaad ook niet zo slim.quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raar dat dat niet op afspraak gaat, zoals bijna alles momenteel...
Had inderdaad ook gekund.quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt niet verwacht dat ik buiten zou komen te staan. Ik zou ook zeggen, maak een afkapping en gooi er wat buitenverwarmingen tegenaan. Kleine moeite, groot plezier.
Een glühweintje had misschien ook wel geholpen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad ook niet zo slim.
Dat zou wel heel gezellig zijn, maar weer niet zo coronaproofquote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Had inderdaad ook gekund.
Met een opgetuigde kerstboom, een glühwein kraampje en een koor dat kerstliedjes staat te zingen.
Zingen mag niet!quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een opgetuigde kerstboom, een glühwein kraampje en een koor dat kerstliedjes staat te zingen.
Die glühwein had ik ook bedacht, maar bij een koor dat kerstliedjes staat te zingen terwijl je eigenlijk niet weg kan, zou ik ook weer naar huis gaan...quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en vingers, pepers en ogen zijn slechte combinatie.
Heeft de dobbelsteen er last van?quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en vingers, pepers en ogen zijn slechte combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen Melting. Twee gaapjes maar. Ben je zo wakker of ben je juist nog zo slaperig dat het gaapjes tellen niet goed lukt?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
Pink vs. muur 0-1
Kan ik mijn zalf toch nog opmaken.
Hoe krijg ik het ook weer voor elkaar
Ik heb het gevoel dat jij je bed moet verplaatsen, Rafeiro. Of een groter bed kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb best lekker geslapen. Had het gisteren ijskoud toen ik naar bed ging, dus mijn winterdekbed er maar op gegooid. Was vanmorgen wel wat te warm, maar voor de rest best goed geslapen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Twee gaapjes maar. Ben je zo wakker of ben je juist nog zo slaperig dat het gaapjes tellen niet goed lukt?
quote:
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik had er gisteren wel moeite mee. Zeker nu de kinderen vrij zijn.
Ze is bij ons met de Kerstdagen. 27 december gaat ze dan met haar huisgenoten een kerstdiner maken/eten. En dan zal ze met Oud en Nieuw weer bij ons zijn. Waarschijnlijk nodigt ze twee vriendinnen uit bij ons in de tuin. Onder de veranda zitten ze droog en we hebben terrasverwarming, dus dan kunnen ze lekker buiten Oud en Nieuw vieren. BBQ aan en gaan!quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Voordeel is wel dat je toch nergens naartoe kan/mag.
Komt je dochter met de kerstvakantie wel weer gewoon thuis wonen, of blijft ze in haar eigen huisje?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is bij ons met de Kerstdagen. 27 december gaat ze dan met haar huisgenoten een kerstdiner maken/eten. En dan zal ze met Oud en Nieuw weer bij ons zijn. Waarschijnlijk nodigt ze twee vriendinnen uit bij ons in de tuin. Onder de veranda zitten ze droog en we hebben terrasverwarming, dus dan kunnen ze lekker buiten Oud en Nieuw vieren. BBQ aan en gaan!
En 2 januari is ze jarig. Ik was helemaal bezorgd dat ik haar cadeau niet op tijd thuis zou hebben. Ik heb het zondagavond om 23.00 besteld en gisterenochtend werd het pakje al bezorgd. Dus dat was een zorg die niet nodig was
quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!![]()
Over het leveren van pakketjes gesproken, ik schaam me zo langzamerhand ten opzichte van de bezorgers die bijna dagelijks aan de deur staan. Terwijl het merendeel voor de buurvrouw is die ladingen kerstcadeaus's heeft gekocht op ons adres, omdat haar hele gezin thuis werkt en niet mag weten wat ze gaan krijgen...
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!![]()
Over het leveren van pakketjes gesproken, ik schaam me zo langzamerhand ten opzichte van de bezorgers die bijna dagelijks aan de deur staan. Terwijl het merendeel voor de buurvrouw is die ladingen kerstcadeaus's heeft gekocht op ons adres, omdat haar hele gezin thuis werkt en niet mag weten wat ze gaan krijgen...
Goedemorgen just me.quote:
De bezorgers lopen momenteel jonglerend met pakketjes door de straat, dus dat doen we wel na deze gekte...quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Biedt ze een keer een coffe-to-go aan.
Zullen ze misschien nog best kunnen waarderen.
Ja, goeie hè...quote:
Vannacht slecht geslapen, zal wel een combi zijn van allerlei dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Al wat bijgekomen van de logeerpartij?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Vannacht slecht geslapen, zal wel een combi zijn van allerlei dingen.
Succes brother dat wattenstaafje is echt zo erg niet
Komt wel goed, ik hoef maar weinig inkopen te doen voor de kerst dus zo maar op m'n gemak een piepklein lijstje maken en dan even de stad in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dan wel?
En balen van het slechte slapen. Gewoon straks even een middagdutje doen.
Een kabouterlijstje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik hoef maar weinig inkopen te doen voor de kerst dus zo maar op m'n gemak een piepklein lijstje maken en dan even de stad in.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Slecht slapen zit in het weer denk ik
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt besmettelijk, dat slechte slapen. En symph heeft hele bossen liggen omzagen, dus zo slecht/weinig heeft hij niet geslapen volgens mij
Ik zag het gisteren op tv, en inderdaad....... die gaat er zo een centimeter of 10 in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:30 schreef brother52 het volgende:
Wist niet dat een wattenstaafje zo ver mijn neus in kon.
Toch raar, het land is in lockdown maar ik ben nog nooit zoveel mensen onderweg naar het centrum tegengekomen als nu.
Dacht dat ze neusslijm wilden maar volgens mij hebben ze de binnenkant van mijn schedel ook meteen gepoetst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren op tv, en inderdaad....... die gaat er zo een centimeter of 10 in.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dacht dat ze neusslijm wilden maar volgens mij hebben ze de binnenkant van mijn schedel ook meteen gepoetst.
Alle spinnenwebben even weghalenquote:
Ook weer achter de rug...quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dacht dat ze neusslijm wilden maar volgens mij hebben ze de binnenkant van mijn schedel ook meteen gepoetst.
Ja, de achterkant van mijn oogbollen waren inderdaad ook weer schoon.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, de achterkant van mijn oogbollen waren inderdaad ook weer schoon.
Het vervelende gevoel was gelukkig wel snel weg.
Het stelt allemaal niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook weer achter de rug...
Ik heb de ervaring (nog) niet, dus ik ben benieuwd waar ze met dat topje van die wattenstaaf terecht komen en waar ze dus het slijm vandaan halen.
Wat merk/voel je daar vervolgens van?
Dank voor de info.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal niet zoveel voor.
1 wattenstaafje achter in je keel en de andere zo’n 10 centimeter je neus in. Komt ongeveer op dezelfde hoogte (of diepte) uit als die in je keel (voelt ook een beetje alsof hij daar zit). Voelt een beetje irritant maar dat is na een paar minuten wel voorbij.
Je teen stoten is vele malen erger.
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:21 schreef Melting het volgende:
Net even met collega's geregeld dat ik morgen en overmorgen niet meer ga werken. Zo enorm rustig hier.
Dus over 10 minuten heb ik vakantie tot en met 3 januari.
Brrrquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Hoorde gisteren dat de moeder van een collega aan corona overleden is en dat ook z'n broer daarvoor op de IC ligt.
En zojuist hoorde ik dat mijn collega nu zelf ook positief bevonden is. Wat een drama...
Dat is nogal heftig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Hoorde gisteren dat de moeder van een collega aan corona overleden is en dat ook z'n broer daarvoor op de IC ligt.
En zojuist hoorde ik dat mijn collega nu zelf ook positief bevonden is. Wat een drama...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:21 schreef Melting het volgende:
Net even met collega's geregeld dat ik morgen en overmorgen niet meer ga werken. Zo enorm rustig hier.
Hé, dat hadden we niet afgesproken! Jij zou solidair met mij deze week volmakenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:21 schreef Melting het volgende:
Man, het lijkt echt niet meer te stoppenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, dat hadden we niet afgesproken! Jij zou solidair met mij deze week volmaken![]()
Nee hoor, het is je gegund! Ik moet helaas nog wel 2 dagen deze week, maar ook bij mij is het sinds vrijdag eindelijk wat rustiger geworden. Tijd voor alle achterstallige klusjes.
Proberen positief te blijven over dat laatste, livelink. Je kan er toch niets aan doen, als het zo is. Cijfers zitten weer onder de 10.000.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, het lijkt echt niet meer te stoppen![]()
Ik word er wel somber van, want ik vrees ook dat het weer mis gaat lopen met de feestdagen.
Wel vanuit je bed hoor! Ik wil je niet om 06.00 of vroeger al op zien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga je wel steunen de komende 2 dagen!
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel vanuit je bed hoor! Ik wil je niet om 06.00 of vroeger al op zien.
Damn, heftig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info.
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Ladies night
Ik heb niemand op stang willen jagen, sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, het lijkt echt niet meer te stoppen![]()
Ik word er wel somber van, want ik vrees ook dat het weer mis gaat lopen met de feestdagen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen lady.
Net nog gecheckt...
Volgens mij ken ik dit niet.quote:
ik was laat met eten en zit nu aan de koffie, valt vandaag wel meequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik was laat met eten en zit nu aan de koffie, valt vandaag wel mee
hoho was een slechte imitatie![]()
eet smakelijkquote:
Besteld bij de lokale?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de frisdrank na een portie iets te pittige haggis...
Chili met gebakken zoete aardappelquote:
Kan niet snel genoeg staanquote:
Besteld bij het Schotse restaurant in Alkmaar, Hielander.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Besteld bij de lokale?
Of zelf te pittig gemaakt?
zo sneu voor die zakenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Besteld bij het Schotse restaurant in Alkmaar, Hielander.
Een klein pijpenlade restaurantje met een echte Schotse eigenaar, Wullie McMorland, die zo langzamerhand over de kop gaat.
Dieptriest ook...
Een half liedje?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:16 schreef brother52 het volgende:
Ik verwacht zo wel een half liedje van Life of Agony
De zanger/es is maar voor de helft verbouwdquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
De zanger/es is maar voor de helft verbouwd
Dat soort zaakjes zullen helaas als eerste over de kop gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Besteld bij het Schotse restaurant in Alkmaar, Hielander.
Een klein pijpenlade restaurantje met een echte Schotse eigenaar, Wullie McMorland, die zo langzamerhand over de kop gaat.
Dieptriest ook...
Nou..... when will I see you again?quote:
ik denk wanneer je weer bier uit Delft komt kopenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... when will I see you again?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk wanneer je weer bier uit Delft komt kopen
Wullie in z'n domein:quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort zaakjes zullen helaas als eerste over de kop gaan.
De grote eenheidsworst kan het een stuk langer uitzingen.
Dat ziet er wel gezellig uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wullie in z'n domein:
[ [url=https://img.noordhollandsdagblad.nl/BT1fUde9_JLBapDUnpNI9CpCSBw=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)28cf3.jpg]afbeelding[/url] ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nu gehad.
Mag ik ook een andere reden hebben om langs te komen?
een echte Schotquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.schotsrestauranthielander.nl/
\quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
Deze stond te traag.
Ik weet niet wat er vandaag aan de hand is.
Nee, die moet morgen nog even. Maar niet te lang hoor. Dat wil ik hem niet aan doen.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
En dan post je in het Top 2000 topic:
Is dit dan weer te langzaam?
en
Jennifer Rush klonk nog nooit zo laag...
Ik weet niet of dat recent is geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Is dit recent in een remix uitgebracht, ik herkende het refrein...?
Ik ken het in een snellere versie, met andere muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat recent is geweest.
[ afbeelding ]
waar heb jij op gezochtquote:
Straks eens kijken.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Dare Me van The Pointer Sisters...
https://en.wikipedia.org/wiki/Dare_Me_(song)
quote:“Stupidisco" is a 2004 single by Italian-Belgian house producer Junior Jack. It topped the Billboard Dance Club Songs chart and peaked at number 25 in the Netherlands, number 26 in the United Kingdom, and number 46 in Australia. In 2006, the song was re-released as "Dare Me (Stupidisco)", featuring vocals from Shena. This version reached number 14 in Finland and number 20 in the United Kingdom. Both versions topped the UK Dance Chart.
Dat laatste wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Sinitta - Toy Boy
Uit de SAW stal...
Dat hoor je toch wel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet.
[ afbeelding ]
Wel een typische sound. Maar ik had het alleen maar kunnen raden als jij niets gezegd had.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel?
Altijd hetzelfde basloopje, drums en ritme...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Denk hier de tekst van I Should Be So Lucky van Kylie Minogue bij en het past naadloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |